![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Laat mij iets anders highlighten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho! hoe schoon! ik word er helemaal warm van!
![]() Hebben ze het ook in verschillende kleurtjes? of wil FSM het enkel in de spaghetti-kleur?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ervaring vertelt mij dat de sociale controle bij moslims groot is, in het bijzonder wat de ongehuwde meisjes betreft. Een terrasje doen met een ongehuwde moslima in haar onmiddellijke ouderlijke omgeving zit er niet direct in. Ergens naar toe gaan, bioscoop of zo, ja, maar het is aan huis afhalen en nadien terug naar huis brengen, maar dan meer als soort begeleider. Ik denk dat de voornaamste bezorgdheid van de vorige generatie Vlaamse ouders (ik ben er 46) is dat ze een schoonzoon zouden hebben waarvan de cultuur hen onbekend is, en dat ze hun dochter gaan "verliezen". En volgens mij is dit geen puur Vlaams fenomeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het probleem dat ik zie. Ik heb te weinig contact met moslima's om daarover een uitspraak te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd handig als de ouders elkaar een beetje kennen. Wie de dochter wil winnen, moet de schoonmoeder beminnen. Hoe dan ook, de aanhouder wint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zou wel met een moslima trouwen, maar ik zou nooit mijn dochter laten huwen met een moslim voor hij zich bekeert tot het christendom of tenminste in het openbaar en officieel de islam zou verlaten.
De moslima die mijn vrouw zou worden zou ik persoonlijk wel overtuigen af te stappen van de islam.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Staat de erkenning vh FSM al in 't Staatsblad? ![]() 2. circe heeft duidelijk standpunten die afwijken van de échte FSM-cultus: Ik vermoed dat jouw FSM maar een sekte is, afgescheurd van de enige ware FSM Shame upon you, Impostor!!! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2007 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |