![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k wist eigenlijk niet wie dat dat was. Maar ik dacht die komt zoveel voor 't zal wel een goeie zijn.
Vervang mijn 4 dan maar door: Toots Thielemans
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() 1) Eddy Wally
2) Constant VdStock 3) La Esterrella 4) Koning Albert 5) Fabiola 6) Jack Van Assche 7) Gaston Berghmans 8) Aspe (de schrijver) 9) Hugo Claes (nooit de nobelprijs ![]() 10) Louis Michel
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() 1.La Esterella
2.Gaston Berghmans 3.Wendy van Wanten 4.Fabiola 5.België 6.Herman De Croo 7.Eddy Wally 8.Willy Claes 9.Louis Tobback 10.Elio Di Rupo (Please God? Ik zal iedere dag een kaarsje branden...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen die hun lijstje willen aanpassen, kunnen gewoon hun eigen bericht wijzigen. Je hoeft daarvoor dus geen nieuw bericht aan te maken.
![]() Ik ben alvast verheugd over de enthousiaste respons. Hoe meer zielen, hoe meer feest. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 14 december 2007 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik kan mijn eigen berichten niet wijzigen.
( ![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 15 december 2007 om 02:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Aangezien Dillen dood is en Marcelle Droogmans niet goedgekeurd wordt zal ik maar met een andere dode komen aandraven. Nieuwe lijst: 1. 'Marietje' Wally 2. Willy De Clercq 3. 'Boer' Declerck, 'industrieel' en vooral groteske fraudeur. En vooral ook megalomaan, aangezien hij op zn 80ste verjaardag, gewezen Britse premier 'TET'cher en Oud-President Gorbatsjov uitnodigde. Die laatste kwam niet omdat zijn vrouw net was overleden. Ik geloof dat Bush senior ook van partij was. Hoe een simpele boer het toch zó hoog in zn simpele bol kan krijgen?? ![]() ![]() 4. Aartshertog Otto von Habsburg, Kroonprins van Oostenrijk, Hongarije en de Bohemen. Indien het Oostenrijkse Keizerrijk-Hongaarse Koninkrijk niét gevallen was, dan was Otto dit jaar al 85 jaar Keizer aan de dubbelmonarchie. Sinds 1922. Een héél intelligent en eerzaam man. Ik hoop dat hij nog vele jaren mag leven maar vrees dat hij bijna tegen het maximum zit. ![]() Enja, wat is zijn band met België, DDD, voor je alweer deze nominatie van tafel veegt; tijdens hun ballingschap is de Keizerlijke familie (de Keizerin met haar 8 kinderen) naar verschillende landen gevlucht. Zo hebben vele jaren in België gewoond. Twee van zn Broers trouwden met een Belgische (de ene bruid kwam uit het Huis van Arenberg, en de andere uit het Huis de Ligne.) Twee van zn broers zijn in België blijven steken. De zoon van een andere broer, nl. Prins Lorenz, trouwde met een Belgische Prinses; Prinses Astrid. Otto studeerde ook aan de KULeuven en hij staat aan het hoofd van de Orde van het Gulden Vlies. 5. Yvonne Verbeeck 6. La Esterella 7. Gaston Berghmans 8. Hugo Claus 9. Paula D'Hondt 10. Antoinette Spaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Maer hy is onzen wettigen vorst! De Franschen hebben de Habsburgers onwettig verjaegdt! Bygevolge is hy één onzer contreien!
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 18 december 2007 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Enfin, ik zal nu maar alweer met een nominatie afkomen zekers? Ik nomineer André Moyen. (En ik hoop dat het deze keer wél goed zal zijn.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Definitieve lijst:
1. 'Marietje' Wally 2. André Moyen 3. Willy De Clercq 4. 'Boer' Roger De Clerck 5. Yvonne Verbeeck 6. La Esterella 7. Gaston Berghmans 8. Hugo Claus 9. Paula D'Hondt 10. Leo Tindemans |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Doe dan maar: 1.La Esterella 2.Gaston Berghmans 3.Wendy van Wanten 4.Fabiola 5.Herman De Croo 6.Eddy Wally 7.Willy Claes 8.Louis Tobback 9.Elio Di Rupo (Please God? Ik zal iedere dag een kaarsje branden...) 10.Albert II |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() We hebben al 22 deelnemers.
De voorlopige top-3 van 'genomineerden': 1. La Esterella (13 keer) 2. Fabiola (12 keer) 3. Gaston Berghmans (11 keer) |
![]() |
![]() |