![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of vinden de tegenstanders van homosexualiteit het eerder aan te raden dat die mensen "genezen" en "huwen"... Ik wens de tegenstanders alvast een lesbische vrouw toe die net zoals zij gruwen van homosex, gruwt van heterosex! Dat ze dan zelf maar op hun kin kloppen met hun sexualiteit! Want tenslotte wensen ze dat toch ook toe aan homosexuele mensen zo te zien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2007 om 16:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb me bedacht, het is gemakkelijker als je gewoon in het andere topic kijkt.
Ik heb een vermoeden dat dit toch een geval van parels voor de zwijnen is. No offence
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Denk eens wat verder dan je neus lang is aub...
![]() |
![]() |
#66 |
Burgemeester
|
![]() Wat ik hier openlijk toegeef is dat ik het verloren moeite vind om alles wat ik en anderen in een ander topic geschreven hebben hier te kopiëren.
Wat jij toegeeft met jouw snauwtjes is dat je totaal niet onderbouwd bent om hier iets zinnig te posten.
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aangepast
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Beginnen op de man te spelen is ook geen teken van intellectuele volwassenheid. Of is copy-pasten te moeilijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Burgemeester
|
![]() We leven nu in een maatschappij, natuurlijk gezien leven mensen in familie- en/of stamverband.
Ik benadruk dat de maatschappij iets artificieel is, maar dat betekent niet dat wij geen deel meer uitmaken van die natuur en geen natuurlijke reflexen hebben.
![]() |
#72 |
Burgemeester
|
![]() Wat bedoel je er dan mee? Dat je homo's en pedofielen toch niet over dezelfde kam scheert?
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burgemeester
|
![]() Daar lijkt het op...
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom kan men individuele koppels niet gewoon hun zin laten doen inzake 'rollenpatronen'? Laat iedereen zijn eigen patronen rollen. In ons gezin heeft madam de voornaamste rol op zich genomen toen de kinderen klein waren, en menheer heeft grotendeels overgepakt toen de kinders tieners werden en thuislerend hun middelbare studies afhaspelden. Onze sigaret hebben we aldus gerold omdat dit in ons geval het beste en meest praktische leek, maar voor een ander zullen de kaarten weer helemaal verschillend liggen. Er is geen algemene lijn, evolutie of niet, politiek correcte bijbel of niet. Ieder moet zelf maar zien wat 't beste uitkomt.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() kindjes hebben een sterke papa nodig die hout hakt en kippen slacht, niet zo'n verwijfde emo die met een bloemekeskeukenschort pannekoeken staat te bakken.
dat weet iedereen, ook zonder onderzoek. |
![]() |
![]() |