![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wordt dit allemaal op het loonbriefje verteld? (volgens mij mag men zelfs de 'kostprijs' niet vermelden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moogt van uw teelballen maken, zoveel ge wilt, maar ge moet wel serieus blijven hé. Ge zijt nog niet geboren of ge krijgt ne geboortepremie uit diene pot, waarvan gij zegt dat ge er niet zo direkt iets aan hebt. Weet gij hoeveel dat is, zo'n geboortepremie? Weet gij hoeveel meer dat is dan het maandpreeke van de kassierster die in den Aldi je zo vriendelijk toelacht?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat hier al tien keren minstens in deze draad.
Vb. van de gasten die ik nog ken vanuit mijnen tijd in de retorika, verdienen diegenen die naar de privé gegaan zijn minstens het dubbele van mij. En met dubbel, bedoel ik het dubbele. Netto. Duidelijk?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In plaats van op elkaar te kappen zouden werknemers uit de privésector, ambtenaren en zelfstandigen beter front vormen tegen dat moreel verwerpelijke, arbeidsattitudevernietigende, geldverslindende, parasiterend sociaal profitariaat waaraan honderdduizenden werkbekwame uitkeringstrekkers zich heden nog steeds bezondigen, terwijl er vele vacatures niet ingevuld geraken. Indien dat parasiterend sociaal profitariaat met wortel en tak zou worden uitgeroeid, dan zou er ruimte vrijkomen om de personenbelasting substantieel te verminderen, en daar zouden zowel werknemers, als ambtenaren, als zelfstandigen wel bij varen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 7 oktober 2007 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |