![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() die boze Engelse heks is daar heen gegaan om hun kroost in de perversie te dompelen, ze heeft haar verdiende loon.Zomaar een teddybeertje mohamed noemen, wat een lef zeg! Ze komt er nog goed vanaf met haar zweepslagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() He, waar zitten al die zelfverklaarde verlichte progressieven die steeds de mond vol hebben van vrijheid van godsdienst en andere geintjes om islamitische achterlijkheden te vergoeilijken? Feremans, Edina en co, ..., hallo? Bezig met pro-actief 'argumentjes' te brainstormen ingeval ook deze achterlijkheid in het zog van de hoofddoek komt aangevlogen in het Westen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Partijlid
|
![]() Nagel op de kop denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat zelfs de meest waanzinnige moslim-fundamentalist hiervan zou ontploffen. Maar een britse die lesgeeft in sudan... . Goed dat racisme onbestaande is in andere landen, ik zou zelf slechte gedachten kunnen krijgen.
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het was wel stom om die teddybeet zo te noemen. Dat is gewoon uitdagen.
Maar ze moet niet gestraft worden hierdoor. Mss was ze gewoon te dom dat ze haar fout niet inzag..
![]() |
#67 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
... Om nog te zwijgen wat er met die teddybears moet gebeuren. ![]()
---------------------------------------------------------------------- Democracy is the name we give the people whenever we need them. (Marquis de Flers Robert and Arman de Caillavet) Laatst gewijzigd door Sante : 29 november 2007 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoorde zopas op het Nederlandse journaal dat voorarrest 'meetelt' en ze dus direct kon vertrekken zonder die 15 dagen nog uit te zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar jij vind het dus oke ? zo'n straf ? beetje last van fascistische neigingen ? of ben je gewoon een islamofoob ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Dus eigenlijk moeten de kinderen dan aangeklaagd worden? Tja, het zal wel goed uitgekomen zijn dat ze die Westerse vrouw es konden aanpakken. Wie een hond wil slaan, vindt licht een stok.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fout zit bij lokale overheid, die van zo'n scheet een probleem maakt en zichzelf hierdoor belachelijk maakt. Niet bij die Britse lerares.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meent u dit nu echt?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Nee, ik zou dat zielig vinden voor mijn kat om voor allah uitgemaakt te worden, laat staan mohammed. Daarentegen brul ik wél regelmatig "HAKBAR", maar met een piepstemmetje om de oren van mijn kat niet te irriteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Die uitzetting vind ik wel een elegante oplossing.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Sudanezen eisen kogel voor Teddybeer-juf
Honderden demonstranten hebben vandaag in de Sudanese hoofdstad Khartoum de dood van de Britse lerares Gillian Gibbons geëist, omdat ze de profeet Mohammed heeft beledigd. "Degene die de profeet van de islam beledigt moet met kogels gestraft worden", riepen de demonstranten. De 54-jarige lerares werd gisteren tot vijftien dagen cel veroordeeld, omdat ze haar leerlingen had toegestaan een teddybeer de naam Mohammed te geven. De knuffel zou niet naar de profeet zijn vernoemd, maar naar een leerling met de naam Mohammed. De kinderen hadden ook tekeningen van de knuffel gemaakt waarbij onder meer stond geschreven: "Mijn naam is Mohammed". In de islam is het verboden de profeet af te beelden. Volgens een van de ouders was dat godslastering, omdat de naam verwijst naar de profeet. Hij stapte naar de politie. http://frontpage.fok.nl/nieuws/84873 |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elegant ? Willem, please ? Die vrouw wordt het land uitgezet. Job kwijt. Wordt, neem ik aan, verondersteld voor de rest te zwijgen, want het kon erger (40 zweepslagen ondergaat de sterkste massochist niet zonder kleerscheuren). Kortom, een welgekomen doofpotoperatie voor mensen en volkeren met een kort geheugen. Schandalig gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Verder mag ik hopen dat de ongetwijfeld goedwillende en idealistische Engelse Dame haar lesje hieruit in zoverre geleerd heeft dat zij zich met bepaalde "culturen" niet meer afgeeft.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 30 november 2007 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |