![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ik heb de indruk dat u enkel op dit forum zit om wat met mooie woorden te spelen, en ervan te genieten als u uw eigen berichten naleest. Wat natuurlijk geenszins wil zeggen dat de inhoud ook maar de minste waarde heeft. Integendeel...=dikke zever & prietpraat. Maar ja, elk diertje zijn pleziertje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan zal ik me vergist hebben, carlgus die 3 maanden leken me als geruim 2 jaar over te komen ...hoogstwaarschijnlijk te wijten aan wat veranderde neurale netwerken ten gevolge van de cognitie dat je toch niet veels bij te brengen hebt maar dat is lange niet zeker, carlgus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch een mysterie hè, dat forumspook...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om mee te spelen in uw spelleke "vooroordelen", als ze geen klacht gaan indienen die ouderen bij gebrek aan de Nederlandse taal, zal misschien in de reden liggen dat ze die taal niet willen spreken, leren of gebruiken aangezien ze niets met de Nederlandse cultuur en levenswijze willen vandoen hebben. Misschien omdat die criminelen waardoor ze worden bestolen van de eigen familie zijn. Of zou het uit racistische overwegingen kunnen zijn dat ze de nederlandse politieagenten minderwaardig vinden en deze niet voldoen aan hun allochtoonse normen. Wat denkt u "filosoof"?
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Wat een Vlaming toch allemaal niet moet slikken.
Ha-lu-ci-nant gewoon... |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() De EU, bekommerd als ze zijn om ontwikkelingshulp, is bang dat alle INTELLIGENTIA uit het zuiden naar Europa komt, en er ginder alleen maar dombo's blijven zitten. Dat wil de EU tegengaan. Verder wil de EU ook ervoor zorgen dat er, vanwege de zielige toestand van de thuislanden, extra veel geld wordt doorgesluisd naar ginder. Can you believe it? Dat heb ik in een rapport van de werkgroep Immigration van de Council gelezen. Heb die papieren urenlang bestudeerd om zeker te weten dat ik het wel juist had begrepen. Het leek nl. nogal surrealistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan je weer ni volgen, carlgus ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() De Belg is op die manier ten eerste rechtsreeks slachtoffer, en ten tweede verdenkt men hem onmiddellijk van racisme als hij klacht neerlegt.
![]() |
#76 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dan had de Snor als hoofdredacteur wsl ook zo'n ![]() Citaat:
Aldus, ...perfecte cirkelredenering...bevestiging...dogma...Praha..., ook nogal wiedes. Citaat:
...waar of niet waar...zou best kunnen...maar wat bewijst dat...perfecte cirkelredenering...bevestiging...dogma...Praha... Citaat:
Citaat:
Hier geen match dus, met je vooringenomen veronderstelling. Citaat:
Plaats en datum door jou te kiezen... Citaat:
Of ontglipt de intellectuele moed je maar steeds ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Klaar dat maar eerst eens voor me uit, dan zal ik wel eens uitvissen wat er zo mis is met mijn gedacht erover. Citaat:
Het is dan ook niet mijn fout, dat het koranisch voorgeschreven bouwplan, niet echt overeenstemt met de democratische bouwvoorschriften die hier algemeen gelden. En het ligt al helemaal niet aan mij, dat u niet in staat blijkt, om de sociaal-maatschappelijke functie van het groots geplande islamitische bouwwerk, moreel en intellectueel te kunnen inschatten op de noden en behoeften ivm het leven van niet-moslims. Dat is een individuele verdienste van een serieus kaliber, dat u alvast op eigen rekening mag zetten. Citaat:
Da's snel rechtgezet hoor: http://www.xs4all.nl/%7Epvdmomin/koran.html#47 Geen alfabeet kan er dan ook naast lezen, hoewel bewust niet-lezen en blijvend negeren uiteraard ook tot de vrije keuze behoort. Citaat:
