![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik veronderstel dat die Hoste de wielrenner is die een mooie vlag per ongeluk tussen zijn ketting en tandwielen kreeg ... Nu ter zake: moeten we dan ook aan andere ervaringsdeskundigen vragen om alle honden af te slachten, want in mijn vage herinnering zijn er een paar wielrenners mee in aanraking gekomen. En ook alle haarspeldbochten recht trekken, want gingen er toch niet enkelen in de mooie Franse dekor?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stemming, voorafgegaan door diskussie, en afhankelijk van geval tot geval: diskussie in en buiten het halfrond, in akademische kringen, op straat, op kaffee en in fabrieken ..., al dan niet ondersteund met simbolen als vlaggen, branden, liederen, vechtpartijen, betogingen en wat weet ik nog allemaal. Deze oude man, universitair van opleiding, is van mening dat het maar zeer goed is dat jonge studenten ook gekonfronteerd worden met zo'n dinges als vlagverscheuringen, betogingen en soortgelijke uit het echte leven. Persoonlijk heb ik nog 't meest geleerd uit mijn (fisisch zwaar) vakantiejobke als arbeider, zes weken, als 14-jarig manneke, aan zes frank per uur.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het vb veroordeel ik voor zijn gemis aan zinvolle invulling en de nva omwille van zijn harde vlaamse hand op de cd&v. Bepaalde politici van het vb staan mij ook helemaal niet aan maar zo heb je er ook bij de cd&v, de spa, de ps,... en zelf de vld. Maar zoek jij maar eens de eerste quote van mij waar ik op de man ga spelen... ![]() Citaat:
Ramen inkloppen, vlaggen verscheuren, franstaligen molesteren,...zijn deze besprekingen nooit ten goede gekomen; zoja mag je mij dat eens bewijzen... Juist (zware) vakantiejob achter de rug in wallonië heb er ook wel wat uit geleerd... Maar ik hoop dat niet de enige periode in m'n leven waar ik wat ga leren over "the real world"... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]()
![]() |
#68 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar gaat het helemaal niet om, wel om een liedje dat vermoedelijk 20 jaar geleden geschreven werd maar perfect beantwoordt aan de huidige politieke situatie. Dus genieten geblazen, maar niet voor iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vl.nationalisten verbranden ook Belgische vlaggen. So, where's the difference ??
![]() |
#71 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Vlaams-nationalisten verbranden geen Waalse vlaggen.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "Pizzadans" van Dynamite was beter geschikt om te tonen hoe België belachelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Die gemene Vlamingen toch. Wat moeten we doen, straks verbranden ze nog een Waalse vlag!
![]() ![]()
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 27 september 2007 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |