![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten even jullie C2C? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 11,90% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,76% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,14% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 11,90% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,14% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 11,90% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,14% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
14 | 33,33% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb de vragen van Raf gewist die meer dan 1 zin antwoord nodig hebben, Raf was ter goeder trouw blijkt uit zijn PB.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door Pluche : 27 september 2007 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() In welk standje ben je het meest bedreven ?
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Op welk stipfiguur lijk jij het meeste ?
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Wie is je politieke idool ?
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dit zaakje ruikt niet goed, toch niet teveel in Raf zijn achterste gezeten hoop ik? ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klein is'tie wel, hij is maar 16 jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zitten jullie niet in de verkeerde draad? Hier gaat het over C2C eh
![]() C2C, heb je ooit andere politieke standpunten gehad dan nu?
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() C2C,
A, B, C of D? Zou jij je ooit bekeren tot het Vlaams-nationalisme? A) Neen, ik heb gestudeerd. B) Neen, met zo'n benauwende ideologie zou ik nooit met mezelf kunnen leven. C) Neen, tenzij ik ooit zo onpopulair wordt bij het vrouwelijk geslacht, dat ik mijn frustratie mogelijk in dat nationalisme zou kunnen uiten. D) Neen, zelfs met een pistool tegen het hoofd, weiger ik me daartoe te verlagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Om toch niet off topic gaan bij elk bericht ook een vraag aan C2C stellen! ![]() C2C, wat is jou rol in de meeste discussies/ruzies in het dagelijkse leven? Sta je aan de zijnlijn te lachen, actief meedoen, de diplomaat spelen, de uitlokker? ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Als je het over cultuur hebt en zo nee, helemaal niet, maar dat doet weinig terzake.
Het feit dat jij sjoemelt doet wel terzake... ![]() edit:shit vraag aan C2C...eum... Hou jij van wapens?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 27 september 2007 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() tiens, was dit niet de forumsessie van C2C?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Ik doe mijn best eh!
![]() C2C, welke soort fanta drink jij het liefst?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() C2C, ik zou wel eens willen horen:
- welke je meest geliefde en meest gehate steden zijn - hoe je staat t.o.v. verschillende nationaliteiten van vrouwen... Je lijkt me een minnaar van vrouwelijk schoon en van interculturaliteit en je hebt al eens toegegeven dat je beide passies wel eens gecombineerd hebt... Vandaar zou het mij wel interesseren welke vrouwen van welke nationaliteiten een goede/slechte indruk op je hebben nagelaten, vooral qua temperament, mentaliteit & karakter.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Durf je een foto van jezelf plaatsen?
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k vind het maar een zielig vertoon. pffff...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Raf, bedankt voor uw vele *indringende* vragen, maar voor alle *veiligheid*: zit mij zo niet *achterna*, je suis heel hé-té-ro.
Grapje hé. Maar toch. ![]()
![]() |
![]() |