![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou kunnen, hier kan immers van alles tegenwoordig.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bronnen: Onder andere de link bij het bericht waarin dit hier voor eerst werd aangegeven. Navigeer naar de veel gestelde vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Opgelet, die boets zijn enkel uitgevonden door tsjeef Vervotte om wat geld in de kas te hebben,maar de gegevens van de zorgkassen kloppen niet altijd.
Sommigen hebben wel degelijk betaald en dan krijgen ze een boete van 250 eur en wanneer ze dan geen bezwaarschrift indienen,tijdig, met de bewijsjes van betaling hebben ze het toch zitten. De Staat is de dag van vandaag niet meer te vertrouwen,als ge iets schuldig zijt ow wee, maar als ge moet krijgen,dat is iets anders. Mensen die recht hebben op een tegemoetkoming van de zorgverzekering krijgen die zelfs niet. Er zijn veel schrijnende gevallen bekend. Hun registers kloppen altijd niet met het rijksregister en de Dienst Bevolking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 december 2007 om 01:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens nog geen volledige lijst van vrijstellingsmogelijkheden tegengekomen, terwijl mijn portemonnee nu net juist dat zou willen weten. Laatst gewijzigd door DannyS : 11 december 2007 om 01:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent toch niet te schatten hoor. In een andere topic verdedig je een beroepsinbreker en hier ga je dan maar even een mens aanvallen omdat die volgens jou van slechte wil en boos opzet is omdat hij zijn schuld niet kan betalen. Begrijpe wie kan. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 11 december 2007 om 02:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Marlientje gaf hem wijze raad. Dat was ondanks zogezegd boos opzet. Jouw oorzaak en gevolg, je logica dus, klopt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ziet er een informatieve link uit idd - bedankt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burgemeester
|
![]() Voor zij die wat geld willen uitsparen.
De aanvullende ziekteverzekering is een jaarlijkse bijdrage die geïnd wordt door je mutualiteit. DEZE IS NIET VERPLICHT. De ziekteverzekeringen innen zo al sinds mensenheugnis gemiddeld 100 euro per jaar. De aanvullende ziekteverzekering geeft je wat gratische akkefietjes in geval je ze nodig hebt en je er niet vergeet achter te vragen. (Krukken bij gebroken been bvb) Spreek hierover eens met je mutualiteit.... in het begin gaan ze doen alsof dit verplicht is, maar dat liegen ze je gewoon voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zorgkas is een VZW. Men verplicht ons "lidgeld" te betalen.
De politieke partijen hebben hun wortels in VZWs (zie maar naar het Vlaams Blok proces). Wanneer worden we verplicht ook dat lidgeld te betalen?
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 12 december 2007 om 00:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |