Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2007, 17:03   #61
@lpha
Parlementsvoorzitter

@lpha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
dat dedecker uitgesloten werd is een goeie zaak natuurlijk. Gezien het feit dat hij een feitelijk tegenstander is van de open samenleving. Zijn vlaamseboerenkermisliberalisme is een donkerblauw "liberalisme" van het ergste soort. Da s er dus al eentje minder waar we mee zullen moeten "afrekenen" .
En die andere splijtzwam Coveliers is er ook ene van het soort die je beter kwijt dan rijk bent
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2007, 17:05   #62
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha Bekijk bericht
En die andere splijtzwam Coveliers is er ook ene van het soort die je beter kwijt dan rijk bent
je haalt me de woorden uit de mond
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2007, 17:24   #63
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha Bekijk bericht
Dit zullen ze ook vinden van éne Kobaf en hun negeerlijsten uitbreiden...Van maatregels gesproken

Laatst gewijzigd door guerin : 21 september 2007 om 17:33.
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2007, 17:42   #64
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

De armoede geraakt natuurlijk ook opgelost als de ene arme de andere een kopje kleiner maakt...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2007, 17:47   #65
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Dit zullen ze ook vinden van éne Kobaf en hun negeerlijsten uitbreiden...Van maatregels gesproken
lool wordt je nu al nostradamus ?

ik sta achter de beslissing van mijn partij om zowel met dedecker als met coveliers te breken.

ik ben een zuiver liberaal en sta voor een terugkeer van mijn partij naar de zuiver liberale roots en dus voor een liberalisme dat ook de armen zich kunnen permitteren. Ik ben een tegenstander van wat ik zou noemen het eliteliberalisme binnen onze partij en ik "strijd" in deze met volledig open vizier en zonder dubbel agenda.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 september 2007 om 17:52.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2007, 08:29   #66
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
lool wordt je nu al nostradamus ?

ik sta achter de beslissing van mijn partij om zowel met dedecker als met coveliers te breken.

ik ben een zuiver liberaal en sta voor een terugkeer van mijn partij naar de zuiver liberale roots en dus voor een liberalisme dat ook de armen zich kunnen permitteren. Ik ben een tegenstander van wat ik zou noemen het eliteliberalisme binnen onze partij en ik "strijd" in deze met volledig open vizier en zonder dubbel agenda.
Eh wel,mijne besten,als die kerels van de gesloten vld uw welbekenden driftbuien zullen meemaken zullen ze u al te graag de deur wijzen
Oud 22 september 2007, 09:23   #67
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
In het kapitalisme hebben de armen geen eten, geen huis, geen verwarming en geen onderwijs. Maar wel vrije meningsuiting. Hoe fijn.
Ben je nu die rijen mensen vergeten die uren moesten aanschuiven (konden niet werken) om één brood te kunnen verkrijgen in de staatswinkel?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be