![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Savatage;3132663]Die vrijheidsberoving houdt niet enkel fysieke vrijheidsberoving in, maar ook de vrijheid op vlak van eetkeuze.
t' is toch beperkt? Staan er frieten en zo op het menu, is het a la carte? Nee het is kiezen tussen 1 en 2 of de dagschotel. 1 en 2 moeten ze zelf betalen. De dagschotel krijgen ze zo. Er is zelfs geen karaf huiswijn te bespeuren, echt schandalig hoe een arme gedetineerde zelfs daar zo bestolen word. Heb je daar eens geen bezwaar tegen die afzetterij? Mag dat?
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en nee ik scheer niet alle rijken over één kam en diegenen die hun geld eerlijk hebben verdiend daar ben ik zelfs helemaal niet jaloers op ik misgun marc dutroux zijn eigen cel zelfs niet eens wat ik vraag is alleen dat de andere gevangenen toch ook een eigen cel krijgen en dat ik als dakloze die niks misdeed toch ook een cel krijg ( eentje zonder cipiers en sloten dan wel natuurlijk - bij voorkeur ergens in het bos ofzo )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang ze niet met twee zijn zal het niet gaan hé.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is werken om daar te geraken. ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd te weinig luxse cellen,met 4 gange keuze menu's tv internet ect.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou dan heeft hij er een heel tijdje gezeten en bijzonder zuinig geweest. Destijds had je ongeveer en dat was zo een beetje het maximum iets rondom de 4000 bfr per maand. Dat gaf je geheel uit aan je rookverslaving of snoepverslaving of wat leesmateriaal of schrijf en teken materiaal. Dat was het zo een beetje. Daar 150'000 bfr van sparen? Proficiat.
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() Kunt ge ergens inschrijven of boeken ofzo? Ik lust dat wel.
Die foie gras niet das voor den hond. Na het eten kunnen ze dan weer trainen op 'Beat It' van Wacko Jacko. Laatst gewijzigd door Ovidius : 8 december 2007 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 14:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ocharme die arme eend
![]()
![]() |
#79 |
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee,maar ik zien dat lief eendje altijd maar rond zwemmen
![]() Ik eet zelden beesten op,mijn lievelingseten bestaat uit eieren met een stevig duveltje ![]()