![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar u voelt zich wel aangesproken blijkbaar, en ja flaminganten op dit forum nemen dat woord ook maar al te graag in de mond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus u kan dan ook ineens zelf nakijken wat/wie ik zou bedoelen met dictators. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Partijlid
|
![]() De 2 partijen die streven naar een onafhankelijke Vlaamse staat: nl. de N-VA en het Vlaams Belang, zoveel is duidelijk. Mja: elk zijn mening.
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Inderdaad ieder zijn mening want ik had het maar over 1 partij.
Laatst gewijzigd door santos : 14 december 2007 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het landsbestuur saboteren, het federalisme ondergraven en zich bevoegdheden van een ander toe-eigenen, dat lijkt me echter een zeer zware daad van agressie. Ik vind trouwens dat het kartel best weigert in een regering te gaan zolang die alarmbellen en belangenconflicten niet ingetrokken zijn. Laatst gewijzigd door Kortaf : 14 december 2007 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier lees ik iet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees ervoor, waarom zou op de nacht van 31 dec. op 1 jan. alles veranderen? In oktober is werkloosheidskloof tussen Vlaanderen en Wallonië nog gestegen. Maar soit, ik hoop het beste, want ze hebben nog veel in te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en heu, dan hebben we het nog niet gehad over het kleurtje, de hoofddoek en het feit dat ze lesbisch is).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
extremisten, flaminganten, nazisten... ondemocratische partijen niet vergeten
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |