![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die VB tante heeft nu ook een Marokkaanse schoonzoon. Blijkbaar is dat geen nieuwswaarde, past niet in het plaatje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe oud ben je, als ik vragen mag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen internet op de kamer is een goede keuze! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Geen internet idd als ik lees wat er allemaal op msn gebeurd. Doch de komende maatschappij heeft wel de pech dat de huidige weet wat er op internet gebeurd mss dat het dan verbetert ![]() Ik ontken ook niet dat er veel problemen zijn met die bepaalde groep maar als we steeds de vinger gaan wijzen naar hun , tjah dat verbetert ook niets eh.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het 70 punten programma werd afgevoerd, niet in het minst door de interne druk die er hoe langer hoe meer in de partij was gekomen op FDW om het af te schaffen. Enkele punten waren/zijn voor velen a bridge too far geworden. ('bloedafstamming' etc). Roeland Raes - want daar heb je het over - zal nooit ofte nimmer de partijlijn uittekenen of zelfs beïnvloeden. Dat heeft hij aan zichzelf te danken (en de reden heb je zelf al aangegeven). Ik ben de eerste om toe te geven dat het bij het VB nog niet allemaal goed zit, maar dit is niet de partij die zit te broeden op een plan om, eens verkozen, de democratie uit te schakelen, het parlement in de fik te steken en daarna alle kebab-zaken aan diggelen te laten slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En precies DAT leidt tot onmacht, frustratie bij potentiële HVT's. Moet ik maar leren leven met het feit dat "jongeren" ongestraft kunnen blijven verder doen? Moet ik maar leren leven met het feit dat mijn dochter zal uitgescholden worden voor hoer, of groepsverkracht,... Moet ik maar leren leven met de angst dat mijn zoon op zijn 14e een mes in de keel kan krijgen en dat er wellicht geen gevolg zal aan gegeven worden? Moet ik maar leren leven met het feit dat mijn zoon volgend jaar misschien weggepest wordt door een bende "jongeren"? Moet ik maar leren leven met het feit dat ik beter niet in bepaalde buurten van onze hoofdstad kom? Of mag ik hopen dat er nog eens een gek opstaat en daar eens flink in maait. Ik denk dat ik zeker niet de enige ben die d�*t hoopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja , hij zat nochtans op een internaat dat verdraagzaamheid leerde aan de jongeren ... Mss strookt zo'n opvoeding niet met de realiteit ... Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
M'n vrouw zei gisteren tijdens telefacts: "het is niet goed te praten wat ie deed, maar als hij het dan toch doet had ik eigenlijk gehoopt dat ie er wat meer mee had" Dit wil dus niet zeggen dat ze het goedkeurd, maar het illustreerd wel wat er in de mensen hun harten leeft
Laatst gewijzigd door bentje : 2 oktober 2007 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En je gaat maar door hé! Sterk hoor. Ik vind het eigenlijk verbijsterend hoe je er in slaagt om zo mooi aan te tonen waarom er naar extreem-rechts met de vinger wordt gewezen in deze zaak. Je bent immers inderdaad niet de enige uit die hoek die zo denkt. Maar gelukkig zijn de meeste mensen verstandiger dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus volgens jou heeft Snoopy een VB mandaat ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat je beseft dat je met dergelijke praat alleen maar illustreert waarom extreem-rechts met de vinger wordt gewezen. Laatst gewijzigd door Edina : 2 oktober 2007 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Waar heb ik over het VB gesproken? Maar het zal je toch ook niet ontgaan zijn welke partij mensen als sn00py en bentje verkiezen (en verdedigen). En hoe zou dat toch komen hé?
Laatst gewijzigd door Edina : 2 oktober 2007 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat iemand zoiets zegt dat het alsook aan de basis ligt van het gebeuren. Het is net als: "als je met een joint begint eindig je in harddrugs" neen, fout, "wie met harddrugs bezig is, is meestal begonnen met een joint" Je mag de boel niet omdraaien.
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom denk je dat ik haar gebrainwashed heb?
Het kan net zo goed omgekeerd zijn, of we kunnen een heel andere mening hebben, of ze had die mening al voor dat ze me leerde kennen... Een relatie betekend niet dat je vanzelfsprekend altijd akkoord bent, maar dat leer je nog wel
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk ga ik door: ik zou zelfs eerder willen dat er eens "grote kuis" (doet dat geen belletje rinkelen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 2 oktober 2007 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.parool.nl/nieuws/2007/OKT/01/buit3.html Citaat:
1.ooit kreeg ik eens een kal.22 van een collega die 't niet meer veilig vond omwille van de kinderen: grendel eruit en in 't koffertje, in mei ingeleverd 2. Mein Kampf had hij uit de nalatenschap van zijn grootouders... ![]() 3.uit sentimentele overwegingen ![]() Maar zijn familiale omgeving zou er niets mee te maken hebben? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 oktober 2007 om 10:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |