Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2004, 19:14   #61
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trajanus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Trajanus,

Je kunt het ook zo bekijken.

Je stemt niet voor het VB, maar je stemt door op hun te stemmen tegen het verraad. Gooi Vlaanderen niet langer te grabbel aan Wallonië. Di-Rupo en Michel lachen ons vierkant uit.
Wanneer jij SP-a stemt, dan kies je niet voor je sociale positie in Vlaanderen maar kies je in het voordeel van het Waals profitariaat.

Wanneer wij eenmaal onafhankelijk zijn dan zal pas aan een sociaal Vlaanderen kunnen gewerkt worden.
Ik ben geen sp-a-stemmer. Ik stem Vlaams Blok omdat het beleid me rechtstreeks treft in mijn portefeuille. Ik ben een eerlijk hardwerkende mens en ik heb er niets op tegen dat mijn belastingsgeld gebruikt wordt voor vanalles en nog wat te geven aan Franstaligen en vreemdelingen.
Maar nu begint het echt de spuigaten uit te lopen. Vooral die flitspalen zijn er voor mij nu teveel aan, ik ben veel op de baan en ik heb niet de tijd om het internet uitgebreid te doorzoeken naar al dan niet aangekondigde snelheidscontroles. Ik heb 3 boetes in mijn bus gekregen wegens minimaal overdreven snelheid, Wij worden behandeld als gangsters die elke dag 3 kinderen, onbijtsgewijs, omver rijden en vervolgens verder vluchtmisdrijven!! Mijn geld wordt gewoonweg gestolen door de overheid die het vervolgens kwistig misbruikt aan iedereen die het niet nodig heeft blijkbaar... Bij veel mensen staat het water tot aan de lippen door de economische crisis, maar dat weerhoudt de politie (staatsapparaat) er niet van bepaalde quota's na te streven en iedereen lukraak te gaan flitsen op van die 'smerige' plekjes en massa's verkeersboetes rond te sturen aan jan-modaal. Het zit me allemaal nogal heel hoog tegenwoordig. Op den duur krijg je het gevoel dat je gevangen zit als een rat in een val, een kip in een geldlegbatterij ter bevordering van geldverkwisting in de bodemloze belgische putten.
En bovendien worden vreemdelingen met een extremistisch geloof als superieur behandeld ten opzichte van de autochtone Vlaming.
Well, that just does it...

Het is geen toeval dat onze procureur op den tv komt zagen dat er veel te veel verkeers'overtredingen' vastgesteld worden! En ik kan het weten verdomme!
ach. ten eerste: als je te snel rijdt dan overtreed je de wet, dus vanwaar durf je het recht te halen om te beweren dat je bestolen wordt? je kiest bewust om te snel te rijden GDV! je bent met een auto trouwens sowieso een potentieel gevaar voor anderen en jezelf, omdat je in een auto dat slechts heel zelden beseft, zijn er net die wetten opgelegd. Als het water aan de lippen staat, volg dan gewoon de wet. Of had je daar zelfs nog niet aan gedacht? lukraak flisten betekent trouwens dat niemand geviseerd wordt, en dus eerlijk is. Ik vind trouwens ook dat er veel geld verkwist wordt. WEG met onze f-16's ed. , weg met die reusachtige lonen voor ministers, geef ze het loon van de gemiddelde belg + overuren, en het vetpotsyndroom zal wel wat minderen. als ze elke dag 24 werken verdienen ze dan nog niet wat sommigen nu verdienen. weg met op vele plekken nutteloze nachtverlichting, spaar je enrgie en geld....
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2004, 19:25   #62
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"mad_drone"]

