Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2007, 15:25   #61
Babylonia
Parlementslid

Standaard

heeft alles met armoede te maken
vluchten komt door armoede
Migratie is een recht
alle europeanen die migreerden vorige eeuwen hadden honger in hun voormalig land
Onze huidige mondiale op oorlog gestoelde economie veroorzaakt vluchtelingen stromen over heel de wereld
Je kan het niet meer los zien van ons enig alles niet zaligmakend economisch bestel.
dat op oorlog voeren over schakelt als het vast loopt
Iedere keer weer
Gaan we es leren van de geschiedenis?
Oorlog is businees as usual
Met al het geld van de IRAK oorlog had de armoede en de vluchtelingen stroom gestopt geweest en de helft van de mensen die wij nu opvangen al terug naar huis!
We leven in een mondiale globale economie
Vluchtelingen zijn er de zwaartse slachtoffers van.
Als maar meer muren zetten en bewaken is een idiote oplossing die nu wereldwijd word toegepast
Wat kost dat niet ?
Met al dat geld kon de helft van de armoede al verholpen zijn.

De geheime agenda is depopulatie
Luister naar Aaron Russo op video google
Vluchtelingen problematiek staan niet los van economie
niet los van de huidige oorlog.
Het is een geheel
Of je het nu wil of niet
Het een KAN niet woredn opgelost zonder de wortels van het andere aan te pakken.
WE dweilen nu met de kraan open.
En zo zal het nooit opgelost raken
Symptoombestreiding noem ik dat.
Natuurlijk kunnen wij niet alle vluchtelingen van heel de wereld opvangen in Belgie
En mensen geen hulp verlenen is een misdaad tegen de UN conventie in.
Eeen patstelling die iedereen wel doorheeft.
Maar de oplossing willen zien ?
nee.
We like to suffer?
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 16:19   #62
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Gesloten centra mogen idd verdwijnen.
En al wie zich op Europese grondbevind heeft idd recht op de juiste papieren.

Maar wie in Europa wil verblijven en er komen wonen en werken, zou eerst een examen moeten afleggen of deze persoon wel geschikt is om in Europa te wonen en werken.

Dus gewoon van één van de afgelegen Europese eilanden een assielcentra maken en die mensen daar eerst eens laten bewijzen dat ze in Europa tussen de Europese bevolking, volgens Europese normen en waarden kunnen leven.
Wie niet slaagd in de test, een stap onder zijn gat en terug naar zijn thuisland.
Volkomen mee eens.
Oud 1 oktober 2007, 16:31   #63
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
...... Rijden op water werd al voorspels door einstein of wie was het
Nee, totale on- of waanzin; je bent mogelijk in de war met een andere, pakweg 2000 jaar vroegere Israëliet van wie nog steeds wordt beweerd dat hij op water zou hebben GELOPEN, niet gereden, maar mijn persoonlijk vermoeden daarin blijft dat Hij zich bediend kan hebben van een vroeg prototype van de surfplank (per slot van rekening was zijn al dan niet biologische vader timmerman van beroep).

Water is VERBRANDE waterstof en kan dus niet als brandstof dienen.
Citaat:
Free energie had er alang geweest als de machtige olie barinnen er geen stokje voor gestoken hadden ......
Droom maar prettig verder hoor, er zijn al zoveel mensachtigen geflipt geraakt op Science Fiction dat jij nauwelijks opvalt.
Oud 1 oktober 2007, 16:33   #64
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discus Bekijk bericht
Zouden de flikken nu even hard zijn opgetreden als toen ze de VB kopstukken aanpakten met de samenkomst tegen de islamisering?
Het kot zou te klein zijn geweest.
idd, zoveel is zeker

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 17:09   #65
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

We zullen ervoor zorgen dat de bewoners gratis drugs en naalden ter beschikking krijgen, zodat ze naar hartelust kunnen gebruiken, zonder sociale overlast te bezorgen en zonder drugbaronnen rijk te maken. Dan doen we nog eens iets nuttig met die onderschepte ladigen.
Als er dan eens ééntje wat teveel neemt en er in blijft, moeten ze niet komen klagen dat we hen niet goed verzorgd hebben.
Oud 1 oktober 2007, 17:11   #66
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
idd, zoveel is zeker
ja maar daar geilen de rode hogepriesters op..
Oud 1 oktober 2007, 17:12   #67
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
We zullen ervoor zorgen dat de bewoners gratis drugs en naalden ter beschikking krijgen, zodat ze naar hartelust kunnen gebruiken, zonder sociale overlast te bezorgen en zonder drugbaronnen rijk te maken. Dan doen we nog eens iets nuttig met die onderschepte ladigen.
Als er dan eens ééntje wat teveel neemt en er in blijft, moeten ze niet komen klagen dat we hen niet goed verzorgd hebben.
tiens, da's nog een goed idee, de ladingen zijn we kwijt ( al worden die vernietigd denk ik) en de mensen die het gebruiken ook.

