Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2007, 22:23   #61
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
1) Ik begrijp niet waar je naartoe wil. Wat hebben hetero's die zich voor "bi" uitgeven te maken met homoseksuelen en vice versa?
Kun jij me aantonen dat die niet in die 2 tot 4% zitten?
Citaat:
2) Het zou aardig zijn mocht het beeld als zou iedere homoseksueel anale seks hebben uit de wereld verdween.
Ik heb niet beweerd dat alle homoseksuelen anale seks hebben maar ze hebben het wel vaak, m.i. zelfs vaker dan heteroseksuelen.
Citaat:
1) Ik volg inderdaad een statistische logica. Je mag mij altijd wiskundige trachten aan te tonen dat het reservoir aan potentiële partners in het dagelijkse leven even omvangrijk en divers is.
Zoiets gaat niet. Ik wou gewoon maar zeggen dat het voor hetero's, gezien de stijging van het aantal alleenstaanden in de maatschappij, blijkbaar dus ook moeilijk is om een partner te vinden. Toegegeven, voor homo's zal het wel nog iets moeilijker zijn.
Citaat:
2) Ik vond dat vroeger ook 'overrated'. En toen werd ik ouder.
Ik vind 'de liefde van uw leven' en niet 'een partner' overrated.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 22:43   #62
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik denk dat het over feromonen gaat. Dat men spreekt over geuren geeft aan dat het bericht aan een onwetend publiek is gericht. Zoals jij laat blijken ook.

Weer pretentieus aan het doen zie ik Ik weet ook wel wat feromonen zijn. Dat drekgeurtje waar ik het over had heeft in deze de functie van feromonen. Snapie, Hollander, of zie je ze weer vliegen?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 22:53   #63
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
[/b]
Weer pretentieus aan het doen zie ik Ik weet ook wel wat feromonen zijn. Dat drekgeurtje waar ik het over had heeft in deze de functie van feromonen. Snapie, Hollander, of zie je ze weer vliegen?
Nee hoor mijn beste Vlaam, feromonen hebben geen geur namelijk. Je reukorgaan kan ze wel opmerken (een soort hormonen zijn het geloof ik). Je lichaam scheidt ze ook af, terwijl geur meer een product is van zweet, of andere bagger die op je huid terecht komt.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 23:02   #64
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee hoor mijn beste Vlaam, feromonen hebben geen geur namelijk. Je reukorgaan kan ze wel opmerken (een soort hormonen zijn het geloof ik). Je lichaam scheidt ze ook af, terwijl geur meer een product is van zweet, of andere bagger die op je huid terecht komt.
Beste Ollander, feromonen hebben inderdaad geen "geur" zoals men gewoonlijk verstaat onder de noemer "geur". Het zijn stoffen die ons lichaam fabriceert om het andere geslacht aan te trekken, met het oog op paring & nageslacht verwekken . Tussen homos is er dus geen aantrekking die uitgeoefend word door feromonen, het drekgeurtje vervangt ze daarom. Eindelijk alles helder en verstaanbaar in uw kaaskopje?
Oud 12 december 2007, 23:06   #65
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste Ollander, feromonen hebben inderdaad geen "geur" zoals men gewoonlijk verstaat onder de noemer "geur". Het zijn stoffen die ons lichaam fabriceert om het andere geslacht aan te trekken, met het oog op paring & nageslacht verwekken . Tussen homos is er dus geen aantrekking die uitgeoefend word door feromonen, het drekgeurtje vervangt ze daarom. Eindelijk alles helder en verstaanbaar in uw kaaskopje?
Men zegt wel eens dat Nederlanders goed zijn in debatteren, en Vlamingen goed zijn in luisteren... jij beweert wat betreft het tweede het tegendeel.

Denk je niet dat homoseksuele mannen aangetrokken raken door mannelijke feromonen?

Overigens ''kan'' een zwavelverbinding niet aanlokkelijk werken. Teveel ervan is namelijk giftig en mensen hebben een natuurlijke afkeer van zwavelverbindingen (zoals poepgeur).

Snap je het nu, pelgje?
Oud 12 december 2007, 23:12   #66
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrij Vlaanderen Bekijk bericht
Ik heb niets tegen homo's, ik vind hun keuze wel zielig en kinderlijk.Dat het om een keuze gaat zal in de toekomst nog duidelijker gaan worden als ze medicatie weigeren.Maar ik denk niet dat het met medicatie nodig zal zijn maar zal met de juiste gentherapie ook de wereld uitgeholpen worden!
Meer hetero's-meer kinderen-meer Vlaanderen
Eerst beweer je dat homoseksualiteit genetisch bepaald is en nu beweer je dat het een vrije keuze is, lekkere kromme redenatie. Ben jij wel helemaal 100% met je uitspraken? Net zoals mannen op vrouwen vallen en andersom heb je mensen die op het zelfde geslacht vallen, wat volkomen normaal is. Trouwens: Moet iedereen die niet in jouw straatje past, zich maar een jou aanpasen, of heb je daar een andere 'endlösung' voor?
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 23:18   #67
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Eerst beweer je dat homoseksualiteit genetisch bepaald is en nu beweer je dat het een vrije keuze is, lekkere kromme redenatie. Ben jij wel helemaal 100% met je uitspraken? Net zoals mannen op vrouwen vallen en andersom heb je mensen die op het zelfde geslacht vallen, wat volkomen normaal is. Trouwens: Moet iedereen die niet in jouw straatje past, zich maar een jou aanpasen, of heb je daar een andere 'endlösung' voor?
Je moet niet op hem reageren. Hij heeft ondertussen wel 5 accounts gehad met allemaal loze berichten die nergens op slaan, met als enig doel haat te verspreiden; waar de sadist waarschijnlijk op kickt dus. Als hetgeen wat hij zei ook maar enigzins waar was, was het het waard geweest erop te reageren. Maar zoals je al zegt, zijn het leugens of is het domheid van IQ<80.
Oud 12 december 2007, 23:22   #68
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Men zegt wel eens dat Nederlanders goed zijn in debatteren, en Vlamingen goed zijn in luisteren... jij beweert wat betreft het tweede het tegendeel.

Denk je niet dat homoseksuele mannen aangetrokken raken door mannelijke feromonen?

Overigens ''kan'' een zwavelverbinding niet aanlokkelijk werken. Teveel ervan is namelijk giftig en mensen hebben een natuurlijke afkeer van zwavelverbindingen (zoals poepgeur).

Snap je het nu, pelgje?
Voor normale mensen kan een zwavelverbinding mischien niet aantrekkelijk werken, maar homos zijn dan ook geen normale mensen, zoals een geleerde jongen als u toch zou moeten weten. Iedereen weet dat hun lokroep een scheet is. Dat werd mij toch medegedeeld aan de toog
Oud 12 december 2007, 23:28   #69
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor normale mensen kan een zwavelverbinding mischien niet aantrekkelijk werken, maar homos zijn dan ook geen normale mensen, zoals een geleerde jongen als u toch zou moeten weten. Iedereen weet dat hun lokroep een scheet is. Dat werd mij toch medegedeeld aan de toog
Jij bent echt te grappig. Even serieus, seksuele geaardheid zegt niets over de rest van een persoon.

Wat er aan de toog gezegd wordt zal ik trouwens niet meteen voor waar aannemen. Vorige keer toen ik dat deed werd ik de tent uitgezet.
Oud 12 december 2007, 23:33   #70
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent echt te grappig. Even serieus, seksuele geaardheid zegt niets over de rest van een persoon.

Wat er aan de toog gezegd wordt zal ik trouwens niet meteen voor waar aannemen. Vorige keer toen ik dat deed werd ik de tent uitgezet.
toog= volkswijsheid. Er zal daar meer waarheid verkondigt worden dan in ons parlement, en meer waarheid dan er uit de mond van een homo komen kan.
Maar ik lees ook boeken hoor.Homos zijn het slachtoffer van hormoon-ontregelingen, dikwijls veroorzaakt, of verergerd , door petrochemische vervuiling.
Oud 12 december 2007, 23:36   #71
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
toog= volkswijsheid. Er zal daar meer waarheid verkondigt worden dan in ons parlement, en meer waarheid dan er uit de mond van een homo komen kan.
Maar ik lees ook boeken hoor.Homos zijn het slachtoffer van hormoon-ontregelingen, dikwijls veroorzaakt, of verergerd , door petrochemische vervuiling.
De Bijbel telt niet.
Oud 13 december 2007, 00:35   #72
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb niets tegen homo's, ik vind hun keuze wel zielig en kinderlijk.Dat het om een keuze gaat zal in de toekomst nog duidelijker gaan worden als ze medicatie weigeren.Maar ik denk niet dat het met medicatie nodig zal zijn maar zal met de juiste gentherapie ook de wereld uitgeholpen worden!
Meer hetero's-meer kinderen-meer Vlaanderen
Medicatie? Hetracil bedoel je?

http://www.hetracil.com/

http://forum.politics.be/showthread.php?p=2990489
(geopend door de inmiddels verdwenen "Rechtsvlaanderen"

deze topic geopend door ene "Vrijvlaanderen"

(wat heb ik toch een ....)

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 december 2007 om 00:43.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2007, 00:48   #73
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Medicatie? Hetracil bedoel je?

http://www.hetracil.com/

http://forum.politics.be/showthread.php?p=2990489
(geopend door de inmiddels gebande "Rechtssvlaanderen"
en http://forum.politics.be/showthread.php?t=95974
van hellfigger
Deze topic geopend door ene "Vrij Vlaanderen"

(wat heb ik toch een ....)

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 december 2007 om 01:06.
Oud 13 december 2007, 10:46   #74
Vrij Vlaanderen
Banneling

Vrij Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Hetracil zou inderdaad een goed middel kunnen zijn.Even eens opmerkingen geven: Ik zie meteen aan mannen en vrouwen die homofiel zijn! Het draaiende kontje van de vrouwelijke mannen,het hoge lachje en de manier waarop ze spreken.Geen doorzettingsvermogen en losse handjes.Bezeten van kontsex etc.Homo's die mekaar zitten af te zeiken en te likken in openbare restaurants om de hetero's te provoceren...Wat bezielt dit volkje eigenlijk? En dan gaat de overheid zo'n types nog verdedigen!! Gelukkig wordt binnenkort de anti-discriminatiewet afgeschaft!
Vrij Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2007, 11:55   #75
sfiete
Burger

sfiete's schermafbeelding

Standaard

Persoonlijk vind ik een fruitvlieg niet echt lijken op een individu
Oud 13 december 2007, 12:04   #76
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hetracil zou inderdaad een goed middel kunnen zijn.Even eens opmerkingen geven: Ik zie meteen aan mannen en vrouwen die homofiel zijn! Het draaiende kontje van de vrouwelijke mannen,het hoge lachje en de manier waarop ze spreken.Geen doorzettingsvermogen en losse handjes.Bezeten van kontsex etc.Homo's die mekaar zitten af te zeiken en te likken in openbare restaurants om de hetero's te provoceren...Wat bezielt dit volkje eigenlijk? En dan gaat de overheid zo'n types nog verdedigen!! Gelukkig wordt binnenkort de anti-discriminatiewet afgeschaft!
Ik zie meteen aan mannen en vrouwen die neonazi zijn. De kale kop, de rechterarm in de lucht en de manier waarop ze onzin uitkramen. Geen enkele intelligentie en intolerant. Bezeten van van Hitler etc. Neonazis die Joden, negers en moslims zitten af te zeiken en te discrimineren in openbare restaurants om 99% van de rest van de mensen te provoceren. Wat bezielt dit volkje eigenlijk? En dan gaat de overheid zo'n types nog gedogen! Gelukkig is discriminatie en racisme in een democratie verboden!
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2007, 15:16   #77
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hetracil zou inderdaad een goed middel kunnen zijn.
domme post!
Ga kijken naar de links waar al over dat woord Hetracil gepost werd hier: ik gaf ze zelfs. nog eens:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=95974
bekijk deze post eens:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=13
Citaat:
Church of the Subgenius
Become an Ordained Minister NOW...
Straks beweer je nog dat je deze niet kent:
http://forum.politics.be/member.php?u=11415

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 december 2007 om 15:29.
Oud 13 december 2007, 15:26   #78
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Kun jij me aantonen dat die niet in die 2 tot 4% zitten?
Nee, maar het lijkt me weinig waarschijnlijk. En het is nog steeds onduidelijk waar je naartoe wil.

Citaat:
Ik vind 'de liefde van uw leven' en niet 'een partner' overrated.
Als ik het morgen heb over een 'prins op het witte paard', ga je dan werkelijk denken dat ik met de verrekijker in de hand de horizont afspeur naar Prins Filip op een schimmel in galop?
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2007, 15:29   #79
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verklaar met uw elegante theorie eens waarom ik mij als man aangetrokken voel tot andere mannen terwijl ik a) walg van drekgeur en b) walg van anale seks.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2007, 15:40   #80
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Verklaar met uw elegante theorie eens waarom ik mij als man aangetrokken voel tot andere mannen terwijl ik a) walg van drekgeur en b) walg van anale seks.
Niet tevéél vragen van dat spook: dat wordt wreedheid
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be