![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een protestactie tegen de misbruiken en de verloedering gelijkstellen met het verdedigen van deze verloedering: zou dat misschien ook cynisme zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() het verwondert me dat sinds de verkiezingsramp voor SPA/SPIRIT je steevast de kaart trekt van SPA. Hoop je misschien daar op een postje ?
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() bij de volgende verkiezingen ligt hij er hopelijk helemaal buiten !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is toch een goed argument ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() 't Is maar te hopen dat Bertje en de andere sissies van zijn operettepartijtje zich nooit in een schuttersclub vertonen. Ik heb vandaag wéér een uur formulieren zitten invullen om wapens te (mogen!) behouden die ik al meer dan 20 jaar wettig in mijn bezit heb. Opdoeken, die bende sukkels.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 1 oktober 2007 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou me verbazen als Spirit binnen dit en 5 jaar nog altijd bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan zwijgen we nog van alle 'wapens', waaronder erfstukken die nu voor den bok zijn '°°' vernietigd zijn. Dank u...
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan noemen ze het gewoon ID758bis...
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() Zonder enige billijke vergoeding trouwens. In een gezonde samenleving is daar een woord voor: diefstal. Onze staat komt er ongestraft mee weg, blijkbaar.
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Mevrouw Geysen niet gehoord, ze maken dan gewoon een nieuw succesvol product
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 1 oktober 2007 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gewoon BOEHHH roepen en tot vier tellen !! (reclame van Telenet en de luipaarden)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan weer een rode steunpilaar minder op de VRT !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat dacht je van 127 tris
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nothing new here...
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Men vergeet blijkbaar dat het gaat over mensen, over denkwijzen, over doelstellingen om de maatschappij te veranderen, te verbeteren, leefbaarder te maken. Men denkt enkel nog in termen van "hoe houden we ons clubje beroepspolitici boven water". Het is om te s-----n. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Politici worden verkozen, en daarvoor moeten ze zichzelf nu eenmaal verkopen zoals eender welk ander product.
Om een product te verkopen kan je de aandacht trekken op de kwaliteiten die het heeft en aantonen dat het de beste keuze is, of je kan het modieus verpakken, een catchy slogan bedenken en er een lage prijs op plakken. Wie het schoentje past...
![]() |
![]() |
#78 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En de groene fractie? Kleine rechtzetting het gaat om de europese groenen/vrij alliantie. Een soort samenwerking van allarhande nationalistische/ regionalistische partijen. Dus niet enkel spirit, maar ook bloque nacionalista galega, de baskische pnv, een occitaanse regionale partij enz....correctheid is moeilijker dan je soms denkt. Al ben ik geen spiritist. Geef me liever v-sb...www.v-sb.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Dit is nu vervangen door een manager die wordt aangetrokken! Spirit was voor het houden van referendums: ze schaften het af... Spirit was sociaal, progressief (de "s" en de "p" in haar letterwoord) maar als het er op aankwam wilden ze de vaste benoemingen afschaffen, en daarenboven de werkloosheidssteun in de tijd beperken, waren ze geil op het generatiepakt. Van consequent zijn gesproken! Het "internationalisme" van Spirit is beperkt tot avonturen met vreemde partijtjes, waarvan sommigen zo links zijn als mijn achterste een bron is van parfums... Indien we dit samenvatten: de s is weg van Spirit, de p ook , twee "i"s. Blijft over: RT. RT is dus een prutspartij en de kiezer heeft haar daar voor "beloond". Exit RT. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Enige uitspraken vanuit het grote Spirit :
" Er is inhoudelijk niets mis met onze partij" . En... " Er is noodzaak en ruimte voor onze linksliberale partij " . En : " Het enige probleem is dat we geen kiezers hebben " |
![]() |
![]() |