![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Het enige wat goed was uit de USSR, waren de vuurwapens en vooral de AK-47 Kalashnikov.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 26 september 2007 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Het fractiegevecht in Hongarije. Best boeiende materie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Tsss, zelf geen goed logo kunnen bedenken, dus pikken jullie het Antifa logo maar.
![]()
![]() |
#66 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het enige jammere aan zo'n betogingen is dat er weer heel wat van die skinhead bombervest typetjes op af zullen komen waardoor de betoging weer niet serieus overkomt.
Jammer, niet dat ik iets tegen die mensen heb, maar het is het beeld dat hiermee gevormd wordt waar ik niet achter sta
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 26 september 2007 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Ik verwarm me niet met aardgas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() En me wodka blijkbaar ook al ni
![]()
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() als er 200 man betoogt zal 't veel zijn.
allez, een betoging van VJW is toch geen topic waard zeker. laat ons ernstig blijven hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Oei ik heb gemist! Als mijn kennis van de Russische taal mij niet in de steek laat is "Voda" (водка) water in het Russisch. "Vodka" is het verkleinwoord van "Voda" (вода) m.a.w. "Vodka" wil in het Nederlands zeggen: een watertje.
De naam van de vliet "Volga" (Волга), die op het woord "voda" en "vodka" gelijkt, vind zijn oorsprong in de Slavische grondwoorden "vlaga" (влага) en "vologa" (волога) die vochtigheid willen zeggen. Hoewel dit laatste niet zeker is. Sommigen zeggen dat de naam van de vliet afkomstig is van het Karelische "Valkia" of "Valgia" dat witte vliet wil zeggen. Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 26 september 2007 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Een betoging voor het behouden van Helgium is minder waard dan stront. Wat tik ik... Ze zouden godverdomme moeten betalen om te mogen betogen voor dat stukske ongeluk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Sommige merken waren zeer goed, ja maar niet betaalbaar/bereikbaar voor de gewone man want alleen tegen US$ te koop in een paar bijzondere winkels.
![]() |
#77 |
|
![]() Ik weet nochtans dat Diplomat wijdverspreid was, alleen waren er vaste verkooppunten. Toch bizar dat we altijd verschillende versies van het verhaal kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Nooit meer heb ik een dergelijke kwaliteit wodka geproefd; rustig thuis een cryptogram invullend aan de keukentafel, schonk ik mijzelf af en toe een klein neutje in en ook mijn vrouw proefde er een miniem slokje van, uit nieuwsgierigheid. De puzzle duurde wat lang, vrouw ging al naar bed en tegen 03:00 wilde ik haar volgen, de fles was driekwart leeg. Ik wilde opstaan, maar leek verlamd. Hersens o.k, maar vooral de benen gingen niet erg. Met de handen op tafel leunend schoof ik, half hangend, de keukenstoel weg om ruimte te krijgen en ik "tijgerde" naar de trap voor de slaapétage, kwam daar zelfs tegenop en in bed. De volgende ochtend toch tijdig wakker en geen spoor van kater; geen koppijn, geen slechte adem, niets van zulks. ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Om geen stokken tussen de wielen te krijgen,neem contact met de frittenboer uit Brugge...Die is vooral voor bruggeveiligenleefbaar
![]() |
![]() |
![]() |