![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het laatste concert waar ik naartoe ging, wat op 7 oktober 2007, naar The Dubliners in de Koningin Elisabethzaal in Antwerpen.
Daarvoor vergezelfde ik mijn man in het Sportpaleis bij het concert van Roger Waters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vorige zaterdag naar An Pierlé gaan kijken in cc 't Vondel te Halle.
Nog eens een echte artieste aan 't werk gezien, het merendeel zelf geschreven liedjes, rasmuzikanten in de begeleidingsgroep the White Velvet. Achteraf een praatje met An herselve gemaakt en mijn cd-tje in een collector's item laten veranderen. De vorige keer was op Werchter dat ik ze zag maar dit was een schitterend intiem concertje, een aanrader. Jammer dat dergelijke artiesten niet meer air-play krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |