![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar alle Vlamingen fascisten noemen, dat mag wel?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een ding moet u evenwel goed begrijpen: Vlaanderen zal nooit uit eigen beweging kiezen voor onafhankelijkheid, dit maakt deze formatie andermaal, uiterst pijnlijk duidelijk. Dus blijf maar geloven in het grote gelijk, blijf de Vlamingen maar verketteren en demoniseren; zij zullen dit blijven slikken en gedogen. En vooral: blijf ze maar fascisten en nazi's noemen, dat gaat zeker en vast nog een tijdje zijn effect hebben. Alleen... het begint betekenisloos te worden en steeds meer Vlamingen halen er de schouders bij op, zoals ze al altijd hebben gedaan. Die onverschilligheid, zelfs voor een partij waar ze in se geen enkel uitstaans mee hebben, zal hen precies in een bepaalde richting drijven. Dus ik zou zeggen: doe verder, nog meer en nog erger... het is - helaas voor ons - de enige weg! Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 28 november 2007 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3 groep misdadigers => boevenbende, gang Neen, ik denk dat de vlag de lading heel mooi dekt. Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 28 november 2007 om 12:15. |
||
![]() |
![]() |
#66 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zijn die Walen nu nog niet dood? Gijlie moet harder kloppen!
Eerst moet de PS totaal in de oppositie en dan, en dan alleen pas kan er iets veranderen in Wallonie. De PS heeft het kapotgemaakt, maar kan de brokken niet terug lijmen. Dus als jullie een kind hebben dat wat achterblijft dan steken jullie die in het kolenkot?? Dat ruikt naar een redenering van zo een 70 jaar geleden... ![]()
#67 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wie het schoentje past... trekke het aan
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 28 november 2007 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Lokaal Raadslid
|
![]() verder verder verder
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ver heeft nog een andere betekenis... iets met afstand of zo... Ik zou zeggen: voel u vooral geroepen!
|
![]() |
![]() |
#71 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En Brussel hoeft Wallonië niet in de weg te staan, want Brussel ligt op Vlaams grondgebied. |
|||
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus jij bent zo'n achtergelaten kindje dat in het kolenkot werd opgesloten?
En honger had je ook door die egoistische ![]() Bij the way... Wie heeft die arme Waalse kindjes achtergelaten en opgesloten in kolenhokken? Toch niet hun bloedeigen, Waalse ouders, hoop ik? ![]()
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik woon nu ongeveer een jaar in Wallonie. Ik heb twee jobs, 1 full time en de zondag werk ik ook nog, mijn vrouw gaat full time werken. Dus ik ben gepromoveerd tot sterke schouders (waardoor de fiscus zoveel afneemt dat ik 's zondags ook nog moet gaan werken).
Hou nu eens op met de veralgemingen. Als ik zeg dat heel vlaanderen facist is, dan is dat toch ook te kort door de bocht. Maak een onderscheid tussen de mensen en de politiekers aub. Wallonie heeft wel grote steden, alleen kent niemand ze ![]()
#77 |
Minister-President
|
![]() Demotte is het aan het uitleggen in Ter Zake.
|
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Ik ga akkoord met wat hij zegt. Demotte aan de onderhandelingstafel !!
|
![]() |
![]() |
#79 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Rudy is eigenlijk te slim om bij de PS te zijn. Diene mens heeft het goed voor met Wallonie en gehoord wat hij zei... We moeten het ZELF doen!
RUDY! RUDY! ![]()