![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dit is ons belastingsgeld sukkel en dit geld kan beter gebruikt worden voor andere doeleinden dan zeveren over een dood land. en of ze nu een miljoen keer meer verdienen in de prive sector mag mij een worst wezen. zij hebben gekozen voor deze job en ze zullen er niet veel armer door zijn en daarbij moeten ze niet met ons geld smijten. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leterme zou beter namens Vlaanderen de Walen een pakt aanbieden dat de voorwaarden bevat waaronder de Vlamingen België willen behouden én Wallonië in handen nemen. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, N-VA heeft separatisme in haar programma staan. En dan? Niets zegt dat de rest van de Vlaamse partijen daarin zouden willen meestappen, toch zeker niet als ze zouden merken dat op federaal niveau de zaken geregeld zijn zoals ze geregeld horen te zijn. Die logica - naar separatisme - wordt vooral in Franstalig Belgie gevreesd maar is eigenlijk op niets gebaseerd. Maar ja, door het aanhoudende NON... Nu goed, zoals ik al zei: ik ben niet fanatiek, goed wetende dat nationaliteit een jasje is dat je aan- of uittrekt als je dat zelf wil. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoiets moet je met meer psychologie aan boord leggen. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja, dat had Leterme met recht en reden kunnen doen... als hij minister-president was gebleven. Voor mij was zijn deelname aan de verkiezingen de grootste blunder die hij kon maken. Hij k
Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 1 december 2007 om 09:56. |
![]() |
![]() |
#67 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ten tweede, wij, belastingbetalers, betalen die heren ja. Maar ik heb er geen moeite mee dat een van hen niet plat op de buik gaat. Trouwens, zolang zij onderhandelen verdienen ze minder tegen dat ze gewoon hun postje zouden grijpen. Maar waarschijnlijk gaat dat, en nu krijg je een boomerang, in dat simplistisch idioot kopje van u niet. Blijkbaar ben je te lomp om te snappen dat zolang die heren (zeker de christendemocratische familie, aheum) ze kans na kans op een substantieel hoger loon laten liggen. Ten derde, zo erg smijten ze niet met ons geld zur. Maar blijkbaar heeft dat simpel idioot kopje van je nog nooit opgemerkt dat in de privé -tig keer zoveel geld weggegooid wordt. Maar daar zou het zogezegd kunnen omdat het toch ons geld niet is. Mis poes, ons geld zit uiteindelijk overal. Soit, ik hoop dat deze sukkel iets of wat helderheid heeft gebracht in het simplistisch idioot kopje van je...
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burger
|
![]() dan moet hij het maar niet zelf komen zoeken door mij een sukkel te noemen als ik zijn erg simplistische stelling weerleg...
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want inderdaad: als je iemand aanvalt en kleineert is het logisch dat je reageert en zo blijft het maar duren. Idem voor de verhouding VL vs WL |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij hen zijn er taboes oké; maar bij N-Va ook: herfederaliseren kan nooit en deze partij wil dan in een federale regering stappen (maar enkel en alleen om die federatie uit te kleden) |
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er van uit gaande dat het kartel ja zegt zijn er nu nog slechts 3 ja's te gaan
![]() Als er iets is dat uit dit 175 dagen durende psychiatrisch congres te leren valt dan is het dat een normaal denkend mens er paranoide aandoeningen van krijgt ![]() Noorman |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als cdh ja zegt,welke vette vis heeft NV-A dan in de pan?
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In elk geval: cdh staat in FRbelgië weer helemaal op de kaart. Werd nog vaak aanzien als een ouwbollige rechtse partij; maar blijkt dichtst bij het ACW aan te leunen. en zal bij de volgende verkiezingen een heel goed beurt maken. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De NVA aanvaardt het bestaan van de 'solidariteit' en zegt enkel dat die 'doorzichtig' moet zijn. Ieder jaar ligt er een walvis in de pan voor de PS-zone. Ik vind het gejuich op deze draad dan ook zeer ongepast.
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigelijk knap van Leterme.
Iedereen zat hier te roepen dat een staatshervorming NIET mocht uitgesteld worden en naar commissies mocht verwezen worden. Nu heeft hij het zover gekregen dat de vlamingen blij gaan zijn als de walen instemmen met de comissies. Niemand (buiten Jos Verhulst blijkbaar)die nog beseft dat hij nu zit te wachten op de toestemming van Joelle M. om onder de lat door te mogen kruipen. Op zijn knieen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 1 december 2007 om 10:29. |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dus dat ze kloppen gaan krijgen tijdens de volgende verkiezingen.
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Onafgezien dat binnen onafzienbare tijd BHV terug op het bordje van de regering ligt. Het kartel heeft verkregen dat men "wil" praten aan franstalige zijde en dat men gaat "proberen" een 2/3 meerderheid te vormen. Tja, eerder magere vis, zou ik zeggen. Nieuwsgierig hoe het eraan toe gaat gaan als dat een praatbarak-Costa II wordt , met de verkiezingen 2009 in zicht ? Ook komt er i.p.v. een afschaffing van de senaat een nieuwsoortig misbaksel met misschien pariteit. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 1 december 2007 om 10:48. |
|
![]() |