![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Hebt u ooit 'ns over een muur gekropen voor een bal ? | |||
Yep |
![]() ![]() ![]() |
23 | 71,88% |
Nope |
![]() ![]() ![]() |
7 | 21,88% |
Voor geen bal ! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,25% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Kotsmos
Je hebt dat in alle geval goed begrepen, alleen gaat het me niet om het eten, maar over de natuur die de druk van de plaag mens al lang niet meer aankan. @ Filosoof, En kwa onmenselijkheid. Wat heb JIJ liever, de rest van je leven als kwijlende plant in een rolstoel, een last voor de maatschappij en je familie in het speciaal. Of een nette begrafenis. Ik wat ik wens. @Headinajar Waarom zou ik moeite doen om het met gas te flikken. We helpen met z'n allen nu al mee. CO2 problematiek iemand? Ik heb al lang mijn voorkeur laten blijken naar een grootschalige conventionele oorlog. Waar ik een probleem in vind in deze zaak is de ongelijkheid. Als een willekeurige allochtoon een misdaad pleegt komen er altijd wel wat muurboempjes de boel vergoeilijken, maar als een autochtoon eenzelfde misdaad pleegt moet ie zo hard mogenlijk gestraft worden, een voorbeeld wezen. Ik ben ervan verbaasd dat het kinderlijke argument " jamaar, die had het beter moeten weten" nog niet gebruikt is.
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U aanziet een gehandicapte gewoon als een defecte wasmachien dat je bij het groot huisvuil zet... Voor mij zit je nu voor mij zelfs niet meer in het onderste laadje, maar eerder in de sceptische put. Ik kan er niet aan doen, maar zulke onmenselijke praat kan ik niet tollereren. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Headinajar, tja, jouw persoonlijke levensloop is blijkbaar eentje vol pijn en smart.
Maar een ongeval is net iets helemaal anders dan moedwillig iemand overhoop schieten.Ik weet wat ik wil, en wat jouw wensen zijn, tja uw keuze. Het feit dat ik mijn moeder vorig jaar heb mogen afgeven na 3 jaar langzaam wegteren door longkanker, dat deed mij ook pijn hoor. Citaat:
En als ik geen eigen mening mag hebben. Waarom noemen we dit hier een discusieforum? Citaat:
Als het verschil hierin niet duidelijk is. Tja wat moeten we dan als voorbeeld uit de kast halen? Dit laatste is dan ook een terugkeren naar het orginele topic, en geen persoonlijke scheldpartij, of een misprijzen voor andermans gedachten. Ik ben geen tegenstander van zware straffen voor zware misdaden.Lees mijn eerste opmerking in deze topic terug.
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Een schizofreen is iemand die geen verschil kan maken tussen fantasie en realiteit en meestal gaat dit gepaard met zware paranoia. Eigenlijk kan ik je in allebei de categorieën wel stoppen, maar ik ben zeer tollerant en menslievend. Ik ben zelfs voorstander dat je subsidies krijgt om hulp te zoeken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn moeder kan ook nog gelukkig zijn en is zeker geen last voor haarzelf of de familie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alleen uitgesproken meningen, die op de een of andere manier onderbouwd zijn.
![]() |
![]() |
#69 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is toch een tijdje geleden in de media geweest dat een recentelijk onderzoek uitwees dat 1/5 van de bevolking psychopatisch is. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, ik doe die bloedserieus.Die uitspraken.
Wat betreft die gehandicaptenuitspraak. Als ik iemand overhoop schiet, en die blijft leven, dan ga ik lang bakzitten, en nadien nog veel langer afbetalen. En ik ben niet zinnes voor een misdadiger te betalen.Of toch niet voor een lange periode. En wat betreft de psychopaten en emotieloos... waarom niet? Is dat slecht ofzo? ([size=2]Vulcans worden ook als emotieloos omschreven ,en zouden een veel betere samenleving hebben.om het eens op de SciFi/fantasy noot te pakken[/size]) En ik moet zeggen dat ik toch emoties heb, en wel van meer mensen hou dan mezelf. Dank U om me vrij te pleiten van psychopaat te zijn.Als ik niet oppas moet ik nog consultatiegeld gaan betalen.
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
dus direct affirmatief, geen voorwaardelijke wijze, alsof het regelmatig gebeurt ![]() en het is geen uitschuivertje, want hij borduurt erop voort ![]() Daar zijn kosten aan... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Headinajar
Citaat:
2 als ik op de politie moet wachten om zelf gearresteerd te worden, alhoewel ze bij ons in de tuin kunnen kijken, daar pas ik voor. Kijk maar naar de juweliers van de laatste tijd.Misschien dat de rechters het wel inzien, en de jury, maar de openbare aanklagers niet. 3 als de politie dan eens schiet op een misdadiger- zoals de McDonnalds situatie in Mechelen-, dan krijgen zij de stront te slikken.Dan ben ik vriendelijk om hun te onlasten van zo'n gezeur @Filosoof. Hoe raad je het, ik schiet zeer regelmatig op mensen. Vroeger wekelijks, nu is het zo'n keer of 2 per jaar. Maar schieten op inbrekers,tuinvernielers of ander gespuis, dat heb ik nog nooit gedaan. Kwestie van geen kans gekregen te hebben.
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope Filosoof, ik hoop dat iedereen die erover denkt om ongewenst in onze tuin/woning te komen knoeien effe nadenkt en tot het besef komt dat er wel eens een gek zou kunnen wonen.
Ik mag misschien psychopatisch schizofreen zijn,met een paranoide fantasie, maar ik wens geen problemen. Ik wens eerder een rustig leven, zonder instortende beschavingen, overdadige taksen of teveel staatsbemoeienis. Daarentegenover staat wel dat ik extremer uit de hoek kan komen dan een doorsnee hielenlikker.En standvastig ben in bepaalde meningen.
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En kunnen we nu van de Psychoanalyze af, en terug on topic?
Of moeten we de analyze maken van een hielenlikker?
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maddox heeft groot gelijk, de wereld is te overbevolkt!
Daar moet iets aan gedaan worden. We beginnen met Babeth af te schieten. |
![]() |
![]() |