![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Welke keuze wil jij maken ? | |||
1. je blijft als een zombie achter geld zoeken en denkt iets van economie te begrijpen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 41,18% |
2. je gebruikt je denkvermogen en verandert dit mensonwaardig systeem waardoor de essentie van in ere hersteld wordt |
![]() ![]() ![]() |
10 | 58,82% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dat is het beste antwoord, doe verder ... wikidinges op 'agnosie' ... derde alinea denk ik, iets met een bel dat we niet herkennen, noch het geluid ...
Laat weten waneer BHV gesplitst is, kan je rustig je winterslaap aanvatten ... lange winters in België ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of 'n idioot. Je gaat toch ook niet argumenteren tegen een goudvis?
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Percalion, heb je je nu ook al vergist, gaat het een beetje ? Ben je erachter gekomen dat de spiegel geen forum is ?
Nu wacht ik nog steeds op je antwoord, ben blij dat je terug bent. Kom uit die bokaal dat we je horen verdomme !!!!!! Straks verzuipen de vissen en dan is het te laat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Dat kan nog wel een paar winters duren
Misschien zitten we gewoon in de ijstijd en hebben we dat nog steeds niet begrepen, vandaar de opwarming misschien, zou best kunnen, klinkt logisch |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Japanse Robin Hood schenkt huizen aan armen
HONOLULU - De Japanse miljardair Genshiro Kawamoto schenkt huizen aan armen. De onroerend goedmiljonair had een aantal huizen op Hawaï gekocht en was van plan ze voor ruim 100 euro te verhuren. Maar toen ze in Honolulu werden opgeleverd, besloot Kwamoto ze helemaal weg te geven. De gezinnen in kwestie waren tot tranen toe geroerd. De families kregen ook nog eens ruim zevenhonderd euro om hun huis in te richten. Kawamoto betaalde 2,5 miljoen euro voor de woningen. We gaan er nog komen, let maar op ![]() ![]() Hou die aandelen maar in de gaten, straks een flatline Laatst gewijzigd door MIS : 9 december 2007 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() De poll gaat over onze bewustheid, heeft op zich niets met economie zelf te maken al is onze verblindheid door het getal hier wel een belangrijke factor in. We denken in termen van prijzen, mensen blijken een vreemd randfenomeen te zijn, een soort van wormvormig aanhangsel dat bij een bus Dash kwam zoals een GSM.
Daarom even die hint in voorgaande bericht. Als we nu eerst mensen een degelijk leven gunnen zoals de essentie van economie dit laat vermoeden vanuit het solidariteitsbeginsel, dan hoeven we weer niet als een bende idioten Iran aan te vallen (om maar iets te noemen). Begrijp je ? Percalion ging me dat stuk nog altijd proberen uit te leggen maar is terug in z'n bokaal gekropen, denk ik. Hij is welkom nochtans, dat weet hij. Laatst gewijzigd door MIS : 9 december 2007 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Miljoenen argumenten waarom we gelijk hebben, geen enkele die gelijkheid laat vermoeden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Misschien moet je 'ns een job bij de Bond Zonder Naam ambiëren of zo.
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Inderdaad Percalion, zinloze dingen hebben zin in die zin dat we de zinloosheid ervan kunnen doorzien.
En ? Hoe staat het nu met je aandelen ? Zijn er nog mensen waar je al eens aan denkt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je wil leg ik het je wel uit. Mijn tarief is 20 euro per uur en je kan elke avond bij mij terecht van 20 tot 22u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Jammerlijke zaak, elementaire economie staat op één velletje papier, heb je geen 900 pagina’s voor nodig. Het geeft slechts de confirmatie dat economie helemaal niet begrepen werd, randfenomenen van psychische blindheid. Een stuk papier dat mensen dermate biologeert waardoor de essentie van economie verkracht werd om vervolgens de intellectuele verstarring die hier het gevolg van is als waarheid te beschouwen. Leg het maar eens uit ja, ben weer benieuwd hoe je de grafiek in je eigen voordeel zal willen voorstellen. Monopoly is geen economie natuurlijk.
Laat ons eerst BHV splitsen, daar kennen we alles van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Elementaire economie,
Ik ben een mens en met mijn beperkte kunnen wil ik door middel van vrijwillige ruil meer bekomen dan ik origineel had. Einde. Laatst gewijzigd door Heftruck : 11 december 2007 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() En ach, ik moet zelfs geen negenhonderd bladzijden uitleggen, zoals je opmerkt; de basisbeginselen zouden voldoende moeten zijn. Wie eventjes de moeite doet om Werners theorietjes te bekijken, ziet A) moraliserend geblaat; B) hoogdravende terminologie ("kruiskatalytische cycli") C) blunders van formaat. Hoewel hij zelf zegt dat z'n theorie zo eenvoudig is als 1+1=2, komt het eigenlijk neer op 1+1=3. Wie zoiets heilig gelooft, kan voor mijn part nog zoveel zagen over 'zin' en 'bewustzijn' en wat nog meer; aandacht hoef ik er niet meer aan te besteden - en ik zou anderen adviseren om dat evenmin te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Percalion,
Zit iets in over dat geblunder maar zoals ik eerder al een zei, gaat het over het geblunder dat je maar niet wil inzien. Omgekeerde logica maakt inderdaad dat monetair gezien, 1 + 1 meer is dan 2 maar hiermee krijg je dan hetzelfde resultaat dan geldcreatie uit het niets, enkel anders voorgesteld. Blijf maar lekker blind, je raakt kant noch wal met je betoog en dat weet je maar al te goed. Het lukt je blijkbaar zelfs niet om elementaire rekenkunde te begrijpen, kan je nagaan. Er rest dan nog enkel napraten wat men in die cognitieve mappen van je heeft gestoken. Je weet dat zelf niet natuurlijk maar het staat je wel vrij om eens na te denken over je eigen denkstructuren, ze zijn een gevaar voor de maatschappij. Blijf rustig ontkennen en verdringen, ook daar bestaan studies over natuurlijk. Laatst gewijzigd door MIS : 12 december 2007 om 01:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Al een geluk dat ik een zeer goeie prof heb voor Wijsgerige Antropologie of ik zou de psychologie ernstig beginnen haten door jouw gezeik.
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel er zijn twee boeren. De ene heeft koeien en maakt kazen, de andere verbouwt druiven en maakt wijn. Boer 1 heeft wel zin in een fles wijn, boer 2 lust wel een stuk kaas. Als ze ruilen, wordt meer aan hun wensen voldaan dan voorafgaand aan die ruil, terwijl het gezamenlijke product van die twee boeren gelijk blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Sjaax, ik ken heus wel wat van economie hoor. Wat jij zegt volgt eigenlijk gewoon uit wat ik al stelde. We begrijpen elkaar. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 12 december 2007 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |