Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2007, 21:58   #61
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Het is Melchior Wathelet jr (één persoon). Zijn vader is ooit nog minister van justitie geweest en Melchior Wathelet komt ook al wel eens in de zevende dag.

Waarom moet het Vlaanderen wel interesseren dat Dewever weg moet omdat zijn vrouw moet bevallen?
dat dewever weg moet interesseert mij ook geen zak, maar wat vlaamse politici die in vlaamse kieskringen opkomen zeggen over politieke kwesties is voor mij veel relevanter dan wat een wathelet zegt.
Oud 18 oktober 2007, 22:00   #62
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat ondanks al die subsidies zeg...

Hoe erg.
welke subsidies?
Onze SFL brusselcampagne, hebben wij volledig uit eigen zak betaald. De petitie voor onafhankelijkheid, ik weet niet van wie die is, maar ik betwijfel het dat die ook subsidies krijgen. Wij zijn niet zoals de Bplus of de koning boudewijnstichting, een mantelorganisatie van het establishment.
Oud 18 oktober 2007, 22:01   #63
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat je zelf beseft dat je enorm zielig bezig bent.
leg het mij eens uit, want eigenlijk geef je geen echte tegenargumenten. Ik kan ook zeggen dat ik jou zielig vind, maar daar komen we niet bepaald verder mee. Dat de petitie gefrauduleerd en gemanipuleerd is, is daarentegen wel en klaar en duidelijk argument.
Oud 18 oktober 2007, 22:16   #64
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In DS online krijg ik nochtans op de voorpagina te lezen dat Bart Dewever vader zal worden terwijl Melchior Wathelet jr. evenzeer papa zal worden (of reeds is geworden) tijdens diezelfde onderhandelingen. Daar lees je dan echter weer niets over (dit even ter voorbeeld).
Het komt zelfs in de media als Joëlle Milquet haar kindjes gaat bezoeken...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 18 oktober 2007 om 22:17.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 07:36   #65
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Het komt zelfs in de media als Joëlle Milquet haar kindjes gaat bezoeken...
Ja, maar dat had wel een geheel andere achtergrond (omdat ze er onaangekondigd niet was bij een vergadering).
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 07:39   #66
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
leg het mij eens uit, want eigenlijk geef je geen echte tegenargumenten. Ik kan ook zeggen dat ik jou zielig vind, maar daar komen we niet bepaald verder mee. Dat de petitie gefrauduleerd en gemanipuleerd is, is daarentegen wel en klaar en duidelijk argument.
Jij wil per se aantonen dat de Belgische petitie geen sikkepit voorstelt omdat jij tijd teveel hebt en je wat kinderachtig hebt zitten amuseren met het plaatsen van valse handtekeningen.

Je wil dan ook nog eens aantonen dat de Vlaamse petitie daarentegen meer voorstelt (ook al staan er een pak minder handtekeningen op) omdat die niet vervalst zou zijn... Of net wel door Belgicisten, wie weet... dan stelt ze nog minder voor.

Mijn punt is gewoon dat het enorm zielig en kinderachtig is om doelbewust petities te ondertekenen met valse namen. Ik dacht dat normaal denkende mensen dat stadium reeds lang voorbij waren. Als het je niet interesseert, moei je er dan ook niet mee.
Oud 19 oktober 2007, 07:39   #67
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welke subsidies?
Onze SFL brusselcampagne, hebben wij volledig uit eigen zak betaald. De petitie voor onafhankelijkheid, ik weet niet van wie die is, maar ik betwijfel het dat die ook subsidies krijgen. Wij zijn niet zoals de Bplus of de koning boudewijnstichting, een mantelorganisatie van het establishment.
En de VVB zit op de lauweren te rusten??
Oud 19 oktober 2007, 07:39   #68
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welke subsidies?
Even ter info: B Plus ontvangt geen subsidies.
Oud 19 oktober 2007, 07:41   #69
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurycane Bekijk bericht
Jonas Wood

Wauw wat een valse streek
Merde, ondertussen is alles verschoven met tien handtekeningen.

Het staat nu op de 42ste plaats van onderaan te beginnen (in hoofdletters), op deze pagina: http://www.reddesolidariteit.be/peti...rsResult=63931

Laatst gewijzigd door Kortaf : 19 oktober 2007 om 07:46.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 07:44   #70
Kortaf
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wel, het is in elk geval een eenvoudig bewijs dat de handtekeningen niet gecontroleerd worden via een e-mail bevestiging, dit in complete tegenstelling met wat de initiatiefnemers zelf aankondigen. Niet alleen zijn het dus leugenaars, ook is er dus in realiteit geen controle en kan geen enkele handtekening dus ernstig genomen worden.
Oud 19 oktober 2007, 07:45   #71
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Wel, het is in elk geval een eenvoudig bewijs dat de handtekeningen niet gecontroleerd worden via een e-mail bevestiging, dit in complete tegenstelling met wat de initiatiefnemers zelf aankondigen. Niet alleen zijn het dus leugenaars, ook is er dus in realiteit geen controle en kan geen enkele handtekening dus ernstig genomen worden.
Ik heb alleszins op een link (die me per e-mail werd doorgestuurd) moeten klikken vooraleer mijn handtekening zichtbaar was.
Oud 19 oktober 2007, 07:48   #72
Kortaf
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik heb alleszins op een link (die me per e-mail werd doorgestuurd) moeten klikken vooraleer mijn handtekening zichtbaar was.
Ja hoor, iedereen die tekent wordt gevraagd dat te doen maar je handtekening wordt wel direct zichtbaar. Men wacht niet op die e-mail bevestiging en ook later wordt ze niet gebruikt om fakers eruit te halen. Het is met andere woorden maar een rookgordijn.

Je kan mijn woorden op elk moment controleren op de site zelf. Je handtekening komt direct na het tekenen in de lijst te staan. Bewijs is dat er heel wat ondertekenaars instaan die een vals e-mail adres opgaven. Kijk maar eens op http://www.reddesolidariteit.be/peti...Resul t=63931 (42ste handtekening van onderaan te beginnen).

Laatst gewijzigd door Kortaf : 19 oktober 2007 om 07:52.
Oud 19 oktober 2007, 09:22   #73
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Merde, ondertussen is alles verschoven met tien handtekeningen.

Het staat nu op de 42ste plaats van onderaan te beginnen (in hoofdletters), op deze pagina: http://www.reddesolidariteit.be/peti...rsResult=63931

Citaat:
HANS1 IS EEN FARCEUR PROFESSIONEEL FARCEUR
Amaai zeg!
En dat verdedigt Kim?
Oud 19 oktober 2007, 13:40   #74
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij wil per se aantonen dat de Belgische petitie geen sikkepit voorstelt omdat jij tijd teveel hebt en je wat kinderachtig hebt zitten amuseren met het plaatsen van valse handtekeningen.
tijd teveel? Het heeft mij nog geen vijf minuten gekost. Als ik op vijf minuten tien valse namen kan opgeven, dan kunnen anderen dat ook. Met dat verschil dat ik het openlijk toegeef, terwijl andere fraudeurs dat nooit zullen toegeven.

Citaat:
Je wil dan ook nog eens aantonen dat de Vlaamse petitie daarentegen meer voorstelt
peut. Die petitie is even manipuleerbaar. Ik heb ze daarom zelf nog niet eens getekend. Maar het ging hier over cijfers. Iets waar de belgofascisten nogal gehecht aan zijn, zelfs al gaat het om gemanipuleerde cijfers.
Citaat:
Mijn punt is gewoon dat het enorm zielig en kinderachtig is om doelbewust petities te ondertekenen met valse namen.
er is niets kinderachtig en zielig aan het waarschuwen van de mensen dat iets frauduleus is. Dat is zelfs een daad van burgerzin.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 13:43   #75
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Amaai zeg!
En dat verdedigt Kim?
jep, en het ergste van al is dat zelfs zo zichtbaar valse namen blijven staan. Ik had de mijne destijds onopvallend "normaal" gekozen, omdat ik verwacht had dat zulke duidelijke nepondertekenaars wel direct verwijderd zouden worden.
Maar zelfs dat gebeurt niet eens.

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 19 oktober 2007 om 13:43.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 18:20   #76
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er is niets kinderachtig en zielig aan het waarschuwen van de mensen dat iets frauduleus is. Dat is zelfs een daad van burgerzin.
Daar ging het niet over. Ik vind waarschuwen helemaal niet kinderachtig. Doelbewust een petitie gaan bestoken met valse namen vind ik daarentegen wél kinderachtig.
Oud 19 oktober 2007, 18:26   #77
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar ging het niet over. Ik vind waarschuwen helemaal niet kinderachtig. Doelbewust een petitie gaan bestoken met valse namen vind ik daarentegen wél kinderachtig.

kan zijn maar ze niet verwijderen en als volwaardige handtekeningen beschouwen is nog kinderachtiger.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 19:06   #78
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Ik kan je daar in bijtreden. Je kan eens proberen hoe het zit met de fraudebestendigheid, maar dat hoef je geen 10 keer te doen... Maar ik vrees dat Pelgrim zijn "lapsus" niet zal toegeven...
Maar ach ja, het leven gaat verder, geen enkele petitie loopt zoals verhoopt, en we zullen een echte serieuze moeten afwachten om aan betere cijfers te komen.

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 21:26   #79
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, maar dat had wel een geheel andere achtergrond (omdat ze er onaangekondigd niet was bij een vergadering).
Als Bart De wever zich tijdelijk laat vervangen door Geert Bourgeois en Frieda Brepoels, heeft dat dan geen nieuwswaarde?

http://politiek.skynet.be/index.html...34&new_lang=nl
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 19 oktober 2007, 21:35   #80
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees: Belgicisten houden zich niet bezig met valse handtekeningen op petities e.d.
Citaat:
Ik ben wel een braaf engeltje... ik fraudeer niet.

Citaat:
Citaat:

Je wil dan ook nog eens aantonen dat de Vlaamse petitie daarentegen meer voorstelt (ook al staan er een pak minder handtekeningen op) omdat die niet vervalst zou zijn... Of net wel door Belgicisten, wie weet... dan stelt ze nog minder voor.

Mijn punt is gewoon dat het enorm zielig en kinderachtig is om doelbewust petities te ondertekenen met valse namen. Ik dacht dat normaal denkende mensen dat stadium reeds lang voorbij waren. Als het je niet interesseert, moei je er dan ook niet mee.
Citaat:
Het siert je, Kim, dat je zo van leer trekt tegen petitiefraudeurs. En dat je niet stiekem een paar namen van overledenen hebt toegevoegd aan het register om de peitie wat aan te zwengelen.

Maar jij verpersoonlijkt niet alle belgiscisten. Kan je mij overtuigende bewijzen geven dat er geen enkele belgicist gefraudeerd heeft bij deze petitie? Met hun uiterst onveilig online-systeem zetten ze de melk wel héél dicht bij de kat...
Ik denk dat enkele van jouw vroegere partijgenoten uit je vorig leven, wel over de nodige portie kinderachtigheid beschikken om in het geniep wat extra namen ana het lijstje toe te voegen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be