Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2004, 20:01   #61
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
So what??? wat is het verschil met een federale Europese staat op Europese bodem?.
Wat is alle arabisch bodem? Weet jij w�*�*r dat zou kunnen liggen?

Europa = sinds eeuwen bewoond door Europeanen, en niet door arabieren als ik me niet vergis.

Wat willen arabieren dan in Europa één grote Arabische NATIE komen stichten?
Wat we momenteel meemaken is gewoon een nieuwe volksverhuis. De geschiedenis staat er bol van, je moet daar niet zo moeilijk over zitten doen. Een volk dat zich niet voortplant, wordt verdrongen. Ik denk niet dat er over 100 jaar nog veel Vlaams zal gesproken worden in dit gebied. En er is weinig tegen te beginnen tenzij je de Hitler-toer opwilt.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 20:15   #62
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Watje
hamas en al-aqsa en hesbollah... ze moeten toch van ergens het geld halen voor al die wapens te kopen ze maken ze toch niet zelf

niet beginnen zagen hé
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 21:32   #63
Watje
Burger

Watje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar waar sinds eeuwen het Arabisch Lingua Franca is, nl. van Bagdad tot Rabat.

Citaat:
Europa = sinds eeuwen bewoond door Europeanen, en niet door arabieren als ik me niet vergis.
Inderdaad.

Citaat:

Wil je eens de passage plakken waarin dit naar voor gebracht wordt?
Het begrip "natie" wordt hier gebruikt in zijn betekenis van een volk, met een gemeenschappelijke cultuur. Een volk "sticht" je zomaar niet. Een volk ontstaat in de loop van de geschiedenis.
Watje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 21:38   #64
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Citaat:

Wat we momenteel meemaken is gewoon een nieuwe volksverhuis. De geschiedenis staat er bol van, je moet daar niet zo moeilijk over zitten doen. Een volk dat zich niet voortplant, wordt verdrongen. Ik denk niet dat er over 100 jaar nog veel Vlaams zal gesproken worden in dit gebied. En er is weinig tegen te beginnen tenzij je de Hitler-toer opwilt.
de grote miserie gaat pas beginnen als die tien landen uit het oosten er bij komen

vroeger kwamen de wijzen uit het oosten... als je het nu bekijkt
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 25 februari 2004, 21:39   #65
Watje
Burger

Watje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Ik denk niet dat er één iemand echt iets te vertellen heeft over burgerrechten in moslimlanden. Tenzij utopisten of science fictionschrijvers, of misschien hoort u liever een horrorverhaal door een of andere asielzoeker. Die zullen je perfect kunnen briefen over de burgerrechten in hun land.
Gisteren op het nieuws werd een rapport van de VN voorgesteld ivm met asielzoekers. Bleek dat vorig de meeste niet-Europese asielzoekers uit Irak en Afganistan kwamen.
De landen die door de Amerikanen recentelijk werden "bevrijd".
Watje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2004, 07:57   #66
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Citaat:

dat is een sluipend slaapgas... op een nacht gaat bij sommigen misschien een lichtje branden. Kijk nu al maar eens naar bepaalde straten en wijken : dat zijn pure ghetto's daar komt geen Belg meer wonen... laat staan winkelen of wandelen.
Oud 26 februari 2004, 08:08   #67
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wil je eens de passage plakken waarin dit naar voor gebracht wordt?
Het begrip "natie" wordt hier gebruikt in zijn betekenis van een volk, met een gemeenschappelijke cultuur. Een volk "sticht" je zomaar niet. Een volk ontstaat in de loop van de geschiedenis.

(...) aanmoedigen van economische en politieke integratie in de Arabische wereld.
Dit zou moeten leiden tot vestiging van een federale Arabische staat op alle Arabische bodem.
Deze staat is het uiteindelijke doel van de nationale strijd van het Arabische volk.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be