![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tja, sorry. om ermee te lachen is volgens mij de enige bestaansreden van religies.
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, ik lach niet met moorddadigheid.
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat hier niet het geval is. Alles over de kop trekken is juist wat extremisten willen, dat is een taal die begrepen wordt.
Hier is het echt een geval waar je die types gewoon moet uitlachen met hun kinderlijk gedrag en voor de rest geen aandacht aan geven.
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Verbaasd me niks, de pislam is niks anders dan een politieke imperialistische beweging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Nope, symbool van de vernietigingsoorlog tegen de Islam in de Middeleeuwen, hoewel de voetballers zelf daar niet aan gedacht zullen hebben.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Laat me effe denken... nee dus.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
eigen mening los van de feiten: als die turkse ploegen daar zo op tegen zijn, te spelen tegen zwitsers, milanese ploegen, denen (allemaal vlaggen met een kruis), dan vraag ik me af waarom ze niet in het aziatische voetbal meespelen met de andere arabische/islamitische ploegen. antwoord: heel simpel it's all 'bout the money ... europees voetbal brengt meer op en daarenboven pretendeert turkije een europese staat te zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Het rode kruis en Zwitserland beledigen de Islam ook?
Maar goed, er is dus weer eens een idioot beledigd. Ik hoop dat beledigd zijn snel uit de mode raakt in de moslimwereld, want steeds meer gekken doen mee, straks word het nog net zo erg als dat hele nigger-gedoe in Amerika.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 18 december 2007 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
http://members.home.nl/samuel.massink/index.htm ![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 18 december 2007 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |