![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HAAA de ergste nachtmerrie van de 21e eeuw... Binnenkort ligt de Haachtse steenweg weer open!
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 december 2007 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik daar 1 keer doorheen moest. Ja... dat grindde nogal mijn gears. Om niet te zeggen dat ik amper zo'n kutwerken heb gezien. Amateurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK jongens: tijdelijke verkeerslichten op de Leuvensesteenweg in Kampenhout ==> file op den Haachtse vanaf Steenokkerzeel en op de Leuvense vanaf hotel Trianon
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() You know what really grinds my gears?
met u zatte kloten u laatste fietssleuteltje kwijt spelen, moeten stappen tot thuis, en seffens met de auto fiets gaan ophalen en manier vinden om het intern slot open te zaken! ik wist dat het zou gebeuren, mijn eerste fietssleuteltje ligt ergens op een strand in Blanckenberge, het was slechts en kwestie van tijd voordat het tweede sleuteltje zou onderduiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je houdt je frak niet gesloten in een Fnac waar de verwarming op volle toeren draait je je gedrumd staat tussen 1 triljoen mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exhibitionisme is nu eens geen ondeugd van me
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge durft het niet zeggen eh... sloeber ![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |