![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Dat zou betekenen dat ik voorstander ben om mensen te laten sterven.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
secundaire productiemiddelen zijn namelijk het product van arbeid en primaire zijn dat niet. Secundaire productiemiddelen ( een fabriek bvb ) daar heb je verdienste aan gezien je ze door arbeid vervaardigd hebt. de grond waarop ze staan heeft echter geen mens met zijn of haar arbeid vervaardigd en was er al zelfs nog voor er ook maar één mens op de planeet was dientengevolge kan de grond en de natuurlijke hulpbronnen die ze bevat nooit iemands persoonlijk bezit zijn - ze behoort ons allemaal toe dat is bovendien geen communisme - in het communisme wordt eveneens ongenuanceerd geen onderscheidt gemaakt tss rijkdom en natuurlijke rijkdom. - dit is gewoon de basis van alle natuurrecht - de wereld is van iedereen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 december 2007 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Hitler wilde ook niemand laten sterven, maar de eliminatie van de joden was een logisch gevolg van het gevecht der rassen. Het was een spijtige noodzakelijkheid, net zoals jouw marktwerking. Men schikt zich naar de noodlottigheid van ras of markt, of men crepeert. Dat is de moraal van het verhaal. Ik ga je niet tegenhouden om dat metafysisch ostracisme te verdedigen, het is een kwestie van geloof. IK hou mij wel niet aan de spelregels, bien sur. Laatst gewijzigd door Praetorian : 2 december 2007 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou ik in hemelsnaam in The States gaan doen? Dat is een even groot overheidscorrupt land als hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
![]() Citaat:
ik vroeg Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 december 2007 om 23:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, dat is neit de moraal. Er gaan enkel mensen sterven als mensen géén groepsgevoel, geen verbinding met elkaar hebben. Daar pleit ik wél voor. En dat is ook evident dát het zal gebeuren. Je kan immers geen welvaart creeëren zonder samen te werken. Dat is logisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als (...) dan (...) Als anders is, dan jij niet dood. Als er niemand om je geeft en jij weigert te werken, dan zal je idd sterven. Dat is in élk systeem zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 december 2007 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() vraag het eens aan een natuurvolk he - zij hebben het natuurrecht uitgevonden zonder studentjes hoor
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Geen dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen dank.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Pareltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() het communisme en kapitalisme zijn beide uitersten
de waarheid ( die ook e oplossing is voor armoede ) ligt in het midden zoals altijd wat de natuurlijke rijkdom betreft = de kansen, hebben de commies een punt - die moeten gelijk verdeeld zijn wat de rijkdom betreft = wat je met die kansen doet, de kapitalisten - deze moeten naar verdienste arbeid, creativiteit, inventiviteit zijn ik stel voor dat we stoppen met ruzie maken dus en beiden gaan combineren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 december 2007 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() jullie kunnen mekaar niet missen
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft simpelweg niets met de realiteit te maken. 'Iedereen die niet ademt voor 1 uur, gaat dood.' Ja, dat klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() en stel nu dat ik alle lucht koop ? en dan heb jij geen geld en ik verbiedt jouw te ademen - heb ik jouw dan vermoord ?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |