![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Uit de standaard
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jullie zouden moeten blij zijn dat er meer Vlaamsgezinde zetels bijkomen, in plaats van je bedreigd te voelen. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kortaf heeft het hélemaal voor mekaar. De 20% van het Vlaams belang zijn overbodig. De nva kan vanaf nu alleen verder. Juist ja. En ik hoop het met jou dat Bart niet uit zijn 'glansrol' valt. pas maar op dat je morgen hier niet héél anders staat te piepen.
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij bent hier goed bezig iedereen die jou strategie niet wenst te volgen in het Blok-vak te steken ... terwijl ik niet gebonden ben ... als ik morgen door een PS partijkaart te kopen of PS-stem Vlaanderen onafhankelijk kan maken ... ik zal het niet nalaten ... nogmaals : IK ben niet partijpolitiek gebonden. ik vermoed zelfs van HAMC hetzelfde ... maar die mens is stoer genoeg om u dat zelf wijs te kunnen maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik spreek over een tweede grote Vlaamsgezinde partij. Samen met het Blok kan die leiden tot een Vlaamse meerderheid voor autonomie. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan er alleen niet goed bij waarom jullie per sé willen dat LDD en NVA apart blijven opkomen en kleine partijtjes blijven. Cui prodest? |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij bent het die nalaat aan te tonen waar de meerwaarde zit van een eengemaakt LDD - NVA die nalaat aan te tonen of JMDD al over de 'grootste persoonlijke belediging' van zijn leven is (ik dacht dat hij het gedrag van BDW in die termen uitdrukte) en jij bent het die progressief libertaire LDD'ers en conservatieven van NVA zonder probleem voor één partij laat stemmen (er vooral vanuitgaand dat Vlaamsgezindheid hun eerste drijfveer is blijkbaar ...) voorts : ze doen maar hoor, van mij mogen ze, veel succes zelfs ... ik gaf je dat inzicht zo maar vrijblijvend mee, in alle welgemeendheid Oui, Modest ? ge vergeet weer dat wij ongeletterd uitschot zijn ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Cui prodest = wie heeft er belang bij? (C'est le cas de le dire... ![]() Laatst gewijzigd door Kortaf : 27 november 2007 om 13:44. |
||||
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik verkeer nog in de gelukzalige (maar naieve? ![]() ik dacht net dat ik aangetoond had dat ik geen enkel partijbelang had ... Laatst gewijzigd door Anna List : 27 november 2007 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Laat die idiote droom van een front van N-VA en LDD toch vallen. Een heel deel N-VA'ers wil niets te maken hebben met het neoliberale verhaal van de LDD. Laat staan dat daar christendemocraten naar over zouden lopen.
|
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() ... zegt een linkse die zover wij weten niets met de NVA te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, het rechts liberale op 'consevative liberalism' gestoelde LDD progressief? Door die stelling alleen al zou ik er geen woorden aan vuil maken.
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Als ik gisteren goed begrepen heb, moeten enkel de krijtlijnen tegen het najaar van 2008 worden vastgelegd, dus eigenlijk moeten ze dan pas beginnen.... dan staan we eigenlijk weer even ver!
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Stel dat LDD het goed blijft doen en er is daar zo'n back bencher, v.b. Quick, die terug naar zijn politieke vader Jean-Marie gaat uit opportunisme. Want al bij al heeft de VLD ook niet al te veel gescoord buiten het beeld:"als we er maar bij zijn om via belastingsverlagingen terug wat stemmekes winnen." Dat geld recupereren we wel via andere belastingen. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'We stappen niet in een regering voor er een grote staatshervorming is gerealiseerd'. De nota leterme of was het de nota Milquet is dus gewoon Lacheeuuuuu ![]() Ik wist niet dat ze met een grote staatshervorming bedoelden: een grotere belgische francofone staat.
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 27 november 2007 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat deze club enorm veel geld kost voor niets, denk maar aan de woorden van JVDL (ik kan mijn tijd niet , mijn zak wel, vullen met een senaatsambt). Overal is de innefficiëntie van de belgische staat te lezen, maar onze "goed bestuurder" YLT wil dit niet afschaffen maar er een nieuwe grendel bijvoegen. Enfin, YLT is volledig afgeserveerd ! Laatst gewijzigd door boerenverstand : 27 november 2007 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een kartel NVA/LDD zie ik dus niet echt zitten. Wel eventueel afspraken om samen te werken bij communautaire thema's. Daar mag wat mij betreft ook VB bij betrokken worden.
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 27 november 2007 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door straatrue : 27 november 2007 om 16:12. |
|
![]() |