Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Hebt u ooit 'ns over een muur gekropen voor een bal ?
Yep 23 71,88%
Nope 7 21,88%
Voor geen bal ! 2 6,25%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2004, 10:33   #61
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Weetwel, Maddox is de brave jongen die -graag zelfs!- de wereldbevolking met 90% teruggedrongen wil zien. Omdat we dan meer eten hebben, ofzo. Vraag het hem zelf.
Maddox is de gas-installatie al aan het uittekenen...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 10:37   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

@Kotsmos
Je hebt dat in alle geval goed begrepen, alleen gaat het me niet om het eten, maar over de natuur die de druk van de plaag mens al lang niet meer aankan.

@ Filosoof,
En kwa onmenselijkheid. Wat heb JIJ liever, de rest van je leven als kwijlende plant in een rolstoel, een last voor de maatschappij en je familie in het speciaal. Of een nette begrafenis. Ik wat ik wens.

@Headinajar
Waarom zou ik moeite doen om het met gas te flikken. We helpen met z'n allen nu al mee. CO2 problematiek iemand?
Ik heb al lang mijn voorkeur laten blijken naar een grootschalige conventionele oorlog.

Waar ik een probleem in vind in deze zaak is de ongelijkheid. Als een willekeurige allochtoon een misdaad pleegt komen er altijd wel wat muurboempjes de boel vergoeilijken, maar als een autochtoon eenzelfde misdaad pleegt moet ie zo hard mogenlijk gestraft worden, een voorbeeld wezen. Ik ben ervan verbaasd dat het kinderlijke argument " jamaar, die had het beter moeten weten" nog niet gebruikt is.
Oud 24 februari 2004, 10:48   #63
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
En hij is aan het genieten van 60 maagden.
Grappig...
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 11:02   #64
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
@ Filosoof,
En kwa onmenselijkheid. Wat heb JIJ liever, de rest van je leven als kwijlende plant in een rolstoel, een last voor de maatschappij en je familie in het speciaal. Of een nette begrafenis. Ik wat ik wens.
Toen ik 8 jaar was heb ik zelf een auto-ongeluk mogen meemaken waar mijn eigen moeder in een rolstoel belande voor de rest van haar leven. Ik kan U wel 1 ding vertellen, dat is dat ik toch liever mijn moeder in een rolstoel heb dan dood. Het is niet gemakkelijk te moeten leven met een handicap, maar het gaat als de omgeving zich tenminste aanpast en een beetje respect toont.
U aanziet een gehandicapte gewoon als een defecte wasmachien dat je bij het groot huisvuil zet...
Voor mij zit je nu voor mij zelfs niet meer in het onderste laadje, maar eerder in de sceptische put. Ik kan er niet aan doen, maar zulke onmenselijke praat kan ik niet tollereren.

Citaat:
Waar ik een probleem in vind in deze zaak is de ongelijkheid. Als een willekeurige allochtoon een misdaad pleegt komen er altijd wel wat muurboempjes de boel vergoeilijken, maar als een autochtoon eenzelfde misdaad pleegt moet ie zo hard mogenlijk gestraft worden, een voorbeeld wezen. Ik ben ervan verbaasd dat het kinderlijke argument " jamaar, die had het beter moeten weten" nog niet gebruikt is.
Ga ergens anders anders je schizofrene razernijen uiten...
Oud 24 februari 2004, 11:14   #65
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Headinajar, tja, jouw persoonlijke levensloop is blijkbaar eentje vol pijn en smart.
Maar een ongeval is net iets helemaal anders dan moedwillig iemand overhoop schieten.Ik weet wat ik wil, en wat jouw wensen zijn, tja uw keuze.
Het feit dat ik mijn moeder vorig jaar heb mogen afgeven na 3 jaar langzaam wegteren door longkanker, dat deed mij ook pijn hoor.

Citaat:
Ga ergens anders anders je schizofrene razernijen uiten...
Ik zou , als ik onafhankelijk over mijn eigen teksten een psychiatrische uitspraak moest doen, Psychopatisch gebruiken en niet schizofreen.

En als ik geen eigen mening mag hebben. Waarom noemen we dit hier een discusieforum?

Citaat:
Als een willekeurige allochtoon een misdaad pleegt komen er altijd wel wat muurboempjes de boel vergoeilijken, maar als een autochtoon eenzelfde misdaad pleegt moet ie zo hard mogenlijk gestraft worden, een voorbeeld wezen
Is het zo niet? De moordenaar van patrick Mombaerts bijvoorbeeld, weliswaar minderjarig op het moment van de feiten, maar wel bij volle verstand die krijgt met moeite een tikje op de vingers. En een moegetergde bijna bejaarde, voor feiten die hetzelfde resultaat hadden, maar met een heel andere oorzaak, die krijgt een levenlang onderdak in een belabbert bejaardentehuis.([size=2]om het enigzins positief te bekijken.'t is een optie. "Pa ,we kunnen je tehuiskosten niet betalen, schiet eens wat volk overhoop"[/size])
Als het verschil hierin niet duidelijk is. Tja wat moeten we dan als voorbeeld uit de kast halen?

Dit laatste is dan ook een terugkeren naar het orginele topic, en geen persoonlijke scheldpartij, of een misprijzen voor andermans gedachten.
Ik ben geen tegenstander van zware straffen voor zware misdaden.Lees mijn eerste opmerking in deze topic terug.
Oud 24 februari 2004, 11:18   #66
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou , als ik onafhankelijk over mijn eigen teksten een psychiatrische uitspraak moest doen, Psychopatisch gebruiken en niet schizofreen.
- Een psychopaat is iemand zonder gevoelens en menselijkheid.
- Een schizofreen is iemand die geen verschil kan maken tussen fantasie en realiteit en meestal gaat dit gepaard met zware paranoia.

Eigenlijk kan ik je in allebei de categorieën wel stoppen, maar ik ben zeer tollerant en menslievend. Ik ben zelfs voorstander dat je subsidies krijgt om hulp te zoeken
Oud 24 februari 2004, 11:20   #67
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Headinajar, tja, jouw persoonlijke levensloop is blijkbaar eentje vol pijn en smart.
Zo erg was het nu ook weer niet. Dat is wat ik juist wilde aantonen eigenlijk.
Mijn moeder kan ook nog gelukkig zijn en is zeker geen last voor haarzelf of de familie.
Oud 24 februari 2004, 11:30   #68
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
- Een psychopaat is iemand zonder gevoelens en menselijkheid.
- Een schizofreen is iemand die geen verschil kan maken tussen fantasie en realiteit en meestal gaat dit gepaard met zware paranoia.

Eigenlijk kan ik je in allebei de categorieën wel stoppen, maar ik ben zeer tollerant en menslievend. Ik ben zelfs voorstander dat je subsidies krijgt om hulp te zoeken
Ik dank U voor Uw bezorgdheid, maar ik kan je garanderen dat ik niet paranoide ben, over het algemeen vriendelijk en zachtmoedig, en best een onderscheid kan maken tussen fantasie en werkelijkheid.

Ik heb alleen uitgesproken meningen, die op de een of andere manier onderbouwd zijn.
Oud 24 februari 2004, 11:34   #69
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik dank U voor Uw bezorgdheid, maar ik kan je garanderen dat ik niet paranoide ben, over het algemeen vriendelijk en zachtmoedig, en best een onderscheid kan maken tussen fantasie en werkelijkheid.

Ik heb alleen uitgesproken meningen, die op de een of andere manier onderbouwd zijn.
tuurlijk, je doet alleen maar zulke uitspraken voor 't lachen :

Citaat:
En als ik op mensen schiet, is het altijd om te doden.Ik ga geen gehandicapten bijmaken.
Citaat:
Wat heb JIJ liever, de rest van je leven als kwijlende plant in een rolstoel, een last voor de maatschappij en je familie in het speciaal. Of een nette begrafenis.
Psychopaten komen ook altijd vriendelijk en zachtmoedig over bij hun omgeving, maar toch voelen ze vanbinnen geen enkel vorm van emotionele verbintenis met anderen en houden ze enkel van zichzelf.
Het is toch een tijdje geleden in de media geweest dat een recentelijk onderzoek uitwees dat 1/5 van de bevolking psychopatisch is.
Oud 24 februari 2004, 11:37   #70
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nope, ik doe die bloedserieus.Die uitspraken.

Wat betreft die gehandicaptenuitspraak. Als ik iemand overhoop schiet, en die blijft leven, dan ga ik lang bakzitten, en nadien nog veel langer afbetalen. En ik ben niet zinnes voor een misdadiger te betalen.Of toch niet voor een lange periode.

En wat betreft de psychopaten en emotieloos... waarom niet? Is dat slecht ofzo?
([size=2]Vulcans worden ook als emotieloos omschreven ,en zouden een veel betere samenleving hebben.om het eens op de SciFi/fantasy noot te pakken[/size])

En ik moet zeggen dat ik toch emoties heb, en wel van meer mensen hou dan mezelf. Dank U om me vrij te pleiten van psychopaat te zijn.Als ik niet oppas moet ik nog consultatiegeld gaan betalen.
Oud 24 februari 2004, 11:40   #71
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Nope, ik doe die bloedserieus.Die uitspraken.

Wat betreft die gehandicaptenuitspraak. Als ik iemand overhoop schiet, en die blijft leven, dan ga ik lang bakzitten, en nadien nog veel langer afbetalen. En ik ben niet zinnes voor een misdadiger te betalen.Of toch niet voor een lange periode.
Schiet er dan niet op en laat de politie zijn werk doen. Je kan hem ook gewoon wegjagen met je wapen... Het is niet omdat je een wapen hebt, dat je er ook moet mee schieten op iemand.
Oud 24 februari 2004, 11:43   #72
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
En als ik op mensen schiet, is het altijd om te doden.Ik ga geen gehandicapten bijmaken.
U bent ziek!

Bah... Ik walg gewoon van die uitspraak. Als je zo'n uitspraak doet, heb je duidelijk geen greintje menselijkheid.
Noteer dat hij schreef:
Citaat:
"als" ik op mensen schiet
niet "mocht ik op iemand moeten schieten"..
dus direct affirmatief, geen voorwaardelijke wijze, alsof het regelmatig gebeurt
en het is geen uitschuivertje, want hij borduurt erop voort

Daar zijn kosten aan...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 11:44   #73
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@ Headinajar
Citaat:
Schiet er dan niet op en laat de politie zijn werk doen. Je kan hem ook gewoon wegjagen met je wapen... Het is niet omdat je een wapen hebt, dat je er ook moet mee schieten op iemand.
1 ik heb geen vuurwapen.

2 als ik op de politie moet wachten om zelf gearresteerd te worden, alhoewel ze bij ons in de tuin kunnen kijken, daar pas ik voor.
Kijk maar naar de juweliers van de laatste tijd.Misschien dat de rechters het wel inzien, en de jury, maar de openbare aanklagers niet.

3 als de politie dan eens schiet op een misdadiger- zoals de McDonnalds situatie in Mechelen-, dan krijgen zij de stront te slikken.Dan ben ik vriendelijk om hun te onlasten van zo'n gezeur

@Filosoof.
Hoe raad je het, ik schiet zeer regelmatig op mensen. Vroeger wekelijks, nu is het zo'n keer of 2 per jaar.
Maar schieten op inbrekers,tuinvernielers of ander gespuis, dat heb ik nog nooit gedaan. Kwestie van geen kans gekregen te hebben.
Oud 24 februari 2004, 11:51   #74
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
@ Headinajar
Citaat:
1 ik heb geen vuurwapen.

2 als ik op de politie moet wachten om zelf gearresteerd te worden, alhoewel ze bij ons in de tuin kunnen kijken, daar pas ik voor.
Kijk maar naar de juweliers van de laatste tijd.Misschien dat de rechters het wel inzien, en de jury, maar de openbare aanklagers niet.

3 als de politie dan eens schiet op een misdadiger- zoals de McDonnalds situatie in Mechelen-, dan krijgen zij de stront te slikken.Dan ben ik vriendelijk om hun te onlasten van zo'n gezeur

@Filosoof.
Hoe raad je het, ik schiet zeer regelmatig op mensen. Vroeger wekelijks, nu is het zo'n keer of 2 per jaar.
Maar schieten op inbrekers,tuinvernielers of ander gespuis, dat heb ik nog nooit gedaan. Kwestie van geen kans gekregen te hebben.
Dat zegt genoeg: Je hoopt dat er eens iemand in je tuin komt, om erop los te kunnen gaan...
Oud 24 februari 2004, 11:52   #75
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Daar zijn kosten aan...
Hij geeft zelfs zelf aan in welke richting we moeten zoeken...

Citaat:
Oud 24 februari 2004, 11:55   #76
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Daar zijn kosten aan...
Hij geeft zelfs zelf aan in welke richting we moeten zoeken...

Citaat:
psychopathisch is algemeen omschrijvend: dat dekt ook het begrip schizofreen
Oud 24 februari 2004, 11:56   #77
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nope Filosoof, ik hoop dat iedereen die erover denkt om ongewenst in onze tuin/woning te komen knoeien effe nadenkt en tot het besef komt dat er wel eens een gek zou kunnen wonen.

Ik mag misschien psychopatisch schizofreen zijn,met een paranoide fantasie, maar ik wens geen problemen.
Ik wens eerder een rustig leven, zonder instortende beschavingen, overdadige taksen of teveel staatsbemoeienis.

Daarentegenover staat wel dat ik extremer uit de hoek kan komen dan een doorsnee hielenlikker.En standvastig ben in bepaalde meningen.
Oud 24 februari 2004, 11:59   #78
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Nope Filosoof, ik hoop dat iedereen die erover denkt om ongewenst in onze tuin/woning te komen knoeien effe nadenkt en tot het besef komt dat er wel eens een gek zou kunnen wonen.

Ik mag misschien psychopatisch schizofreen zijn,met een paranoide fantasie, maar ik wens geen problemen.
Ik wens eerder een rustig leven, zonder instortende beschavingen, overdadige taksen of teveel staatsbemoeienis.

Daarentegenover staat wel dat ik extremer uit de hoek kan komen dan een doorsnee hielenlikker.En standvastig ben in bepaalde meningen.
Citaat:
Je bent goed op weg....
Oud 24 februari 2004, 12:00   #79
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En kunnen we nu van de Psychoanalyze af, en terug on topic?
Of moeten we de analyze maken van een hielenlikker?
Oud 24 februari 2004, 12:15   #80
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Maddox heeft groot gelijk, de wereld is te overbevolkt!

Daar moet iets aan gedaan worden.

We beginnen met Babeth af te schieten.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be