Als vrijdenker, kan ik me dan ook slechts permiteren, om even rigide en afwijzend te staan tegenover de toenemende islamitische invloedsfeer in het dagelijks leven, als zij die elke democratische of andere mening afwijzen. En ik moet zeggen dat de fundi's, in die afwijzing van westerse waarden heel wat beter slagen, dan ik in de hunne... Btw: uw gebeten houding tov mijn standpunt, verraad minstens eenzelfde soort van fundamentalisme, als dat van die fundi's die u mij aanwrijft. ...pot...ketel...zwart...of...splinter...oog...bal k...ach...laat...maar...zitten... Citaat:
Ik vrees echter dat ook dit niet past, in uw nogal klein uitgevallen idee-doosje. Citaat:
Dan moet die persoon ook maar intellectueel of moreel bestand zijn, tegen al dan niet terechte kritiek, van degenen die die bewust gekozen ideologie net iets anders zien. Anders is K&K de aangewezen speelweide, voor licht verteerbare grasmenu's. De keuze ligt bij de poster zelf, dacht ik. In de islam is er geen 'openingspad' voor andersdenkenden, zoals u of ik. Waarom zou ik er dan wel een moeten schenken aan de islam of de fervente verdedigers ervan ? Omdat dat toevallig past in jou dogma ? Citaat:
Jij beweert het tegendeel van wat die journaliste beweert en waarin ik haar gerust kan bijtreden..., awel, toon het aan. Citaat:
![]() Blijkbaar ontgaan je telkens weer, je eigen tegenstrijdigen... ...ontkenning...perfecte cirkelredenering...bevestiging...dogma...Praha... Citaat:
Voor de rest van je geduldige verzoek, raad ik je een gedetaileerd uitstapje in de naburige Europese steden aan, falsifieerbaarheid zat ! Citaat:
Hoe was uw langdurig verblijf op Centauri X-5 ? ![]() Helaas, maar ik vrees dat niemand een antwoord daarop kan geven, dat wat rijmbaar is, met de onveranderlijke voorschriften van ene zekere Mohammed (569 - 632). Vraag het anders eens aan een moslim zelf of een slome duiker of zo. Die blijken nogal beter overtuigd te zijn, van die door u afgesmeekte rijmbaarheid dan ik. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder weet ik niks komma nul, van eenzelfde kritiek-historische behandeling voor de islamitische 'religie', door diezelfde linkse intelligensia en de mediakanalen ervan. En u ? Citaat:
Citaat:
Even ter uwer herinnering: Citaat:
Kan je daarop dan mss eens iets zinnigers zeggen dan 'geen idee' ? Verras me eens... Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 december 2007 om 02:33. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarvoor dank
verder zie ik weer net dezelfde blahblah doorheen heel je repliek,mist om de mist en modder om de modder, zeg maar.... zoals ik in mijn ps. heb gezegd ga ik niet verder meer in op deze kinderachtige troep je laatste twee posts bestaan gewoon uit een monoloogje gal spuwen... meer is het niet... dan zwijg ik nog over allerhande methoden en drogredenen die je hanteert : ad hominem, beroep op angst, willekeurige correlatie, etc etc de lijst is te lang op op te noemen moest je verder nog wat zinnigs te zeggen hebben over dat artikeltje, daar ging 't m' tenslotte over, dan ben ik daar uiteraard bereid naar te luisteren en zelfs te repliceren ik neem alvast nota dat je nog steeds niet hebt kunnen duidelijk maken hoe die info ( zover we aannemen dat het allemaal juist is ) uit dat artikeltje je these enigsinds bijtreedt ps. het doet me sterk terugdenken aan dat rapport van Marion Van San ..... daar zou jij ook dat ook in lezen terwijl er net het tegendeel ( of beter geen link) in staat mvg, Praha Laatst gewijzigd door praha : 9 december 2007 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
véél werk ... binnen een jaartje of 10 doe ik de deze Laatst gewijzigd door praha : 9 december 2007 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |