![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik eigenlijk niet goed begrijp, is dat "iedereen" zegt dat er te snel wordt gereden, maar dat bijna iedereen op den bon vliegt. Of zou die "iedereen' zo maar een fabeltje zijn, zoals het onveiligheidsgevoel. Wanneer het Blok de onveiligheid van de mensen, aangaande criminaliteit heeft naar buiten gebracht, heeft de regering de VEILIGHEID verdraait naar verkeersveiligheid. En iedereen was PC, en schreeuwde om snelheidbeperkingen. De gemeentes worden overspoelt met actiecommité s die in alle straten 30 willen. Maar die committé 's bestaan bij nadere beschouwingen uit 2 of 3 inwoners van die bewuste straten. En ja, als politieker, wie kan er TEGEN verkeersveiligheid zijn zeker. En zoi zullen we in de toekomst nog 10 per uur mogen rijden in ons geliefd Vlaanderen. Want die stomme Walen doen aan die zottigheden niet mee. En lachen zich een kriek met die Verkeersveilige Vlamingen die terug te voet of metr de fiets sneller zullen zijn. Wanneer men binnen 10 jaar nog nen auto zal zien die 60 rijdt, zal het een Waal zijn. Want zijn proces zal in Wallonië wel geseponeert worden, wegens te veel overlast! denk daar maar eens over ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik vind, en gelukkig mag ik dat vinden ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Trouwens, illegalen en asielmisbruikers overtreden ook de wet, maar dat zijn natuurlijk slachtoffers van ons-aller overduidelijk gemanifesteerd racisme niet? Waarom word hier steeds met 2 maten en gewichten geregeerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Schepen
|
![]() Ik heb een ding te zeggen aan de psychopate gewelddadige fascisten: hou u aan de wet, aan de europese normen inzake mensenrechten, aan humanistische vlaamse solidaire gewoonten OF VERTREK NAAR EEN ANDER CONTINENT. Op mars zal er waarschijnlijk leven mogelijk kunnen zijn.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
jippiiieeee , naast mestkever weer een scheldwoord bij " psychopate gewelddadige fascist" ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Schepen
|
![]() [quote="piboover continenten gesproken was jij niet beter op JOUW continent gebleven ipv hier in europa , Vlaanderen de boel te komen verzieken met jullie rot islam
![]() Waarom ga je ervan uit dat ik islamiet ben? Misschien is "Kahraman Yücel" een pseudo naam, omdat ik me graag wil verbergen achter een scherm zoals pipoo. Uiteindelijk ben je wel een zeer arrogant persoon, mischien kies ik toch wel voor de islam, ik denk dat die vredelievender is dan jouw katachtig verschroeide hersenen en geest. Sorry dat ik je moest aanvallen, nee ik bedoel mezelf moest verdedigen. Plots begin je iemand aan te vallen alleen maar baserend op zijn/haar vreemdklinkende naam. Zonder dat je weet dat je een Vlaming aanvalt. Als je je altijd verbergt achter een waas zul je nooit zien wie je voor je hebt. DOE JE OOGKLEPPEN OPEN.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
onnozelaar. Je bent zelf een pseudo-fascist... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ondertussen denk ik dat ze zich vergist hebben en Steve Stevaert hebben laten staan. Ik denk dat ze Frank Vandenbroucke meegenomen hebben in zijn plaats. Die is al 2 dagen vermist op het forum...
![]()
Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God; En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot. Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop, Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dat meestal moslimfundamentalisten of zijn dat ook fascisten ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan schrijven : na je vakantie moet je niet terugkeren, probeer je werk te vinden in je eigen land en kan je je eigen econimie er bovenop helpen. Open er een winkel of restaurant... ik ga al drie jaar op vakantie naar Turkije en zie daar meestal heel vriendelijke Turken.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Aan de racisten wil ik zeggen , jullie moeten zwijgen, want wij zijn hier de heersers en toch op den duur groter in aantal, dus ik zou je aanraden op jullie woorden te letten.
Het Blok zal op één of andere manier toch wel verboden worden. 8) Black power !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |