![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Brrrrrrrbweikesbrrrrrr ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Ik had kousen aan.
..Uiteraard, anders zouden er nog wat meer smileys ![]() ![]()
![]() |
#65 |
|
![]() Heu, spinnen? Hangt van de soort af. De minder gevaarlijke joekels laat ik gewoon zitten, maar kom ik iets in de trand van een grote steatoda tegen, dan klop ik die meteen dood. Mijn man is ooit door zo één gebeten geweest en ik ken de gevolgen er van. Het is een soort van zwarte weduwe en die heb ik liever niet in mijn buurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() A ge ni weet wa doen moogt ge op't terras en in de tuin komen meppen ... ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Als je alle inheemse spinnensoorten beter wil leren kennen, moet men eens naar de site van Arabel gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O ja... als ik hier ooit verhuis dan betaal ik een flinke premie per uur voor degene die mijn spullen uit die kelder haalt zonder dat er nog spinnen in of aan hangen. Jobstudenten met angst voor muizen moeten gene schrik hebben... dat zit hier niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kom af... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Hier zullen ze niet zo blij zijn met jouw bijdragen, Jazeker:
http://www.arabel.ugent.be/ echt, daar houden ze van spinnen. Ze gaan ze zelfs tellen, fotograferen en statestiekjes maken. Zeer leerijk. Ik ga al niet meer lopen van een joekel, sinds ik er meer over weet, maar mijn haar komt er nog wel van recht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom laat je die foto maar 3 minuten staan?
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() ochot. schrik van muizen, schrik van spinnekes.
ge kunt wel zien wie er hier chichi-stadsvolk is. of een deftig indoor-jobke heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Veldtrechterspinnen zijn ondertussen ook goed "geïntegreerd" in de VS, waar ze agressive housespider genoemd worden. De grote huisspinnen, of grijze huisspin (tegenaria domestica) die we hier veel tegenkomen, zijn helemaal niet gevaarlijk en ook niet agressief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is hun eigen fout! Die knuffelaars met hun eeuwige "dat beestje heeft meer schrik van u dan gij van hem" goedgepraat. Als dat beest schrik heeft van mij dan heeft het verdomme 8 poten om te maken dat het weg is. Maar nee hoor.... ik ben blijkbaar een spinnenmagneet. Die komen naar mij alsof ze denken dat ik een zakje verse vliegjes heb. Bah... het zijn multiculknuffelaars die met die clichés afkomen. Ik weet wanneer ik last heb van hangspinnen! En ik verdenk de VRT en de media ervan om het woord "dieren" te gebruiken terwijl iedereen weet dat het om spinnen gaat. En durf niet afkomen met racisme want er zijn ook witte spinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 oktober 2007 om 16:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok... ze zijn niet giftig... dat weet ik ook. Maar laat je zulke "huisdieren" rondlopen? Bij mij krijgen die direct een vleugje verdund zyklon-b. Enfin... ze krijgen er meteen heel veel van. Ik wil ook niet dat zo'n beest een uur ligt te creperen. Meteen de volle laag en het werkt ook snel. Ik weet niet wie het vadertje of het moedertje was in de nest, maar ik heb ze bijna allen gehad inclusief de kroost en de grootste en meest sterke was eraan op 10 seconden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [WIJSNEUSMODUS]Een hooiwagen is geen spin, maar een spinachtige.[/WIJSNEUSMODUS]
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |