Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2007, 06:25   #61
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
jep... 'k peins dat het occultisch sociaal darwinisme hier gestuurd wordt vanuit de esotorische snaarknooppunten van het allesomvattend morfologische veld precies liggende in het zwaartepunt van Wewelsburg
Ik heb de indruk dat u enkel op dit forum zit om wat met mooie woorden te spelen, en ervan te genieten als u uw eigen berichten naleest. Wat natuurlijk geenszins wil zeggen dat de inhoud ook maar de minste waarde heeft. Integendeel...=dikke zever & prietpraat. Maar ja, elk diertje zijn pleziertje...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 18:26   #62
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
ik ben hier ingeschreven sinds 6 september, u vergist zich van persoon.
ach, meen je datte ?
dan zal ik me vergist hebben, carlgus
die 3 maanden leken me als geruim 2 jaar over te komen ...hoogstwaarschijnlijk te wijten aan wat veranderde neurale netwerken ten gevolge van de cognitie dat je toch niet veels bij te brengen hebt
maar dat is lange niet zeker, carlgus
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 18:27   #63
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ja, elk diertje zijn pleziertje...
zeg dat wel, carlgus
Oud 7 december 2007, 18:36   #64
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Toch een mysterie hè, dat forumspook...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 18:40   #65
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
of je nu een 2 liter 130PK/1500kg van zulk merk of van VW/Ford/Renault/GM hebt zal toch niet zulk geweldig verschil maken, noch in verbruik, noch in verzekering.
Kronkel, kronkel, kronkel.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 19:10   #66
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een vaststelling die ik ook reeds maakte, maar niet in de vooroordelen past:

Daar gaat vlaams bedrog weer niets van willen horen...
Vlaams bedrog, dit door een persoon die op een andere draad zit te zeiken over "vooroordelen". Is het voor een slinkse linkse rakker nu zo moeilijk om enigzins geloofwaardig over te komen? tegenspraak zeker de linkse lijfspreuk.

Om mee te spelen in uw spelleke "vooroordelen", als ze geen klacht gaan indienen die ouderen bij gebrek aan de Nederlandse taal, zal misschien in de reden liggen dat ze die taal niet willen spreken, leren of gebruiken aangezien ze niets met de Nederlandse cultuur en levenswijze willen vandoen hebben. Misschien omdat die criminelen waardoor ze worden bestolen van de eigen familie zijn. Of zou het uit racistische overwegingen kunnen zijn dat ze de nederlandse politieagenten minderwaardig vinden en deze niet voldoen aan hun allochtoonse normen. Wat denkt u "filosoof"?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 19:32   #67
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Wat een Vlaming toch allemaal niet moet slikken.
Ha-lu-ci-nant gewoon...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 20:24   #68
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
En zeggen dat ze blijven drummen aan de poorten van Europa, en zeker die van België. Want hier dacht Allah aan een sociaal zekerheidsvangnet waar ze zo maar in mogen gaan liggen, desnoods heel hun leven, en zonder 1 euro bij te dragen. En in hun islamitische paradijzen vergat Allah dat.
En weet je wat de EU/Raad dat noemt? BRAIN DRAIN

De EU, bekommerd als ze zijn om ontwikkelingshulp, is bang dat alle INTELLIGENTIA uit het zuiden naar Europa komt, en er ginder alleen maar dombo's blijven zitten. Dat wil de EU tegengaan.

Verder wil de EU ook ervoor zorgen dat er, vanwege de zielige toestand van de thuislanden, extra veel geld wordt doorgesluisd naar ginder.

Can you believe it? Dat heb ik in een rapport van de werkgroep Immigration van de Council gelezen. Heb die papieren urenlang bestudeerd om zeker te weten dat ik het wel juist had begrepen. Het leek nl. nogal surrealistisch.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 21:00   #69
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Wat een Vlaming toch allemaal niet moet slikken.
Ha-lu-ci-nant gewoon...
going down to La La Land ?
Oud 7 december 2007, 23:53   #70
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
ach, meen je datte ?
dan zal ik me vergist hebben, carlgus
die 3 maanden leken me als geruim 2 jaar over te komen ...hoogstwaarschijnlijk te wijten aan wat veranderde neurale netwerken ten gevolge van de cognitie dat je toch niet veels bij te brengen hebt
maar dat is lange niet zeker, carlgus
Probeer nu eens gewoon te praten, altijd dat pochen met dubbelzinnige moeilijke woorden, enkel en alleen om de leegte die daarachter schuilt te verstoppen...Echt triestig. Zit u al langer met dat minderwaardigheidscomplex?
Oud 7 december 2007, 23:55   #71
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Toch een mysterie hè, dat forumspook...
Welk mysterie? Er is helemaal niets mysterieus aan spoken.
Oud 8 december 2007, 00:06   #72
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer nu eens gewoon te praten, altijd dat pochen met dubbelzinnige moeilijke woorden, enkel en alleen om de leegte die daarachter schuilt te verstoppen...Echt triestig. Zit u al langer met dat minderwaardigheidscomplex?
kan je weer ni volgen, carlgus ?
Oud 8 december 2007, 00:13   #73
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
kan je weer ni volgen, carlgus ?
mijn naam is "forumspook". Gelieve mij zo aan te spreken, ofwel te zwijgen.
Oud 8 december 2007, 00:22   #74
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mijn naam is "forumspook". Gelieve mij zo aan te spreken, ofwel te zwijgen.
sinds wanneer is het niet meer toegelaten synoniemen te gebruiken ?
Oud 8 december 2007, 00:40   #75
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

De Belg is op die manier ten eerste rechtsreeks slachtoffer, en ten tweede verdenkt men hem onmiddellijk van racisme als hij klacht neerlegt.
Oud 8 december 2007, 02:31   #76
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste,
het kost me verdomd veel moeite maar niettemin ...
Uw verdraagzaamheid roert me.

Citaat:
wij lezen beiden wat er staat
wat er staat is een journaliste die zo'n trok nadat ze een ( gestuikte )enquête heeft afgenomen in haar geloof dat het allemaal niet zo erg was
uiteraard jij, ik en zij trekken dan zulke .... nogal wiedes, niet ?
of ze zich hiermee broodrooft moet nog blijken
Humo had het artikel anders nooit gepubliceerd.
Dan had de Snor als hoofdredacteur wsl ook zo'n getrokken, nogal wiedes, niet ?

Citaat:
klokkeluiders Diego refereert al sowiezo terug naar je altenatieve hypothese... bewijs ze me... dat vraag ik je al zo lang
je maakt hier een perfecte cirkelredenering : het is zo en natuurlijk vormt die enqu[ete dan een bevestiging van je eigen dogma ... ook nogal wiedes
Zolang jij selectief blind door het leven wenst te gaan, kan ik je niks nul noppes bewijzen, al stond ik vlak voor je.
Aldus, ...perfecte cirkelredenering...bevestiging...dogma...Praha..., ook nogal wiedes.

Citaat:
volgens mij heb ik dat uitvoerig gedaan... maar kom
de zaak is niet duidelijk in die zin dat ze zelf stelt dat op die enkelingen na allen 'toeklapten' maw je weet van toeten of blazen je kan alleen maar vermoeden zoals zij dat deed
]is het daarom niet of wel waar ?
geen idee... zou best kunnen ... maar wat bewijst dat ? -> over naar volgende stap
U heeft blijkbaar over weinig zaken een idee, dat wordt ondertussen stilaan duidelijk.
...waar of niet waar...zou best kunnen...maar wat bewijst dat...perfecte cirkelredenering...bevestiging...dogma...Praha...

Citaat:
moest je dat degelijk gelezen hebben, zowel dt artikeltje als mijn eerdere commentaar dan zou je je dit nu niet moeten afvragen
crimineel : diefstal, overval, heling, drugs .... noem maar op
Ok, we match on this one.

Citaat:
net-niet-crimineel : de hardwerkende na de uren bijklussende persoon die dat uiteraard niet zal aangeven want anders koop je daar ook geen grand-luxe bak van ....dan kan je je extra verdienste zowat integraal afgeven aan vaderke staat
Het bewuste interview is op een weekdag tijdens de daguren afgenomen, terwijl een hardwerkende en na de uren klussende kerel, weinig meer dan het weekend en z'n vakantiedagen overheeft, om van z'n wagen te genieten.
Hier geen match dus, met je vooringenomen veronderstelling.

Citaat:
neen dat is nu net het punt pipo
zolang je beiden niet vergelijkt kan je niets zinnigs zeggen

dat zit er dik ( maar is niet zeker ) in net zoals 60 ander aselect gekozen jongeren met zo'n kar ....
zullen we afspreken dat ik dan die 60 anderen even uitpik ?
Deal, we gaan samen naar de boulevards van Brussel of A'pen, spreken jonge eigenaars van dure cruisebakken aan, vragen wat al die blingbling maandelijks kost en of ze ev bereid zijn, de legale inkomstenbron daarvoor te willen bewijzen.
Plaats en datum door jou te kiezen...

Citaat:
neen niet echt maar gij gaat me dat ongetwijfeld feilloos kunnen uitleggen vanuit het morfologisch veld
Weeral geen flauw idee, Praha ?
Of ontglipt de intellectuele moed je maar steeds ?

Citaat:
weer een voorveronderstelling en alleen ten laste van deze 60... de zoveelste in de rij
doe jij soms ook soms wat anders ?

man, man hoe jij de zaken kan draaien
jij bent diegene met een uitgangsdogma en jij vindt in zowat elke 3 woorden (zelfs dat artikel) een bevestiging zonder er verder twee seconden bij stil te staan
dus verwijt mij dat niet
...perfecte cirkelredenering...bevestiging...dogma...Praha...: roll:

Citaat:
daar ben ik absoluut niet van plan nog naar te gaan zoeken Diego... da's iets van misschien ruim een jaar geleden ergens in lukraak topic
als je me niet gelooft dan meg je dit gerust als nietig beschouwen...
maar geen nood hieronder bevestig je enigsinds zelf door dat stukje compleet te negeren en weer terug richting moslims te gaan dat indien je nu bij een psychiater komt die net hetzelfde zal zeggen

de relevantie ontgaat me ivm het betwiste stukje over dat complot, die angstpsychose en het Helsinkisyndroom, Diego
misschien kan je dat eens uitleggen ?
Bedankt voor je duidelijkheid in de eerste zin, Praha, de rest is blabla...

Citaat:
vraag 'm dat misschien zelf en ondertussen kan je misschien eens uitklaren wat jouw verheven leer als meerwaarde gaat betekenen voor de wereld
Wat betekent voor jou de islam als meerwaarde in Europa ?
Klaar dat maar eerst eens voor me uit, dan zal ik wel eens uitvissen wat er zo mis is met mijn gedacht erover.

Citaat:
er stond gebezigde, Diego
en als daar nog mag aan toevoegen is volgens jouw de heerschappij zowat gevestigd
Neen, idd, de islamitische vestiging in Europa is de eerste decennia nog geen feit, maar de basisfundamenten ervan beginnen stilaan zichtbaar te worden en stevige vorm te krijgen.

Het is dan ook niet mijn fout, dat het koranisch voorgeschreven bouwplan, niet echt overeenstemt met de democratische bouwvoorschriften die hier algemeen gelden.
En het ligt al helemaal niet aan mij, dat u niet in staat blijkt, om de sociaal-maatschappelijke functie van het groots geplande islamitische bouwwerk, moreel en intellectueel te kunnen inschatten op de noden en behoeften ivm het leven van niet-moslims.
Dat is een individuele verdienste van een serieus kaliber, dat u alvast op eigen rekening mag zetten.

Citaat:
je schijnt nog niet goed in te zien dat ik niet uitga van het boekske, jij wel blijkbaar
Weeral geen flauw idee van wat er in dat 'boekske' staat ?
Da's snel rechtgezet hoor: http://www.xs4all.nl/%7Epvdmomin/koran.html#47
Geen alfabeet kan er dan ook naast lezen, hoewel bewust niet-lezen en blijvend negeren uiteraard ook tot de vrije keuze behoort.

Citaat:
in dat verschil je niet veel van de fundamentalisten
Het zijn net de fundi's, die me noopten om de islam beter te leren kennen.
Als vrijdenker, kan ik me dan ook slechts permiteren, om even rigide en afwijzend te staan tegenover de toenemende islamitische invloedsfeer in het dagelijks leven, als zij die elke democratische of andere mening afwijzen.

En ik moet zeggen dat de fundi's, in die afwijzing van westerse waarden heel wat beter slagen, dan ik in de hunne...
Btw: uw gebeten houding tov mijn standpunt, verraad minstens eenzelfde soort van fundamentalisme, als dat van die fundi's die u mij aanwrijft.
...pot...ketel...zwart...of...splinter...oog...bal k...ach...laat...maar...zitten...

Citaat:
ik onthou me eveneens van commentaar op uitspraken van andere religieuze pipo's
daar dan een bevestiging inzien dat wat ze zeggen ook nog waar zou zijn en effectief de maatschappelijke werkelijkheid zou determineren is ridicuul
en dat is precies wat jij keer op keer doet
Vraag eens aan de vriendelijkste moslim in uw straat, wat hij van die 'religieuze pipo' vind en of hij daar al dan niet een bevestiging in ziet van de koranwetten.
Ik vrees echter dat ook dit niet past, in uw nogal klein uitgevallen idee-doosje.

Citaat:
dat zou nog es een pluspunt zijn, helaas vermoed ik dat je niet zo'n nobele bedoelingen koestert, als dat de bedoeling zou zijn laat je een openingspad anders kan je d'r gewoon niet over na gaan denken
Als iemand bewust een ideologische kant kiest, dan is het maar normaal dat je dat intellectueel of moreel kunt verantwoorden, tov jezelf en de mensen met wie je leeft of waarmee je communiceert, zoals een forum bv.
Dan moet die persoon ook maar intellectueel of moreel bestand zijn, tegen al dan niet terechte kritiek, van degenen die die bewust gekozen ideologie net iets anders zien.
Anders is K&K de aangewezen speelweide, voor licht verteerbare grasmenu's.
De keuze ligt bij de poster zelf, dacht ik.

In de islam is er geen 'openingspad' voor andersdenkenden, zoals u of ik.
Waarom zou ik er dan wel een moeten schenken aan de islam of de fervente verdedigers ervan ?
Omdat dat toevallig past in jou dogma ?

Citaat:
nogmaals de bewijslast is aan jou...
het helpt echt niet je dogma te verdedigen door het uit te breiden met een ander dogma
jij beweert wat... toon het aan
Ik beweer wat, jij ontkent dat, ligt de bewijslast van die ontkenning dan niet bij jou ?
Jij beweert het tegendeel van wat die journaliste beweert en waarin ik haar gerust kan bijtreden..., awel, toon het aan.

Citaat:
dat doe je dus vooral niet op deze manier
in kan je telefoonboeken aan bloemlezingen bezorgen over andere zotten
da's geen enkele referentie
Je hebt het hier anders wel over moslims, die al hun referenties verwijzen naar de koran, die jij dan weer refereert met een telefoonboek en net zoals religieuze pipo's en andere zotten, is dit nu ook niet bepaald een linkse aanduiding waarmee je bij de eerste burger van A'pen moet aankomen hoor, een zal dan je deel zijn en ik vermoed nog ietsjes meer dan dat, als je dat tegen een moslim zelf zegt.

Blijkbaar ontgaan je telkens weer, je eigen tegenstrijdigen...
...ontkenning...perfecte cirkelredenering...bevestiging...dogma...Praha...

Citaat:
ik wacht nog steeds op enige relevantie ivm het gronden van de eerdere amateuristische steekproef hier besproken, het aantonen van je complottheorietje en de falsifieerbaarheid ervan, en uiteraard het verband met de snaartheorie
Over de snaartheorie wil ik graag wel een en ander kwijt, evenwel in een passender spreekkader dan hier.
Voor de rest van je geduldige verzoek, raad ik je een gedetaileerd uitstapje in de naburige Europese steden aan, falsifieerbaarheid zat !

Citaat:
awel geloof het of niet ... da's hier idem dito zo
meer nog voor jou staat een openminded persoontje, helaas met gesloten ogen, te smeken naar een allesomvattende socio-economische theorie van Diego Raga die wat rijmbaar is
Een levensvatbare en allesomvattende socio-economische synthese, die compatibel en rijmbaar is met de islam ?
Hoe was uw langdurig verblijf op Centauri X-5 ?

Helaas, maar ik vrees dat niemand een antwoord daarop kan geven, dat wat rijmbaar is, met de onveranderlijke voorschriften van ene zekere Mohammed (569 - 632).
Vraag het anders eens aan een moslim zelf of een slome duiker of zo.
Die blijken nogal beter overtuigd te zijn, van die door u afgesmeekte rijmbaarheid dan ik.

