![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet, ik plaats de contekst van de koran binnen MIJN samenleving.Die wil ik delen met iedereen die ze respecteert!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij zijn hier nu over België, democratie en securalisme bezig en niet over islamitische staat maar ik vind het wel jammer dat jij mij altijd naar moslim landen verwijst en ik zeg u de waarheid dat sommige € landen veel islamitischer zijn dan moslimlanden qua regering bekretiseren, veiligheid, educatie, wetenschappelijke onderzoek, sociale zekerheid, gezondheid, organisatie en administratie ...
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 14 november 2007 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid is een niet betaand begrip in moslimlanden.
Vrijheid betekent dat je een keuze hebt, en dat bestaat niet bij de islam, alles staat in het teken van toegestaan of niet. Dat beslist, niet het individu maar de gemeenschap waartoe hij of zij behoort en hoe deze de koran interpreteert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u zegt dat hier geen vrijheid is dan weet u heel goed dat dit wel zo is. En u weet ook heel goed dat meisjes hier een hoofddoek mogen dragen. En wanneer en waarom zij hoofddoek geen mogen dragen is u uitgelegd. Wegens de neutraliteit van de overheid. En de vrijheid van mening is niet onbeperkt. Hier is de vrijheid nooit onbeperkt. Dat is een misvatting. Als u met de wagen op straat rijdt mag u ook niet rijden waar u wilt. U moet rechts rijden. Dat allemaal is u uitgelegd. En dus zeg ik : in plaats van te klagen over de grote vrijheid hier, zou u beter klagen over het gebrek aan vrijheid in de islamlanden. Want daar zien we maar weinig vrijheid. Laatst gewijzigd door system : 14 november 2007 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is het probleem want mens met hun verstand zonder een ondersteunig blijven gewoon veranderen, denken en wijzigen en de arme mens blijft een kliene muis in hun labo.
Ah wel waarom vandaag vrijheid beperken tot niveau A en morgen tot nivreau B en overmorgen terug A .... enzovoort! Niks ervan! weergelged! weergelegd! vandaag heb jij geen honger en morgen als jij honger krijgt ga jou buurman aanvallen .. eet of jij wordt gegeten ![]() Kom mij niet om de gek houden hé want onze profeet saw beledigen = freedom of speech maar als ik tegen u "fuck you" zeg dan nee = EEN HEEL GROTE CONTRADICTIE.
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 14 november 2007 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Voor mij is de profeet saw niet dood , hij leeft nog en ik hou van hem meer dan mezelf, mijn ouders en alles in deze wereld. Ok stel dat de moeder van persoon x of zijn vader of één van zijn naasten dood is, dan ga ik zomaar beledigen omdat ze dood zijn?? van waar komt deze logica?? wie bepaalt het zo en op wellke basis en wat zijn de principes? ![]() groetjes yahya
![]() |
![]() |
#68 |
Burgemeester
|
![]() Denk jij dat die persoon uit het graf zal opstaan om een klacht tegen je in te dienen? Ik dacht het niet.
Levende personen doen dat wel, dat lijkt me duidelijk genoeg als antwoord... De wet bepaalt dat natuurlijk, wie bepaald de dingen hier? De wet, geen geloof of zo.
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee jij moet dat niet zo bekijken, jij moet de reden weten.
Waarom mag ik niet "fuck you" tegen u zeggen en waarom is dat geen freedom of speech ?
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 15 november 2007 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burgemeester
|
![]() Wel, in ieder geval, voor mij mag fuck you freedom of speach zijn... geen problemen mee alleszins...
Maar dode personen kunnen er alleszins geen aanspraak op maken ![]()
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
snap het nu ?
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 15 november 2007 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burgemeester
|
![]() Ik snap je volledig
![]() Ik weet alleen niet of die freedom of speech volledig wettelijk vastgelegd is. Ik bedoel dan, wat zijn de grenzen? Ik weet het ook niet hoor.
![]() |
#73 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Diegenen die freedom of speech roepen weten ook niet wat ze ermee bedoelen en ze gaan gewoon verder. De vrijheid van meningsuiting is in principe geen probleem maar een mening uiten die naar een probleem leidt kan men geen vrijheid van meningsuiting noemen. Stel dat ik in staat ben om een gevaarlijke microbiologische virus kan ontwikkelen en ik ga deze kennis verder via een internet website met andere mensen delen want ik leef in een wereld van vrijheid van meningsuiting en dus het zou liberalistisch denken geen enkel probleem zijn. Maar toch wel want als het in de handen valt van een racist of een haat zaaier of een jaloers of gewoon iemand die niets niet meer wilt van dit leven, dan zal dat inderdaad een grote probleem moeten zijn en er is geen enkel verschil tussen dit en een massa van mensen beledigen of kwetsen. Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 15 november 2007 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En dat kan niet voor de mensen daar, of toch niet ongestraft. Op dat vlak vind ik wel dat het heel nodig is.
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
iig Iran is geen islamitische staat! ![]() president ![]() president met Khaminei Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 15 november 2007 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door system : 15 november 2007 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrijheid van mening wil niet alleen zeggen dat u het recht hebt te zeggen dat Mohammed de booschapper is van Allah. Vrijheid van mening wil ook zeggen dat een andere evengoed het recht heeft te zeggen dat Mohammed niet de boodschapper is van Allah. Of dat Mohammed missschien een fantast was die het goed bedoelde. Of op een cartoon Mohammed op een hilarische manier afbeelden. Of een toneelstuk opvoeren waar de islam of de vrijdenkerij of de politie of de wetenschap of de kunst in het belachelijke wordt getrokken. Dat is ook vrijheid van mening. U zou dit stilaan moeten beseffen. En u zou ook moeten gaan beseffen dat wij het hier zo willen houden. Laatst gewijzigd door system : 15 november 2007 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, sex-speeltje... Als je in bed ligt met iemand waarvan je houd, en waarop de vrouw ook geilt, is het sex-speeltje in beide richtingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik probeer dat ook niet te doen, maar hoe kan je niet beledigen? De uitspraak dat elke profeet van jezus tot mohammed gewoon mensen waren zoals iedereen, is voor velen al een belediging, want ze zijn niet 'gewoon' mensen.. Sommigen geven blijk van WILLEN beledigd te worden met momenten. |
|
![]() |
![]() |