![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() als er echt een grote staatshervorming komt en een splitsing van BHV, zal VB zeker 5 a 10% van zijn stemmen verliezen, wanneer er echter geen staatshervorming komt kunnen ze 5 a 10%winnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Vanaf de oprichting stem ik VB maar hoe een "grote" staatshervorming er komt speelt voor mij geen enkele rol;trouwens hoe groot is het percentage dat op VB stemt uit Vlaamse overtuiging.Zou de helft van de VB kiezers overtuigde Vlamingen zijn? Ik ben zeker van niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() De kiezers, en vooral de leden van het VB krijgen genoeg informatie om te weten waarover het gaat in de communautaire zaken. Ik zou dat niet willen onderschatten!
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
franskiljons ? ![]() royalisten ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JMDD is destijds bespuwd, uitgesloten, verstoten geweest en in de underdogrol geduwd. Hij heeft een groot "bakkes" en zegt waar het op staat, zoals sommige Vlaams Belangers. Dergelijke mensen en taalgebruik spreken kiezers aan. De Standaard en de VRT zullen er wel alles aan doen om het Vlaams Belang constant in een slecht daglicht te plaatsen, niet uit te nodigen in de debatten of intervieuws... dergelijke praktijken brengen de partij ontegensprekelijk schade toe.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang zou zware verliezen leiden,ik ben eens benieuwd hoor
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() de VRT, DE morgen, de standaard en natuurlijk Blokwatch claimen al een achteruitgang van het Blok(Belang) vanaf de eerste zwarte zondag. Ik heb in de verkiezingen het Blok(Belang) enkel maar zioen stijgen.
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En er zijn ook geen Amerikanen in Bagdad.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 11 november 2007 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() U maakt zich illusies. De poetsvrouw van één van mijn kennissen stemde niet op het VB omdat ze dacht dat het de partij van de liberalen was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() We kennen die prognoses van het rood bastion.
Meestal zeer amusant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |