Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2007, 10:45   #61
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransV Bekijk bericht
Als Turken de boel kapotslaan en een Armenier afranselen blijft de politie ......toekijken.
5-0 !! dat is er plat op !

Misschien moeten we weer knokploegen als VMO er op af sturen ?

Gaan ze dan misschien braaf zijn en Nederlands spreken
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 10:47   #62
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Relschoppen en vlaggezwaaien is dan ook het enige dat ze goed kunnen.
relschoppen is een links automatisme, vorige week nog in Zwitserland

vlaggenzwaaien of vendelzwaaien behoort tot de Vlaamse cultuur
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 23 oktober 2007, 10:48   #63
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je mag dat hier nu illustreren met concrete en controleerbare voorbeelden.
Dit gaat wel off topic. Is er ergens een betoging van (extreem) links dan is het prijs. Maar goed kijk maar eens naar de betogingen van de anti-globalisten om er maar ééntje te vernoemen. Op youtube ga je ook wel 1 & ander vinden.
Oud 23 oktober 2007, 10:48   #64
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Of heeft u het over Frank Vanhecke, Voorzitter van het Vlaams Belang
Ja, die Brugse hooligan die 100km van huis een gemeenteraad ging verstoren.

Citaat:
Bart laeremans en Joris Van Hauthem en tientallen anderen waren er ook...
Et alors ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 10:49   #65
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carl Berg Bekijk bericht
Bron ?
gisteren VTM en VRT in het nieuws !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

intervieuw met Turkse journalist
Oud 23 oktober 2007, 10:49   #66
hakke_2
Vreemdeling

hakke_2's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Waarom moeten zij een oplossing zoeken voor de problemen die veroorzaakt zijn door anderen?
nee da's waar , oplossingen zoeken KUNNEN ze niet.dus moete ze daar wel wat staan roepen!
hakke_2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 10:50   #67
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron ?
u heeft geen TV ?
Oud 23 oktober 2007, 10:51   #68
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, die Brugse hooligan die 100km van huis een gemeenteraad ging verstoren.
Frank Vanhecke "de hooligan" van de beruchte East Side
Oud 23 oktober 2007, 10:54   #69
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hakke_2 Bekijk bericht
nee da's waar , oplossingen zoeken KUNNEN ze niet.dus moete ze daar wel wat staan roepen!
Maar dat moeten ze niet doen ook
Oud 23 oktober 2007, 10:56   #70
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Frank Vanhecke "de hooligan" van de beruchte East Side
Laat die "" gerust weg. Hij is een vechtersbaas pur sang, een hooligan dus. Zijn "verstand" zit dus duidelijk in zijn vuisten.
Oud 23 oktober 2007, 11:00   #71
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ook dat hoeft zelfs niet: de gouverneur van Vlaams-Brabant zal immers in kennis worden gesteld van deze gemeenteraad en hij zal de hele zaak vervolgens schorsen.

Voor het overige ben ik van oordeel dat men dergelijke provocaties van rabbiate Franstaligen beter negeert en er niet naar omkijkt. Dit gebrek aan mediabelangstelling is pijnlijk voor individuen als Mangain, en zal hem ertoe nopen naar straffe uitspraken te doen. Dit kan alleen maar goed zijn voor de bewustwording bij de Vlaamse opinie.
Niet mee eens. Het protest van de Vlaams-nationalisten was volledig legitiem, nuttig en nodig. Moeten we misschien de handen in de schoot leggen en de fascistische praktijken van het FDF en de gemeenteraden laten begaan? En dat sprookje van "de gouverneur zal wel orde op zaken zetten" kennen we inmiddels ook al. Met rabiate Franstaligen valt niet te praten. Trouwens, zal Maingain inbinden omdat hij genegeerd wordt? Ik heb daar zo mijn twijfels over.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:00   #72
Carl Berg
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
gisteren VTM en VRT in het nieuws !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