2 vliegen in 1 klap !!!

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 00:15   #68
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Recht op Mifratie
blanken hebben heel de wereld gecolonialiseerd
en dan het recht om migratie verbieden
wat een lefgozers.
600 doden lagen er in de middelandse zee vorig jaar
Zal jij er een boterham minder om eten als die hier nu woonden?
We hebben er om 18 uur een kunnen naar de koelcel brengen in Leuven
zelfmoord
29 jaar uit Iran
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 00:19   #69
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Recht op Mifratie
wat een lefgozers.
zelfmoord
29 jaar uit Iran
Tragisch want hij was perfect geïntegreerd. In zijn leeftijdscategorie is zelfmoord namelijk de voornaamste doodsoorzaak hier.

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 06:31   #70
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Recht op Mifratie
wat een lefgozers.
zelfmoord
29 jaar uit Iran
Europa is aan het over bevolkt geraken, Belgie en Nederland zijn al meer dan overbevolkt.

Het heeft dus helemaal niets te maken met het verleden, maar met de toekomst.

Europa zou zelfs mensen moeten aansporen om het continent te verlaten en kosten nog moeite mogen sparen om de woestijnen in Afrika terug vruchtbaar te maken, want Europa moet nu het voedsel in Afrika en zuid-amerika gaan stelen om zelf nog te kunnen overleven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 07:36   #71
ec8or
Vreemdeling

ec8or's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animalman Bekijk bericht
Tragisch want hij was perfect geïntegreerd. In zijn leeftijdscategorie is zelfmoord namelijk de voornaamste doodsoorzaak hier.
ec8or is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 08:13   #72
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Recht op Mifratie
wat een lefgozers.
zelfmoord
29 jaar uit Iran
Gaat gij alle migranten betalen, doe maar. Belgie heeft nu al de hoogste belastingen en de laagste pensioenen van Europa.
Dat ne migrant ne borg stort (als hij mensensmokkelaars kan betalen, zal hij dit ook wel kunnen) borg die opgebruikt wordt, als hij beroep doet op de sociale voorzieningen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 08:34   #73
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Gaat gij alle migranten betalen, doe maar. Belgie heeft nu al de hoogste belastingen en de laagste pensioenen van Europa.
Dat ne migrant ne borg stort (als hij mensensmokkelaars kan betalen, zal hij dit ook wel kunnen) borg die opgebruikt wordt, als hij beroep doet op de sociale voorzieningen.
Als ze eerst op een eiland zitten, waar ze een opleiding volgen en de taal leren van de regio waar ze heen willen, kunnen de bedrijven ook bij hen gaan kijken of er bruikbare krachten tussen zitten. Ze hebben dan geen nood aan de SZ door andere betaald en zijn direct aangepast voor ze in die samenleving terecht komen.
En de mensenhandelaars kunnen niets meer verdienen aan hen.

Men lost op die manier dus verschillende problemen tegelijk op.
Oud 2 oktober 2007, 08:42   #74
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Opgesloten omdat ge ergens anders wilt wonen dan waar ge geboren zijt. Ge zou voor minder de boel kort en klein slaan.
Oud 2 oktober 2007, 08:45   #75
ec8or
Vreemdeling

ec8or's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Als ze eerst op een eiland zitten, waar ze een opleiding volgen en de taal leren van de regio waar ze heen willen, kunnen de bedrijven ook bij hen gaan kijken of er bruikbare krachten tussen zitten. Ze hebben dan geen nood aan de SZ door andere betaald en zijn direct aangepast voor ze in die samenleving terecht komen.
En de mensenhandelaars kunnen niets meer verdienen aan hen.

Men lost op die manier dus verschillende problemen tegelijk op.
maar ze moeten dan wel hetzelfde verdienen of kosten wat inheemse krachten ook zouden kosten want anders zit je binnenkort met hetzelfde probleem als met die poolse (e.d.) euro-pendelaars, en dat komt ons eigen systeem ook niet ten goede.

Ik zou ze helemaal niet meer toelaten, zonder offensief te zijn is het minste wat je kunt zeggen over 'de doorsnee' afrikaan dat hij/zij helemaal niet op ons ritme leeft en werkt, zijn ingesteldheid is totaal verschillend van de onze en zal ook altijd zo blijven.
Ik blijf erbij dat een Afrikaan beter af is in Afrika dan in vb Belgie, ook al zou hij hier puur financieel gezien meer verdienen moest ie een job hebben.
ec8or is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 08:48   #76
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Opgesloten omdat ge ergens anders wilt wonen dan waar ge geboren zijt. Ge zou voor minder de boel kort en klein slaan.
Serieus blijven, hé? Ze worden opgesloten omdat ze, tegen de wetten van een land in, er toch naar toe trekken en er proberen te verblijven zonder enige toelating van het land in kwestie. Omdat u slecht van begrip bent, zal ik het met een parabel verduidelijken: ik zou ook graag heel de dag in de cinema zitten, maar als ik niet betaal, zetten ze me aan de deur. En als ik weiger te vetrekken, ga ik ook de bak in.
Oud 2 oktober 2007, 08:51   #77
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Serieus blijven, hé? Ze worden opgesloten omdat ze, tegen de wetten van een land in, er toch naar toe trekken en er proberen te verblijven zonder enige toelating van het land in kwestie. Omdat u slecht van begrip bent, zal ik het met een parabel verduidelijken: ik zou ook graag heel de dag in de cinema zitten, maar als ik niet betaal, zetten ze me aan de deur. En als ik weiger te vetrekken, ga ik ook de bak in.
Ik stel enkel en alleen maar de moraliteit in van een wet die mensen verbied ergens naartoe te gaan en er een leven uit te bouwen. Buiten de moraliteit zelf is het economisch ook contra-productief om zulk een vrij vervoer van personen te verbieden. Het enige waar die wetten voor dienen is om een bange elite te beschermen. Ik vind het nogal zielig dat mensen die met duizend keer meer in het leven kunnen beginnen bang zijn voor dat soort concurrentie, en dom dat de wetgever hier op ingaat.
Oud 2 oktober 2007, 08:58   #78
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ec8or Bekijk bericht
maar ze moeten dan wel hetzelfde verdienen of kosten wat inheemse krachten ook zouden kosten want anders zit je binnenkort met hetzelfde probleem als met die poolse (e.d.) euro-pendelaars, en dat komt ons eigen systeem ook niet ten goede.

Ik zou ze helemaal niet meer toelaten, zonder offensief te zijn is het minste wat je kunt zeggen over 'de doorsnee' afrikaan dat hij/zij helemaal niet op ons ritme leeft en werkt, zijn ingesteldheid is totaal verschillend van de onze en zal ook altijd zo blijven.
Ik blijf erbij dat een Afrikaan beter af is in Afrika dan in vb Belgie, ook al zou hij hier puur financieel gezien meer verdienen moest ie een job hebben.
Natuurlijk zouden de bedrijven hen niet meer tegen een lager loon kunnen aannemen, de bestuursinstelling van het eiland zou immers eerst hun contract moeten nakijken op zijn wettelijkheid.
En het zou zelfs voor de Europeaan beter zijn, want de lonen en belastingen zouden overal gelijk komen, met nog slechts een paar regionale verschillen.

En idd een Afrikaan is natuurlijk beter af in Afrika, maar dan moet de westerling wel stoppen met dit continent leeg te roven en die mensen een eerlijk loon geven voor hun arbeid.
Oud 2 oktober 2007, 09:00   #79
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stel enkel en alleen maar de moraliteit in van een wet die mensen verbied ergens naartoe te gaan en er een leven uit te bouwen. Buiten de moraliteit zelf is het economisch ook contra-productief om zulk een vrij vervoer van personen te verbieden. Het enige waar die wetten voor dienen is om een bange elite te beschermen. Ik vind het nogal zielig dat mensen die met duizend keer meer in het leven kunnen beginnen bang zijn voor dat soort concurrentie, en dom dat de wetgever hier op ingaat.
De wet verbiedt helemaal niets. Te weinig zelfs, als je er van uit gaat dat die kerel in Steenokkerzeel stierf door een overdosis. Ah ja, maar je wordt natuurlijk drugsverslaafd omdat je geen geld hebt en hier komt om beestig hard te werken.... Misverstandje...

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 09:02   #80
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik als Belg naar hun landen wil gaan wonen, moet ik mij ook aan hun wetten houden en moet ik ook aan hun wetten voldoen om er binnen te mogen.

Met dat verschil, als een Belg illegaal naar hun landen gaat, verdwijnt hij ergens in een gevangenis of onder de grond.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be