ach. ten eerste: als je te snel rijdt dan overtreed je de wet, dus vanwaar durf je het recht te halen om te beweren dat je bestolen wordt? je kiest bewust om te snel te rijden GDV! je bent met een auto trouwens sowieso een potentieel gevaar voor anderen en jezelf, omdat je in een auto dat slechts heel zelden beseft, zijn er net die wetten opgelegd. Als het water aan de lippen staat, volg dan gewoon de wet. Of had je daar zelfs nog niet aan gedacht? lukraak flisten betekent trouwens dat niemand geviseerd wordt, en dus eerlijk is. Ik vind trouwens ook dat er veel geld verkwist wordt. WEG met onze f-16's ed. , weg met die reusachtige lonen voor ministers, geef ze het loon van de gemiddelde belg + overuren, en het vetpotsyndroom zal wel wat minderen. als ze elke dag 24 werken verdienen ze dan nog niet wat sommigen nu verdienen. weg met op vele plekken nutteloze nachtverlichting, spaar je enrgie en geld....
[/quote]
Wat ik eigenlijk niet goed begrijp, is dat "iedereen" zegt dat er te snel wordt gereden, maar dat bijna iedereen op den bon vliegt.
Of zou die "iedereen' zo maar een fabeltje zijn, zoals het onveiligheidsgevoel.
Wanneer het Blok de onveiligheid van de mensen, aangaande criminaliteit heeft naar buiten gebracht, heeft de regering de VEILIGHEID verdraait naar verkeersveiligheid. En iedereen was PC, en schreeuwde om snelheidbeperkingen.
De gemeentes worden overspoelt met actiecommité s die in alle straten 30 willen. Maar die committé 's bestaan bij nadere beschouwingen uit 2 of 3 inwoners van die bewuste straten. En ja, als politieker, wie kan er TEGEN verkeersveiligheid zijn zeker.
En zoi zullen we in de toekomst nog 10 per uur mogen rijden in ons geliefd Vlaanderen.
Want die stomme Walen doen aan die zottigheden niet mee. En lachen zich een kriek met die Verkeersveilige Vlamingen die terug te voet of metr de fiets sneller zullen zijn.
Wanneer men binnen 10 jaar nog nen auto zal zien die 60 rijdt, zal het een Waal zijn.
Want zijn proces zal in Wallonië wel geseponeert worden, wegens te veel overlast! denk daar maar eens over
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2004, 20:17   #63
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Citaat:

Ik ben geen sp-a-stemmer. Ik stem Vlaams Blok omdat het beleid me rechtstreeks treft in mijn portefeuille. Ik ben een eerlijk hardwerkende mens en ik heb er niets op tegen dat mijn belastingsgeld gebruikt wordt voor vanalles en nog wat te geven aan Franstaligen en vreemdelingen.
Maar nu begint het echt de spuigaten uit te lopen. Vooral die flitspalen zijn er voor mij nu teveel aan, ik ben veel op de baan en ik heb niet de tijd om het internet uitgebreid te doorzoeken naar al dan niet aangekondigde snelheidscontroles. Ik heb 3 boetes in mijn bus gekregen wegens minimaal overdreven snelheid, Wij worden behandeld als gangsters die elke dag 3 kinderen, onbijtsgewijs, omver rijden en vervolgens verder vluchtmisdrijven!! Mijn geld wordt gewoonweg gestolen door de overheid die het vervolgens kwistig misbruikt aan iedereen die het niet nodig heeft blijkbaar... Bij veel mensen staat het water tot aan de lippen door de economische crisis, maar dat weerhoudt de politie (staatsapparaat) er niet van bepaalde quota's na te streven en iedereen lukraak te gaan flitsen op van die 'smerige' plekjes en massa's verkeersboetes rond te sturen aan jan-modaal. Het zit me allemaal nogal heel hoog tegenwoordig. Op den duur krijg je het gevoel dat je gevangen zit als een rat in een val, een kip in een geldlegbatterij ter bevordering van geldverkwisting in de bodemloze belgische putten.
En bovendien worden vreemdelingen met een extremistisch geloof als superieur behandeld ten opzichte van de autochtone Vlaming.
Well, that just does it...

Het is geen toeval dat onze procureur op den tv komt zagen dat er veel te veel verkeers'overtredingen' vastgesteld worden! En ik kan het weten verdomme!
Ik begrijp uw reactie wel, maar ik ben geen laagvlieger comme Verhofstadt zelf! Eigenlijk willen we hetzelfde: minder gescharrel van ministers in de vetpotten, minder nachtpollutie en al wat je wil...
Maar ik vind, en gelukkig mag ik dat vinden ?, dat deze maatregel met al die oneerlijk verdeelde flitspalen en die superboetes de mensen irriteert en nog géén klein beetje. Ik meen mij ook te herinneren dat onze 'vakbekwame' ministers het fileprobleem dat veel economische schade aanricht ook gingen oplossen... door de 'mensen' mss schrik aan te jagen met superboetes? Want iedereen wordt vroeg of laat gepakt vriend, onthou het goed. Ik zal uw furieuze reactie dan wel lezen...
Trajanus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2004, 20:22   #64
Trajanus
Banneling