Citaat:
ja natuurlijk ben ik daar al uit, jij ook ?
En ? Wat is dan je antwoord op mijn vraag daarvoor ?...of...
Citaat:
btw ik zie nog steeds de relevantie niet tot betrekking van de steekproef
...zoek je hier weer een uitvlucht om de gestelde vraag te laten voor wat ze is ?

Citaat:
je bent en blijft goed in woorden in iemands mond te leggen Diego
niet meer dan dat hoor...
Jouw woorden komen alleen uit jouw mond Praha, alleen toon ik je er de dogmatiek ervan blijkbaar iets te vaak aan, dan je zint of argumenteel kunt verantwoorden, maar ook niet meer dan dat hoor.

Citaat:
maar vertelme eens meer over die verifieerbare onderwerpingswetten ....het lijken wel natuurwetten
geef me eens de toets waaruit zou blijken dat ze niet gelden ?
Die verifieerbare onderwerpingswetten..., tjah.., heeft u die koran-link nog ?

Citaat:
er druipt nogal veel vanaf medunkt
voor moest ge het niet beseffen het ging over je laatste post in 'de evolutietheorie is een geloof' waar je blijkbaar nu ook al moslims in ziet verschijnen
Wie legt er hier woorden andermans mond ?
Citaat:
neen wat ik daarmee wil zeggen dat exclusief je laatste post je nog min of meer netjes houdt bij de gedachte 'er is meer dan alleen maar...dat onze perceptie op werkelijkheid beïnvloedt'... tot daar toe nog ergens te pruimen...
Ergens toch nog...

Citaat:
echter in je laatste post verbind je naar willekeur allerhande stukken theoretische inzichten, hypothesen en proefondervindelijke zaken met een totaal eigenzinnig wereldbeeld ... geen nood maar de reden waarom een verdere schrijven van mijnentwege tot nu toe uitbleef
wat daar maar wat uitwisselen is van ideëen neem je hier ook voor lief

en daar ga je weer voor een rondje bashen en leugentjes verkopen
Kun je me daar eens specifiek op wijzen in de betreffende draad ? Merci.

Citaat:
wanneer ga je nu eens inzien dat er een verschil is tussen afgeven op een godsdienst en het ronduit bashen in functie van het te willen verbieden ?
Waar ligt volgens u dan juist dat pregnante verschil, dat blijkbaar de zaak uitmaakt, tussen het afgeven op een ideologie en het bashen ervan ?

Citaat:
voor het bekritiseren van beide religies is zowat volledig links verantwoordelijk zowel historisch als nu, moest ge het niet weten
Al wat ik weet is, dat mede door de verdienste van de linkse en vrijzinnige beweging en een (progressieve) denkstroming binnen de kerk zelf, dat de maatschappelijke invloed van de RKK is teruggebracht naar haar huidige positie, die van een prive-geloofsaangelegenheid en de officiele scheiding van kerk en staat is een feit, in tegenstelling tot..., u weet wel.

Verder weet ik niks komma nul, van eenzelfde kritiek-historische behandeling voor de islamitische 'religie', door diezelfde linkse intelligensia en de mediakanalen ervan. En u ?

Citaat:
maar Diego toch jij bent helemaal geen boodschapper hooguit een deel van de nagalm
Nog minder dan dat, eerder de sound of silence, in tegenstelling tot de discriminerende en extremistische islamboodschap van uw moslim-medemens, gekke pipo of niet.

Citaat:
misschien kan je eens wat voorbeelden geven van werkgevers of wat dan ook die mij en mijn gezin ( of welk gezien dan ook ) uit dat 'goddelijk voorrecht' schandalig zouden behandelen en waar de hele linkse meute zwijgt.... 'k vrees dat ge d'r geen zult vinden
U heeft blijkbaar het . gemist, dat de crux bevatte van m'n statement over uw selectieve en vooringenomen kritiekstelling.
Even ter uwer herinnering:
Citaat:
door Diego: ...dan zou dit wereldwijd als een sociaal schandaal worden behandeld, en terecht, maar als dit zgn onveranderlijk en 'goddelijk voorrecht' op zwaar discriminerende en gewelddadige wijze wordt opgeeist door de degene die zich in de eerste plaats moslim noemen ipv mens, dan zwijgt de hele linkse meute als (reeds) vermoord.
Staat het .-tje nu op de i ?
Kan je daarop dan mss eens iets zinnigers zeggen dan 'geen idee' ?
Verras me eens...
Citaat:
echt wel rare jongens die zogenaamde incorrecten ....

zondermeer ...
mvg,

Praha

ps. laat de volgende post niet zo aanslepen in non-issues en zaken die er geen bal mee te maken hebben als je nog wilt dat ik reageer
Doe ermee wat je wil, beste Praha, die keuze behoort alleen jou toe.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 december 2007 om 02:33.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 00:01   #77
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uw verdraagzaamheid roert me.
waarvoor dank

verder zie ik weer net dezelfde blahblah doorheen heel je repliek,mist om de mist en modder om de modder, zeg maar....

zoals ik in mijn ps. heb gezegd ga ik niet verder meer in op deze kinderachtige troep
je laatste twee posts bestaan gewoon uit een monoloogje gal spuwen... meer is het niet...
dan zwijg ik nog over allerhande methoden en drogredenen die je hanteert : ad hominem, beroep op angst, willekeurige correlatie, etc etc
de lijst is te lang op op te noemen

moest je verder nog wat zinnigs te zeggen hebben over dat artikeltje, daar ging 't m' tenslotte over, dan ben ik daar uiteraard bereid naar te luisteren en zelfs te repliceren

ik neem alvast nota dat je nog steeds niet hebt kunnen duidelijk maken hoe die info ( zover we aannemen dat het allemaal juist is ) uit dat artikeltje je these enigsinds bijtreedt

ps. het doet me sterk terugdenken aan dat rapport van Marion Van San ..... daar zou jij ook dat ook in lezen terwijl er net het tegendeel ( of beter geen link) in staat

mvg,

Praha

Laatst gewijzigd door praha : 9 december 2007 om 00:12.
Oud 9 december 2007, 00:29   #78
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
sinds wanneer is het niet meer toegelaten synoniemen te gebruiken ?
Leugens en synoniemen , dat is niet hetzelfde. Beweringen moet men staven, anders bent u on-democratisch bezig.
Oud 9 december 2007, 00:41   #79
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
waarvoor dank

verder zie ik weer net dezelfde blahblah doorheen heel je repliek,mist om de mist en modder om de modder, zeg maar....

zoals ik in mijn ps. heb gezegd ga ik niet verder meer in op deze kinderachtige troep
je laatste twee posts bestaan gewoon uit een monoloogje gal spuwen... meer is het niet...
dan zwijg ik nog over allerhande methoden en drogredenen die je hanteert : ad hominem, beroep op angst, willekeurige correlatie, etc etc
de lijst is te lang op op te noemen

moest je verder nog wat zinnigs te zeggen hebben over dat artikeltje, daar ging 't m' tenslotte over, dan ben ik daar uiteraard bereid naar te luisteren en zelfs te repliceren

ik neem alvast nota dat je nog steeds niet hebt kunnen duidelijk maken hoe die info ( zover we aannemen dat het allemaal juist is ) uit dat artikeltje je these enigsinds bijtreedt

ps. het doet me sterk terugdenken aan dat rapport van Marion Van San ..... daar zou jij ook dat ook in lezen terwijl er net het tegendeel ( of beter geen link) in staat

mvg,

Praha
nogmaals zo één van die stukjes waar praha blijkbaar het geheim van heeft: een bar slechte zinsbouw, doorspekt met woorden waarmee de schrijver zijn kennis van de Nederlandse taal wil laten bewonderen, en op het einde, na lezing , het onaangename gevoel dat dit alles niets betekent, lege woorden, verdraaingen, uit de context-trekkingen, en gepimenteerd met hier en daar een cynische sneer, die in de "tekst" valt zoals een hond in een kegelspel...
Oud 9 december 2007, 01:53   #80
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leugens en synoniemen , dat is niet hetzelfde. Beweringen moet men staven, anders bent u on-democratisch bezig.
allez gij.... aan U de eer forumspookje... en ge hebt nogal wat beweringen op uw actief staan
véél werk ... binnen een jaartje of 10 doe ik de deze

Laatst gewijzigd door praha : 9 december 2007 om 01:54.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be