![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() Helemaal akkoord rechtse of linkse partij overal zijn er ruzies over postjes.
Laatst gewijzigd door Buyck Ruben : 20 december 2007 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Wil gewoon bedoelen niet praktiserend genoeg teveel in theoretische constructies verstrikt.
Laatst gewijzigd door Buyck Ruben : 20 december 2007 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() Soms krijg ik de opmerking of het ook in courant Nederlands kan, ik pas me dan aan, aan het niveau
![]() Ik heb ook nog een andere vraag... zal CD-V vroeg of laat niet spiltsen met NV-A? Sp.a is al langer een zieke hond dat weet iedereen ondertussen al, maar of het kartel van Leterme zal standhouden vind ik veel interessanter. Laatst gewijzigd door Buyck Ruben : 20 december 2007 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jammer dat mijn eerdere reactie wat is ondergesneeuwd geraakt... Paste misschien niet in het klassieke zwaardgevecht tussen revolutionaire en reformistische sossen?
|
![]() |
![]() |