![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die twee zou ik toch ook liever 's nachts niet tegenkomen, zelfs niet overdag....Of zijn dat de daders?
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() haha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Veilig? In Vlaanderen? Bedoel je dit cynisch? Het is zelf in het boerengat van waar ik ben, Aalst, niet meer veilig. En anders, neen, maar naar een islamitisch land krijg je mij in geen geval naartoe alhoewel ik al zonder problemen 's nachts in Indonesië heb rondgelopen, maar dat was voor het moslim extremisme de kop opstak.
![]() |
#65 |
|
![]() muis olifant enzo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist ja...
Van het afgelopen weekend... Aalstenaar levensgevaarlijk gewond : Een vechtersbaas uit Aalst is vandaag voor de onderzoeksrechter van Dendermonde gebracht, nadat hij afgelopen nacht zwaar op de vuist was gegaan en daarbij iemand levensgevaarlijk verwond had. De 19-jarige dader, Kahya H., zou de 37-jarige Pascal R. uit Aalst zo hard toegetakeld hebben dat die laatste levensgevaarlijk gewond afgevoerd moest worden. Volgens getuigen was het slachtoffer niet rechtstreeks betrokken bij de vechtpartij, maar had hij "in het verlengde" ervan de nodige klappen gekregen, aldus het parket. Wat de oorzaak is van het handgemeen, wordt nog uitgezocht. Het parket van Dendermonde vraagt de aanhouding van de dader. Toevallig nog eens een gemulticulturiseerde...
![]() |
#67 |
|
![]() 'oorzaak ... wordt nog uitgezocht' en ik kan me moeilijk voorstellen dat er in Aalst honderden Kahya's rondlopen die op iedereen slaan die ze tegenkomen (wat dus waarschijnlijk niet het geval was)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kom dat gerust eens uitproberen, langs het station, graanmarkt en Sarajevo maak je tijdens de week de grootste kans het aan de lijve te ondervinden, in het week-end kan je echter beter de hopmarkt of Ridder- en Sluierstraatje kiezen.
![]() |
#69 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Meer dan waarschijnlijk hadden die jongens nog ergens een rekeningetje open staan, en hebben de schuldeisers dat komen vereffenen.Wat mij nog meer tegen de borst stuit is dat,wanneer de waarheid bovenkomt en niet past in het rode kader, er helemaal niks meer zal verschijnen ,in geen enkele krant.Dat geeft aan hoe rood de berichtgeving in belgie is,trouwens we zijn er voor gekend in het buitenland.
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeker als later zal blijken -en het is niet de eerste keer- dat de hele zaak niet eens door autochtonen werd gepleegd. Moorden en verkrachtingen door allochtonen worden doodgezwegen, genegeerd of met fluwelen handschoentjes aangepakt. Misdaden (kleine en grote) tegenover allochtonen wordt breed uitgesmeerd in de pers. En zoals bij het laatste proces, binnen de kortste keren afgehandeld. De allochtonen lagen bij wijze van spreken nog niet in hun graf, toen de -ontoerekeningsvatbare ??- misdadiger al veroordeeld was en in de cel zat.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() De moord op jeanneke uit antwerpen;monddood gezwegen door de pers.Nergens vermeld geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mens toch. Je hebt overschot aan gelijk. Tom Naegels zou zelfs geen moeite moeten doen want dan was het in alle kranten en gazetten te lezen. Uiteraard, eerst na vaststelling of het toevallig niet gaat om Roma in plaats van Noord-Afrikanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat u hier niet probeert te insinueren dat de moord op Joe van Holsbeek van dezelfde orde was als de vernieling van die Marokkaanse winkel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dergelijke misdaden worden enorm uitvergroot i.v.m. die van de autochtone bevolking. Een allochtone moordenaar heeft veel minder kans om zijn straf te ontlopen dan een autochtone moordenaar. Politie en justitie zijn niet gevrijwaard van racisme hoor. Ik pleit er niet voor dat allochtone criminelen niet aangepakt worden: ik pleit er voor dat autochtone criminelen even streng behandeld worden. Misschien wordt dan de racistische scheeftrekking in de gevangenissen ongedaan gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey. Een beetje bij de les blijven hé. We hebben het over allochtone slachtoffers. Zelfstandigen op de koop toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je even een voorbeeld geven hoe het er in werkelijkheid aan toegaat. Een werknemer schreef een ''scheef'' woord op de c4 van een alochtone werknemer met als gevolg een klacht en een forse boete aan zijn been. Een bende Turken doet een fysiek racistische aanval op een groep Joodse kinderen met als gevolg een straf....... een gratis reisje Amsterdam. En bij die Turken waren ook meerderjarigen, dus die vlieger van minderjarigen gaat hier niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bijna iedere allochtoon wordt met racisme geconfronteerd dus wat is je punt? Autochtonen zijn de slachtoffers van de wrede barbaarse allochtonen? Ga je het gedrag van enkelingen uitvergroten en de hele allochtone gemeenschap veroordelen. Dan kan ik ook hoor. Maar het was gisteren al pijnlijk duidelijk dat u geen groot licht bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |