![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ps: is jouw moeder een migrante ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veééééééééééééél meer dan dat hoor...
![]() ooit als eens naar het OCMW van Brussel geweest om 9u 's morgens voor openingstijd... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Het blijft mij echt verbazen hoe mensen dit soort zaken blijven slikken en verdedigen.
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Nogal logisch... Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 22 oktober 2007 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Effe ontopic het spreekt voor zich dat mensen die hier 30 jaar gewerkt hebben recht hebben op sociale steun (op het einde van een leven betekend dat "recht op rust") Dat er aan sommige mensen hun noden moet voldaan worden (geen zout geen vlees van gelijk welke soort) da's normaal. Dat gebeurd trouwens nu ook al, bijna elke bejaarde heeft een fiche en wie dat niet kan aannemen heeft de laatste jaren geen rusthuis meer binnen geweest. Wat NIET kan en ook gebeurd zijn allochtonen die hier gewoon nooit gewoond hebben, en die naar België afzekken om bij hun familie de oude dag in het rusthuis door te brengen. Ttz dat kan wel maar dan mogen deze personen hetzelfde betalen als de toelage die de staat aan de rusthuizen geeft weliswaar uit eigen zak natuurlijk.
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Als ik mijn iet vergis werd het ook zo gezegd op ATV door ne zekere Vandezande.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk het laatste (de mens God, Allah,...) om de gaten in het tekort aan zekerheid op te vangen. Religie uit angst dus... . Mogelijk, alleen jammer dat het het meest bloeddorstige wapen ter wereld is en dit sinds mensenheugnis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() oh, als het dat niet was, dan was het wel wat anders waar ze om zouden vechten, taal, ideologie, noem maar op.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() weer goed gezien van het VB.
zo nen ahmed van 87 jaar zou wel eens het vals gebit van lieske van 93 jaar kunnen pikken. of rel gaan schoppen en rolstoelen in brand steken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Precies. Maar achter dat vreselijke wapen stak steeds 'de mens'. En was eigenbelang nooit ver weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nog te fier om hun gat van de gesluierde Fatima te laten afkuisen en niet meer in staat om alleen hun Vlaemsch SS pietje te wassen. Echt hilarisch ze zullen dan logeren in de vlaemsche vleugel van t'rusthuis met een groot plakaat aan de deur "Met luier maar zonder sluier" En dan als demente oude peetjes onder het belgisch gras gaan liggen in een door een franstalige allochtoon gegraven put, wetende dat tegen dan BHV nog altijd niet gesplitst is. |
|
![]() |
![]() |