![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs mét een zetel wil hij daar niet achter geraken. Dan nog liever met de belgicistische medestanders van het cordon sanitaire.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het Vlaams belang betreft. Dat hoopt Bourgeois zeker nog altijd te kunnen dienen.
Hoop doet leven. ![]()
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() willen de mensen met een glazen bol die even wegsteken, en afwachten aub
|
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onderstaande citaat komt uit "de belleman" het nva-bladje van Gent : "Vandaag is er een alternatief... voor de VLD-kiezer die werd bedrogen door het Vlaamse discour van Verhofstadt, [size=6]voor de CD&V kiezer die kiest voor de hechte gemeenschap en een rechtlijnige politiek,...[/size]" Blijkbaar hoeft een hechte gemeenschap en rechtlijnige politiek niet meer voor Geert? |
||
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Even in herhaling vallen. De mandatarissen die overgelopen zijn die ik ken, namelijk Lieve Slegers en Klara Hertogs in Turnhout, zijn absoluut geen electorale hoogvliegers. Het nieuws werd wel in het lang en breed uitgesmeerd tot op de regionale bladzijden toe. Die mensen vertegenwoordigden enkel zichzelf.
En ik geef toe dat het een psychologische klap geeft voor de propagandisten. De overstap gebeurd bovendien voordat het Kartel een feit was, en was misschien wel ingegeven door een schrikreactie. De doorsnee-kiezer, die heeft door het Kartel het vertrouwen teruggewonnen dat zijn stem geen verloren stem zal zijn. Waarschijnlijk zitten er zo ook een aantal vlaamsnationalisten bij het Vlaams Blok, die terugkeren naar de ware schaapsstal. Ik blijf meer dan ooit beweren: een stem voor het Vlaams Blok is een verloren stem (ik zou dat misschien als ondertiteling kunnen nemen). |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Amaai wat een zwaargewicht!
![]() Iedere visser zou dergelijk stekelbaarsje opzetten en boven de schoorsteen hangen! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op ideologisch vlak is het uiterst naïef om als antimonarchistische Vlaamsnationalist in de Belgicistische CD&V-boot te stappen en dan te geloven dat die boot voor jouw schone smoeltje een bocht van 180° gaat maken. Op het niveau van persoonlijke ambities, is de overstap een kwestie van gezond verstand ten aanzien van de overlevingskans en het eigen gewin dat aan een zitje vasthangt. Beide zaken zullen steevast ontkend worden, het ene om het andere te maskeren. Uiteraard moet het kartelakkoord met de CD&V en als ultra-Vlaams verdedigd worden, anders wordt de onderliggende bedoeling (het hoofd boven water houden) al te pijnlijk duidelijk! De ware naïviteit ligt bij de partijmensen en kiezers die ook maar één moment geloven in de verdere impact van N-VA. Mij niet gelaten. Alle separatisten op de rug in een houdgreep: ![]() ![]() Leve België ![]()
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Burger
|
![]() Met alle respect Fribre maar alhoewel ik maar 33 ben was ik al lid van de VU toen jij nog in de buik van je moeder zat. Ik vind je beweringen heel naïef. Ik ben nooit gelokt door het blok en zal er uit mezelf ook nooit naar overstappen. ik zal er zelfs niet voor stemmen. Mijn afdeling heeft de publiciteit gezocht maar volgens mij zijn er veel annonieme leden die ontgoocheld zijn en daar niet mee naar de pers stappen. De manier waarop de N-VAers op dit forum daarmee omgaan getuigt van heel weinig respect voor militanten die zich al jaren belangeloos inzetten voor een partij en die altijd moeten slikken hebben. We slikten ID21, we slikten de splitsing, nu moeten we ook nog het kartel slikken. Voor mijn tijd was er het egmontpact en ik zal nog wel het één en ander vergeten. De N-VA gaf de consequente Vlaams nationalisten nieuwe hoop maar velen van hen willen niet meer slikken. Dat afdoen als oudere mensen die in het verleden leven is weinig respectvol maar ik veronderstel dat we niet beter kunnen verwachten van iemand die nog aan zijn politieke cariere moet beginnen. Ik hoop dat jij geen mandaat ambieert want als je ooit naar de kiezer stapt zal deze overtuigender argumenten verwachten.
|
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet niet op welke reactie d�*t een reactie was, maar laat ons wel wezen: ik ben inderdaad een jonge kiezer en heb geen boodschap aan negatieve praat van enkele ontgoochelde kiezers|mandatarissen die menen het kartel reeds te moeten afschieten voor het zichzelf heeft kunnen bewijzen. Laat de CVP dan in het verleden zijn beloftes gebroken hebben of weet ik wat nog allemaal, ik heb die tijd niet meegemaakt en dat interesseerd me ook niet. Ik geef het een kans, ook al probeert men hier met man en macht aan te tonen dat we beter voor die echte v-n partij zouden kiezen dmv berichtjes van enkele mandatarissen die overliepen. En of de kiezer ontgoochelt is, dat zien we wel op 13 juni.
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goed politiek strateeg leert van voorgangers, verliezers en winnaars. Wie niet om zich kijkt, wordt in de politiek bedrogen. Het ziet er naar uit de N-VA'ers met open ogen in de val lopen. |
|
![]() |