Standaard

Trouwens, illegalen en asielmisbruikers overtreden ook de wet, maar dat zijn natuurlijk slachtoffers van ons-aller overduidelijk gemanifesteerd racisme niet? Waarom word hier steeds met 2 maten en gewichten geregeerd?
Oud 23 februari 2004, 20:37   #65
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Ik heb een ding te zeggen aan de psychopate gewelddadige fascisten: hou u aan de wet, aan de europese normen inzake mensenrechten, aan humanistische vlaamse solidaire gewoonten OF VERTREK NAAR EEN ANDER CONTINENT. Op mars zal er waarschijnlijk leven mogelijk kunnen zijn.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2004, 20:40   #66
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
Ik heb een ding te zeggen aan de psychopate gewelddadige fascisten: hou u aan de wet, aan de europese normen inzake mensenrechten, aan humanistische vlaamse solidaire gewoonten OF VERTREK NAAR EEN ANDER CONTINENT. Op mars zal er waarschijnlijk leven mogelijk kunnen zijn.
Vervang het woordje 'fascisten' door ' fundamentalistische moslims', en de tekst wordt ineens relevant.
Oud 23 februari 2004, 20:53   #67
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Vervang het woordje 'fascisten' door ' fundamentalistische moslims', en de tekst wordt ineens relevant.
Schitterend geformuleerd Antoon
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 09:06   #68
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone

Ik begrijp uw reactie wel, maar ik ben geen laagvlieger comme Verhofstadt zelf! Eigenlijk willen we hetzelfde: minder gescharrel van ministers in de vetpotten, minder nachtpollutie en al wat je wil...
Maar ik vind, en gelukkig mag ik dat vinden ?, dat deze maatregel met al die oneerlijk verdeelde flitspalen en die superboetes de mensen irriteert en nog géén klein beetje. Ik meen mij ook te herinneren dat onze 'vakbekwame' ministers het fileprobleem dat veel economische schade aanricht ook gingen oplossen... door de 'mensen' mss schrik aan te jagen met superboetes? Want iedereen wordt vroeg of laat gepakt vriend, onthou het goed. Ik zal uw furieuze reactie dan wel lezen...
als ik in fout was zal ik ni beginnen reklameren op die hoge boetes, misschien wel me riijstijl aanpassen en ook steeds ruim op tijd vertrekken ( wat ik nu doe) . uiteraard mag je dat vinden hoor, maar ik wou enkel verontwaardigt klinken. oneerlijk verdeeld? wat maakt het uit waar ze staan? je zou je eigenlijk niet moeten afvragen waar ze staan en zodanig rijden dat je er geen zorgen om moet maken toch? irriteren? duh! dat is de bedoeling, zo kan je de mensen doen nadenken over het feit dat ze misschien wat trager zouden moeten rijden.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 20:00   #69
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:

jippiiieeee , naast mestkever weer een scheldwoord bij " psychopate gewelddadige fascist" , bedankt hiervoor . trouwens over continenten gesproken was jij niet beter op JOUW continent gebleven ipv hier in europa , Vlaanderen de boel te komen verzieken met jullie rot islam
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 20:30   #70
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

[quote="piboover continenten gesproken was jij niet beter op JOUW continent gebleven ipv hier in europa , Vlaanderen de boel te komen verzieken met jullie rot islam [/quote]
Waarom ga je ervan uit dat ik islamiet ben? Misschien is "Kahraman Yücel" een pseudo naam, omdat ik me graag wil verbergen achter een scherm zoals pipoo. Uiteindelijk ben je wel een zeer arrogant persoon, mischien kies ik toch wel voor de islam, ik denk dat die vredelievender is dan jouw katachtig verschroeide hersenen en geest.
Sorry dat ik je moest aanvallen, nee ik bedoel mezelf moest verdedigen. Plots begin je iemand aan te vallen alleen maar baserend op zijn/haar vreemdklinkende naam. Zonder dat je weet dat je een Vlaming aanvalt.
Als je je altijd verbergt achter een waas zul je nooit zien wie je voor je hebt. DOE JE OOGKLEPPEN OPEN.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 21:13   #71
Trajanus
Banneling

Standaard

Citaat:
Tot zover de verdraagzame interculturele bijdrage van een spirit-partijlid.

onnozelaar. Je bent zelf een pseudo-fascist...
Oud 24 februari 2004, 21:15   #72
rainman
Provinciaal Statenlid

rainman's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen denk ik dat ze zich vergist hebben en Steve Stevaert hebben laten staan. Ik denk dat ze Frank Vandenbroucke meegenomen hebben in zijn plaats. Die is al 2 dagen vermist op het forum...
Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op.
rainman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 01:52   #73
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
Organisatie dreigt met ontvoering politici na migrantenstemrecht

BRUSSEL 21/02 (BELGA) = Een bij het gerecht onbekende organisatie, de [size=6]'Organisation pour le Rétablissement de la Démocratie (ORD)[/size], dreigt er in een brief mee om acht bekende politici te ontvoeren. Dat staat zaterdagmorgen te lezen in Het Volk en Het Nieuwsblad en enkele Franstalige kranten. Naast Steve Stevaert die als enige Vlaming op de lijst staat, worden Louis Michel, Daniel Ducarme, Philippe Moureaux, Elio di Rupo, Laurette Onkelinx, Evelyne Huytebroeck, en Joëlle Milquet bedreigd. De ORD is ook van plan lukraak "een nieuwe stemgerechtigde" aan te pakken. De dreigbrief werd enige tijd geleden bezorgd aan de politie van Schaarbeek en Sint-Joost-ten-Node. Het Brussels gerecht onderzoekt de zaak. De geviseerde politici genieten tot dusver geen speciale bescherming. :lumumba: Al Hamas :up
Kijk eens aan: een dreigbrief in het Frans ! Dit moet wel betekenen dat het van Walen komt zeker !? Yeah right !!! Volgens mij niet meer dan een slecht gelukt afleidingsmanoeuver om die brief in het Frans te schrijven. Onthoud één ding: personen die bedreigd worden omwille van hun politieke mening dreigen eerder nóg populairder te worden door de bedreigingen aan hun adres !!! Mijn vader die bij de vorige verkiezingen er niet aan twijfelde om op het Vlaams Blok te stemmen ziet er nu wél nut in om migranten gemeentelijk stemrecht te geven en dat is gewoon een 'Jan met de pet'...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 08:11   #74
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:
Tot zover de verdraagzame interculturele bijdrage van een spirit-partijlid.

onnozelaar. Je bent zelf een pseudo-fascist...
dat zien we bij de aanslagen die overal ter wereld worden gepleegd
dat meestal moslimfundamentalisten of zijn dat ook fascisten
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 09:01   #75
skippy
Burger

Standaard

Citaat:
Tapijtekruiper, ik heb mij al grond gekocht in het buitenland ( toekomstig EEG) en daar gaan jullie niet binnen geraken want daar vreten ze jullie rauw op. Ipv van belastingen te betalen in dit kutland bouw ik mij daar een sjiek optrekske en als het af is sayonara belziek. Geen geld voor maroefen, en alle maroefen buiten uit Vlaanderen! Pak dus maar zelf uw valies en vertrek NAAR UW CONTINENT.
skippy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 09:05   #76
skippy
Burger

Standaard

Citaat:
Ga van uw muil maken in uw turkenland. Ze gaan je daar wel eens leren hoeveel mensenrechten je hebt. Waar ik overigens geen problemen mee heb, vuiligheid behandel je als vuiligheid.
skippy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 19:11   #77
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skippy
Ga van uw muil maken in uw turkenland. Ze gaan je daar wel eens leren hoeveel mensenrechten je hebt. Waar ik overigens geen problemen mee heb, vuiligheid behandel je als vuiligheid.
Mensen die over andere mensen praten met termen als 'vuiligheid' horen niet in de politiek thuis. Politiek is er voor de mensen.
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 19:17   #78
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skippy
Mensen die over andere mensen praten met termen als 'vuiligheid' horen niet in de politiek thuis. Politiek is er voor de mensen.
je moet het nog altijd deftig houden en liefst nog beleefd ook !

Je kan schrijven : na je vakantie moet je niet terugkeren, probeer je werk te vinden in je eigen land en kan je je eigen econimie er bovenop helpen. Open er een winkel of restaurant... ik ga al drie jaar op vakantie naar Turkije en zie daar meestal heel vriendelijke Turken.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2004, 13:47   #79
Bloxbuster
Banneling

Bloxbuster's schermafbeelding

Standaard

Aan de racisten wil ik zeggen , jullie moeten zwijgen, want wij zijn hier de heersers en toch op den duur groter in aantal, dus ik zou je aanraden op jullie woorden te letten.
Het Blok zal op één of andere manier toch wel verboden worden. 8)
Black power !!!
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2004, 13:52   #80
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Aan de racisten wil ik zeggen , jullie moeten zwijgen, want wij zijn hier de heersers en toch op den duur groter in aantal, dus ik zou je aanraden op jullie woorden te letten.
Het Blok zal op één of andere manier toch wel verboden worden. 8)
Black power !!!
Ja, heel slim, zo ga je het Blok wel klein krijgen.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be