![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1° een post van mij terug te vinden waar ik de ene godsdienst "goedpraat" door er een andere godsdienst bij te sleuren. 2° waar ik de geschiedenis induik om voorheen gepleegde wandaden aan te halen om deze vervolgens te extrapoleren naar het heden. Kritiek op religie is noodzakelijk. Het hangt er echter vanaf op welke manier je die kritiek uit. Moslims beschouwen als zandbakpoepers, kamelenneukers of bruine makakken is géén kritiek uiten, dit tot spijt van wie het benijdt. Dit is overholen racisme, niks te maken met rede en rationaliteit. Islamitische bommenleggers en terreuraanslagen zijn een afschuwelijk en monsterlijk iets, waar hard dient te worden tegen opgetreden. Niettemin heb ik ook evenwel mijn serieuze bedenkingen bij bijvoorbeeld een reactionaire en creationistische bijbelgebedsgroep die wekelijks achter gesloten deuren vergadert met de machtigste man op aarde. Iets waar een doorsnee islambasher niet van wakker ligt. Die kijkt alleen maar naar de plaatjes in de media bij de zoveelste terreuraanslag. En d�*t, mijn beste, is het enorme verschil tussen een islambasher en een vrijdenker.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 december 2007 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |