![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gebeurde allemaal natuurlijk wel snel en in een paar seconden maar leek voor mij veel langer te duren. P.S. Ik had er ook geen idee van dat zo vaak voorkwam. Dus bedankt voor de link. ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 7 december 2007 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ik heb er eigenlijk ook een soort van 'dubbel' gevoel over. Ik kan ook niet met zekerheid zeggen of hij/zij/het goedaardig of kwaadaardig was, maar de ervaring was voor mij in elk geval niet aangenaam. Hij/zij/het lijkt me eerder een soort van 'pestkop' te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar nee, ik ben geen techneut hoor. Dat smalle grensgebied tussen leven en dood wil ik echt niet riskeren te "verkennen" voordat het echt zo ver is; natuurlijk kan ik anderen dan daarover ook niet meer vertellen maar de psychedelica-hobbyisten publiceerden daarover totnogtoe niets voor mij voldoende wetenswaardigs om mij ertoe over te halen hun recepten in te passen in mijn genoeglijk en tot redelijke hoogte genotzuchtig dagmenu. Enig cannabis-haksel in poreus-gespeldeprikt-plastic geplaatst in een pouch liefst ongefermenteerde dus Belgische, half-zware shag geeft (gaf) reeds na een uurtje bewaartijd een voor mij leuk aroma, maar "straight" Groene Chinese Thee vind ik net nog even lekkerder (pas op, want boven een halve liter binnen het uur, mogelijk laxerende bijwerking). Het "passief mee-roken" met echte hash-gebruikers in muzikanten-kelders (ik ben weerstandloos tegen muziek), dus alleen maar doordat ik daar kwam kijken/luisteren, leverde mij steeds weer 2 dagen later in telex/fax/e-mail-verkeer type-fouten en "afkortingen" op die ik zelf nooit had kunnen (en mogen) bedenken; ellendig tijdverlies voor correcties tijdens teruglezen. Evenmin trekt het mij aan om een schilderij te kunnen horen of geluidseffecten te leren "zien". Ik zie gewoon de lol niet in van "ontwijking" van het hierNUmaals; doodzijn kun je nog EEUWEN.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 7 december 2007 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Mwa; over 1x per 30 jaar ga ik me echt niet druk maken want hooikoorts of verkoudheid gebeurt me iets vaker.
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
JIJ bent de enige baas over JOU. Beter kan ik het niet uitleggen.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je brein dreigt uiteen te vallen in louter monopolen in de Hilbertruimte dan zie je gelijk dat in een Feynmandiagram verleden toekomst is voor anti-deeltjes en dus de toekomst 'verleden' is als ze weer verdwijnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
je ziet .... uiteindelijk misschien toch niet zo irrelevant voor het topic |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
maar waarom zou je dat niet willen "verkennen" moest ge nu de nodige garanties krijgen ? als ik het zo lees dan ben je wel verdomd geïintresseerd maar gewoon ergens bang Enig cannabis-haksel in poreus-gespeldeprikt-plastic geplaatst in een pouch liefst ongefermenteerde dus Belgische, half-zware shag geeft (gaf) reeds na een uurtje bewaartijd een voor mij leuk aroma, maar "straight" Groene Chinese Thee vind ik net nog even lekkerder (pas op, want boven een halve liter binnen het uur, mogelijk laxerende bijwerking). Het "passief mee-roken" met echte hash-gebruikers in muzikanten-kelders (ik ben weerstandloos tegen muziek), dus alleen maar doordat ik daar kwam kijken/luisteren, leverde mij steeds weer 2 dagen later in telex/fax/e-mail-verkeer type-fouten en "afkortingen" op die ik zelf nooit had kunnen (en mogen) bedenken; ellendig tijdverlies voor correcties tijdens teruglezen. Evenmin trekt het mij aan om een schilderij te kunnen horen of geluidseffecten te leren "zien". Ik zie gewoon de lol niet in van "ontwijking" van het hierNUmaals; doodzijn kun je nog EEUWEN.[/quote] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k ging me hier niet zozeer over de frequentie van die ervaring (bij een persoon) maar wel over de frequentieverdeling van de personen met die ervaring
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
O.k, na 1964, 6 kinderen en inmiddels/voorlopig 6 kleinzoons, echt wel dolle pret maar het lijkt zo weinig weken geleden allemaal. Soms grinnik ik bij de overpeinzing dat ik, volgens een Oude Filosofie waar ik in het voorbijgaan iets over las, wellicht een Oude Ziel ben die zijn laatste reïncarnatie aan het voleinden is en alleen nog maar zich concentreert op "doe wel en zie niet om"; het lijkt zo verschrikkelijk onbelangrijk wat ik (nog) Nietweet ... Nirwana ... ? Kga nog ff wat mijn gitaar plukken, niet overdreven goed maar wel melodieus, vast niet nuttig maar kdenk zinvol. ![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mij zou het echter tot de beslissing brengen juist zulke dingen nog wel te 'proeven' Citaat:
Citaat:
Citaat:
'k kruip er zo meteen zelf in |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
De plasticititeit van de realiteit is echt wel opmerkelijk, het voelt niet aan als een droom, maar ik wel objectief, je kan het zelf niet wijzigingen zoals een lucide droom. En soms kom je ook andere entiteiten tegen, maar zeer sporadisch. Het detail dat je ziet is verbluffend, het is minstens even gedetaileerd dan als je gewoon kijkt. Ik vloog ook eens langs de kerk in mijn dorp en er was een kerkhof ernaast wat er in het echt niet is, maar vroeger wel. Een keer ben ik ook zo'n "pestkop" tegengekomen... Ik had moeite met te vliegen in die "astrale wereld". Plots kwam er iets aangevlogen die de vorm aannam van iemand waar ik vroeger ruzie mee had. Ik wou vliegen maar hij trok constant aan mijn been en had een grinnik op zijn gezicht.
Laatst gewijzigd door exodus : 7 december 2007 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben het met je eens. Zo'n straf spul als LSD of Salvia zou ik nooit nemen, het lijkt me gewoon roekeloos, een mystieke ervaring forceren met een farmaceutisch breekijzer. Als er een of andere hogere of alternatieve realiteit bestaat, dan wacht ik wel tot die spontaan bij mij komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |