Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2007, 16:36   #61
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Styllo, als je na drie zinnen niet verder kunt zonder racist en burgertrut zijn we uitgepraat,als je wilt debatteren doe dit dan maar liefst op een volwassen manier, laat maar weten als je dit denkt aan te kunnen.
Filosoof, ik geef je gelijk dat Polly veel te snel en onterechte conclusies trok, maar daarom zijn ze nog wel te begrijpen, ik erger me aan de hele onmogelijkheid langzamerhand om van standpunten te wissen zonder links en rechts parcours met bijbehorende haat en leedvermaak!
Citaat:
bijbehorende haat
Van wie komt de haat in deze draad?
Er is wel een verschil tussen een standpunt uiten en verdedigen en weeral eens haat zaaien bij de eerste gelegenheid. Bekijk aub die beginposten nog eens
Begrijpen? Uiteraard. Ik begrijp Philippe Dewinter en Frank Vanhecke ook, ik begrijp er nog tientallen anderen maar daarom heb ik er nog geen achting voor...
Toon jij begrip voor mensen met buitenlandse grootvader? Niet al teveel of dan héél selectief, als ik moet oordelen naar wat je hier zoal schrijft: ik hoop dat 't irl anders is endat je hier maar stoom komt afblazen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2007 om 16:41.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 16:46   #62
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
madam alice,

als jij ene bent die vindt dat racisme uitgepraat zal worden, dan ben jij ongeloofelijk dom. En ook een moraliserende burgerlijke seut.

racisme moet bestreden worden.
Zou eens moeten nagaan wie in feite dom is, hij/zij die geloven dat ze iedereen een verhaaltje kunnen vertellen en beginnen leuteren over "vooroordelen" maar er dan zelf van over lopen. Zoals bv.: het mislukken van hun multiculturele samenleving en en alles wat onder het progressief gezeik scheef loopt op rechts, extreem rechts of wat dan ook te steken.

Wat betreft uw oproep ter bestrijding van het "racisme" een woordje dat de gekleurde gemeenschap en hun progressieve bleekscheten aanhang graag gebruiken, zou dit gelden voor alle vormen van racisme ook gepleegd door de gekleurde gemeenschap of is het dan ineens "kansarmoede en misbegrepen zijn". Steek uw lampke aan en laat ons lezen in uw licht.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 16:52   #63
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Zou eens moeten nagaan wie in feite dom is, hij/zij die geloven dat ze iedereen een verhaaltje kunnen vertellen en beginnen leuteren over "vooroordelen" maar er dan zelf van over lopen. Zoals bv.: het mislukken van hun multiculturele samenleving en en alles wat onder het progressief gezeik scheef loopt op rechts, extreem rechts of wat dan ook te steken.

Wat betreft uw oproep ter bestrijding van het "racisme" een woordje dat de gekleurde gemeenschap en hun progressieve bleekscheten aanhang graag gebruiken, zou dit gelden voor alle vormen van racisme ook gepleegd door de gekleurde gemeenschap of is het dan ineens "kansarmoede en misbegrepen zijn". Steek uw lampke aan en laat ons lezen in uw licht.
de multiculturele maatschappij is inderdaad failliet! De verantwoordelijken zijn de politici die, zoals jij zelf aangeeft, onder het mom van progressief zijn en de betere moraal van verdraagzaam zijn, het systeem helemaal hebben laten verotten.

Maar, deze discussie (voor zover het een discussie is) gaat niet daarover. het gaat over hoe pollywrong wel heel kort door de bocht gegaan is in het specifieke geval van de aanslag in Parijs.

Daarover gaat het! en niet de multiculturele samenleving.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 17:53   #64
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Jawel, want je wijst al naar één hoek.
Is er dan een andere hoek?
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 17:56   #65
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Jullie hebben gelijk! Ik raad zomaar wat.

De dader is misschien een goed bedoelende politiek correcte die het goed voor heeft met het land waarin hij/zij leeft.
Tja het kan toch een goed bedoelende geitenwollensokkenbreier zijn, zoals die volksheld die de Pim ff zijn mening kenbaar gemaakt heeft.
Oud 7 december 2007, 17:57   #66
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Wat een rare associatie, islamieten en aanslagen. Hoe zou iemand er eigenlijk bijkomen?

Het konden evengoed hindoes of boeddhisten zijn ...
voor "nine eleven" zou je de associatie idd minder rap of niet maken. Ben je dan echt zo makkelijk beïnvloedbaar? wat erg...
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 17:57   #67
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Wat een rare associatie, islamieten en aanslagen. Hoe zou iemand er eigenlijk bijkomen?

Het konden evengoed hindoes of boeddhisten zijn ...

Vergeet de tjeven niet

Oud 7 december 2007, 17:59   #68
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Waarom zou een moslim trouwens 'n advocatenkantoor willen opblazen?
Heu, omdat de advocaat van de duivel daar woont
Oud 7 december 2007, 18:01   #69
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
LOL! Polly heeft zich weer eens oeverloos belachelijk gemaakt... sommige mensen zijn wel erg hardleers...
Ja hé Edina
Oud 7 december 2007, 18:05   #70
Hoomer

Standaard

Citaat:
Voor mensen met vooroordelen is dat inderdaad niet vreemd. Die hebben immers geen nood aan feiten om conclusies te trekken.
Juist Edina, neem een spiegel en vertel eens wat u daar in ziet.
Oud 7 december 2007, 18:11   #71
Hoomer

Standaard

Citaat:
Voor mensen met vooroordelen is dat inderdaad niet vreemd. Die hebben immers geen nood aan feiten om conclusies te trekken.
U wel? ivb met rechts.
Oud 7 december 2007, 18:56   #72
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
de multiculturele maatschappij is inderdaad failliet! De verantwoordelijken zijn de politici die, zoals jij zelf aangeeft, onder het mom van progressief zijn en de betere moraal van verdraagzaam zijn, het systeem helemaal hebben laten verotten.

Maar, deze discussie (voor zover het een discussie is) gaat niet daarover. het gaat over hoe pollywrong wel heel kort door de bocht gegaan is in het specifieke geval van de aanslag in Parijs.

Daarover gaat het! en niet de multiculturele samenleving.
Het gaat erover hoe sommige erop weer komen dat men snel met het vingerke klaar staat om iemand de schuld te geven, maar dan uit het oog verlieren of misschien beter gezegd willen verlieren hoe snel ze zelf van dat vingerke gebruik maken.

Vb.: Alles wat in Vlaanderen of belgie fout loopt ligt aan rechts, extreem rechts of wat voor één van beide zou kunnen doorgaan. Dit is zowat in het kort de uitleg dat door de zogenaamde pc'ers gegeven wordt. dus is het ook niet verwonderlijk dat deze norm wordt gehanteerd door andere, die ervan uitgaan Frankrijk in dit geval Parijs, bomaanslag op een gebouw waar vroeger de huidige president zou hebben gewerkt, recente straatrellen, vroegere uitspraken van de huidige president op straatterreur in het verleden en lap, de link is gelegd. Dus laat ons simpel stellen, niemand schijnt vrij te zijn van vooroordelen, niet links niet rechts. Van vooroordelen zijn al 62 jaar personen het slachtoffer en schijnt niemand te deren. En als het aan bepaalde groepen of strekkingen zal liggen zal dit doorgaan tot in de eeuwigheid. Dus simpel ieder z'n gelijk hangt er alleen vanaf aan welke kant van de lijn men staat.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 19:12   #73
styllo_ben
Minister-President

Standaard

dat dus grote problemen bestaan in de maatschappij met betrekking tot allochtone groepen, daarover zijn we het dus eens.

echter, u stelt dat het volkomen normaal is meteen aan de moslims te denken als zich iets fout voordoet, en dat is fout.

Neen, dit is niet normaal, dit is racisme, dit zijn vooroordelen. de wetenschap dat allochtone jongeren verantwoordelijk zijn voor heel wat misdaad, pleit pollywrong in dit specifiek geval niet vrij. Dat je bij een afranseling van een buschauffeur direct aan allochtonen denkt, tot daar toe, maar een bomaanslag op een parijse aadvocatenkantoor... Nee dan niet
Oud 7 december 2007, 19:16   #74
styllo_ben
Minister-President

Standaard

en bovendien moet je je ervoor behoeden om niet bij ieder voorval waar een allochtoon bij betrokken is, meteen de mislukte multiculturele samenleving erbij te sleuren. Want niet alle baldadigheden/criminaliteit vinden hun oorsprong in de mislukte multiculturele samenleving. Bovendien zou dit alleen maar betekenen dat de autochtoon zichzelf volledig vrijpleit en alle schuld aan de allochtonen geeft.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 7 december 2007 om 19:18.
Oud 7 december 2007, 19:29   #75
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Styllo, kun je jezelf wat beschaafder uitdrukken? Mijn punt is dat de manier waarop Polly dacht, helemaal niet zo vreemd is!
Dank je, Alice. Ik heb het idd niet over dit éne geval, en zelfs niet over Sarkozy, maar over de normalisering van de terreur of het terrorisme in onze maatschappij. Dat de islam daar de laatste decennia veel mee te maken heeft is gewoon een feit.

Dat we eraan gewend zijn aan het raken, en dat links "Politiek Correct" het zelfs steeds méér aan het normaliseren en het goedpraten is, is een ander feit waar ik ook niet goed van word.

En verder ben ik geen 'hij'.

En nog verder vind ik het verschrikkelijk dat er weer een paar onschuldige levens de verdommenis in zijn geholpen. Maar dat had jij wel begrepen
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 19:31   #76
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Juist Edina, neem een spiegel en vertel eens wat u daar in ziet.
Oud 7 december 2007, 19:32   #77
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Tja het kan toch een goed bedoelende geitenwollensokkenbreier zijn, zoals die volksheld die de Pim ff zijn mening kenbaar gemaakt heeft.
die zijn amper verschillend van de islamterroristen, dus ik ben er niét ver van als dat het geval zou zijn.
Oud 7 december 2007, 19:36   #78
PollyCorrect

Standaard

Edina: Ja GOH wat dom zeg van mij, het was dit keer misschien geen moslim terreur.

GOOOOOOH wat schaam ik me dat ik die lieverds voor niks te kakken heb gezet en dat je meteen met je rol goedkope wc papier aan bent komen rennen!

GOH wat is Polly ge-ge-neerd zeg!! Kijk, hier:

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 7 december 2007 om 19:37.
Oud 7 december 2007, 19:37   #79
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Dank je, Alice. Ik heb het idd niet over dit éne geval, en zelfs niet over Sarkozy, maar over de normalisering van de terreur of het terrorisme in onze maatschappij.

uitvluchten!

je had het helemaal niet hierover
Oud 7 december 2007, 19:39   #80
PollyCorrect

Standaard

Nee. Dat Parijs Bezet Gebied is en Brussel en Londen ook, dat blijf ik idd volhouden. En dat de Eddies van hier binnen 20 jaar maar komen zeggen van Wir Haben Es Nicht Gewusst, stylLo.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be