Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2004, 00:09   #61
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Welke kansen hebben ze niet gekregen ?
Is het nu echt nodig om ieder individu bij het handje te houden om ze toch maar een kans te geven aangepast aan hun eigenheid en capaciteiten?
U weet zogoed als ik dat het onderwijs in België tot de betere mag gerekend worden en handen vol geld kost.
Ik weet waarschijnlijk beter als u wat er allemaal aan toegaat in het onderwijs (sta er al 10 jaar in).
Het Belgisch onderwijs hoort tot de grootste gemiddelde prestaties over de hele wereld. Maar het Belgisch onderwijs behoort ook tot de grootste schoolverlaters zonder diploma. In het zo goed Belgisch onderwijs is 70 % van de allochtonen in beroeps en technisch onderwijs tegenover de 40% Vlamingen. In het onderwijs is de wereld op zijn kop. Mensen in de armoede en allochtonen kunnen het huidig leerplan niet volgen. (cfr. Ides Nicaise).
Dit zijn klare feiten dat ik weergeef en geen beklag over de leerkrachten en andere onderwijspersoneel. Ik vooral lof voor mijn collega's die de kinderen zo goed als ze kunnen willen onderwijzen en emanciperen.
Het is juist daar waar het schoentje wringt. Ze kunnen niet meer in het huidig stysteem.

Daarom is een groot groep mensen voor hervormingen in de richting van meer sociaal onderwijs. (ook spirit)
Ik geloof graag dat u beter weet hoe het er in het onderwijs aan toe gaat en het kan best zijn dat het voor verbeteringen vatbaar is.
Spijbelen zal je echter niet oplossen met meer geld voor het onderwijs, ook de leerlingen en de ouders hebben ergens een verantwoordelijkheid.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 00:30   #62
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel

Ik weet waarschijnlijk beter als u wat er allemaal aan toegaat in het onderwijs (sta er al 10 jaar in).
Het Belgisch onderwijs hoort tot de grootste gemiddelde prestaties over de hele wereld. Maar het Belgisch onderwijs behoort ook tot de grootste schoolverlaters zonder diploma. In het zo goed Belgisch onderwijs is 70 % van de allochtonen in beroeps en technisch onderwijs tegenover de 40% Vlamingen. In het onderwijs is de wereld op zijn kop. Mensen in de armoede en allochtonen kunnen het huidig leerplan niet volgen. (cfr. Ides Nicaise).
Dit zijn klare feiten dat ik weergeef en geen beklag over de leerkrachten en andere onderwijspersoneel. Ik vooral lof voor mijn collega's die de kinderen zo goed als ze kunnen willen onderwijzen en emanciperen.
Het is juist daar waar het schoentje wringt. Ze kunnen niet meer in het huidig stysteem.

Daarom is een groot groep mensen voor hervormingen in de richting van meer sociaal onderwijs. (ook spirit)
Ik geloof graag dat u beter weet hoe het er in het onderwijs aan toe gaat en het kan best zijn dat het voor verbeteringen vatbaar is.
Spijbelen zal je echter niet oplossen met meer geld voor het onderwijs, ook de leerlingen en de ouders hebben ergens een verantwoordelijkheid.
inderdaad, als iemand een beetje verstand heeft end e wil heeft om te studeren dan kan dat. Niemand verplicht allochtonen om Technisch te doen
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2004, 23:18   #63
Erich_Honecker
Vreemdeling

Erich_Honecker's schermafbeelding

Locatie: Berlijn, DDR -der Deutschen Demokratischen Republik-
Stuur een bericht via MSN naar Erich_Honecker
Standaard

Geachte Landgenoten,

Vanaf heden zal de politie bikkelhard ingrijpen en deze allochtoontjes ter plekke met gelijke munt bestraffen.

Stevig er op los kloppen, en dat moslim bakkes goed een kopje kleiner maken. TER PLEKKE.
Vervolgens volgt nog een tweede afranseling een in een isoleer-cel

Na 1 maand rotten in een cel wordt overgegaan tot onmiddellijke uitzetting richting land van herkomst.

Aldus besloten per decreet.

Partijleider SED
Honecker

"Vorwärts immer, rückwärts nimmer!"
"Die Partei hat immer recht".
"Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..."

http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav
Erich_Honecker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be