intervieuw met Turkse journalist
Ik heb het stukje op VRT gezien en volgens mij was men bezig enkele van die mannen te bedaren terwijl achter de rug van de schepen (en neem ik aan politie) dat cafe kort en klein werd geslagen.
Kijk, ik heb een hekel aan mensen die menen andere mensen te moeten minachten omdat ze niet tot hun groep behoren (Turken-Armeniers), dus ik vind wat is gebeurd vreselijk. Maar ik kan nooit geloven dat de politie willens nillens heeft laten begaan.
Carl Berg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:00   #73
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat die "" gerust weg. Hij is een vechtersbaas pur sang, een hooligan dus. Zijn "verstand" zit dus duidelijk in zijn vuisten.
Frank Vanhecke is zeker geen vechtersbaas ! Integendeel ! hij is de man van de rede en het debat.

Hij heeft duidelijk meer "verstand" in zijn vuisten dan gij in uw bezeerd links klein teentje
Oud 23 oktober 2007, 11:03   #74
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het stukje op VRT gezien en volgens mij was men bezig enkele van die mannen te bedaren terwijl achter de rug van de schepen (en neem ik aan politie) dat cafe kort en klein werd geslagen.
Kijk, ik heb een hekel aan mensen die menen andere mensen te moeten minachten omdat ze niet tot hun groep behoren (Turken-Armeniers), dus ik vind wat is gebeurd vreselijk. Maar ik kan nooit geloven dat de politie willens nillens heeft laten begaan.
wie gaat de schade aan de totaal vernield taverne vergoeden ?

en aan de Amerikaanse ambassade dan ? Dan werd de Kleine Ring bestormd en overgestoken, het verkeer tegengehouden en een vlag gestolen om in brand te steken
Oud 23 oktober 2007, 11:04   #75
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Frank Vanhecke is zeker geen vechtersbaas ! Integendeel ! hij is de man van de rede en het debat.
Hij heeft zijn hooligan-gehalte nogmaals getoond door zich als een bullebak te gedragen op een gemeenteraad waar hij absoluut niet thuis hoorde. Hij mag van geluk spreken dat hij (weeral) niet in "den bak" beland is.
Oud 23 oktober 2007, 11:04   #76
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Hij heeft duidelijk meer "verstand" in zijn vuisten dan gij in uw bezeerd links klein teentje
Het zit in z'n vuisten en toch gebruikt vanhecke ze nooit
Die linksen blijven de rode oogkleppen ophebben.

Ondertussen worden wel cafe's en dergelijke volledig vernield maar das minder erg natuurlijk,de vuisten van moslims/allochtonen,daar is niets mis mee,twas maar een armenier

Toch onvoorstelbaar hoe dom linksen zijn.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 23 oktober 2007 om 11:05.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:07   #77
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Et alors ??
Die zijn van de streek, aangezien jij dit blijkbaar een voorwaarde vindt om tegen de gang van zaken ginds te gaan protesteren. De familie Laeremans is zelfs oorspronkelijk uit Wezembeek zelf afkomstig.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:11   #78
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Die zijn van de streek, aangezien jij dit blijkbaar een voorwaarde vindt om tegen de gang van zaken ginds te gaan protesteren. De familie Laeremans is zelfs oorspronkelijk uit Wezembeek zelf afkomstig.
Als hij er niet (meer) woont had hij er ook niets te zoeken.
Oud 23 oktober 2007, 11:12   #79
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als hij er niet (meer) woont had hij er ook niets te zoeken.
Dus als GW Bush binnenkort naar hier komt om er de NATO toe te spreken, ben je er akkoord mee dat enkel inwoners van Evere tegen zijn komst mogen gaan betogen?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:14   #80
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Inderdaad. De faciliteitenwetgeving voorziet dat de gemeenteraad verplicht in het Nederlands gehouden dient te worden.

Voorts blijf ik het gewoon grappig vinden wanneer onze linkse anti-kapitalisten het opnemen voor 'meneer den baron'.
Het is mij ook al opgevallen dat de Pietjes en andere linkse syndicalisten graag plat op de buik gaan voor het franstalige establishment, voor de franskiljone beau monde en voor de leden van het FDF (fédération des francophones facistes).
Online is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be