![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nu zitten ze met de gebakken peren ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burgemeester
|
![]() Een dronkaard wellicht.
Hopelijk niet de echte Mon De Vos, want dan is de degeneratie van deze ooit topvoetballer duidelijk ingezet.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 15 december 2007 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet dom en ik doe niet dom, ik sta alleen maar krom (van het lachen) Hoe gaan de blokkertjes dit nu oplossen ???? Dat nog niemand van jullie je eigen leugens heeft ontdekt ( of van de poenscheppers - bende Dewinter - zoals klein Penriske, het schoonzoneke van zuster Marijke Dillen, Koentje Dillen in het Europees parlement (spreekt met een sleuke) ![]() Dan de bende Familie Neel - naam zegt al genoeg ![]() Van Brusselen die nieuwe tanden heeft laten inplanten omdat hij DACHT verkozen te worden ---- ![]() ![]() ![]() Moet ik nog verder gaan met deze soap .??? De Mon ( die regelmatig piano speelt) Laatst gewijzigd door MonKannon1 : 15 december 2007 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burgemeester
|
![]() En, veel succes met uw pianoconcerten ?
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Dat bewijst mooi dat jij totaal geen flauw benul van hebt wat die mensen allemaal moeten doen.
Als jij denkt dat alles vanzelf gaat ben je goed mis. Die mannen zijn mee moeite thuis en zijn meestal zeer laat thuis 's avonds. Er kruipt zeer veel werk en moeite in in verkiezingen en dergelijke meer. Het is heel makkelijk om zoiets te gaan beweren zoals die domme topicstarter hier en gij terwijl het wel uw partij en politiekers zijn die ons niet willen laten meedoen. Dat dat onze fout is zijn dikke nonsens;er stemmen bijna 1 miljoen mensen op het vb waarmee we de 2de grootste partij zijn. En zeg mij eens wat de andere dan doen? Zoals groen en sp-a die op kosten van de antwerpenaar gaat gaan eten en sjakosse koopt en parfum ect.... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is al begonnen van vroeger toen het vb nog helemaal niet bestond. Toen hebben die machtspartijen gezegd;die gastarbeiders moeten naar XXXterug gestuurd worden en dat hebben ze uiteindelijk niet gedaan en alles maar zo gelaten;resultaat dat we ze natuurlijk na verloop van tijd niet meer nodig hadden,sowieso al niet en dan zijn deze hier op den dop terecht gekomen;iets dat zeer veel geld kost ieder jaar. En de dag van vandaag heb je alweer die zelfde partijen die die snelbelgwet en dat vreemdelingenstemrecht door onze strot hebben geduwd en dan zwijgen we nog maar van al de rest. Het vb is de enige partij die alles probeert te doen om bv alweer een nieuwe moskee tegen te houden,de anderen vinden dat alweer normaal en laten het alweer toe. Jij zou beter zwijgen want je weet er de balle van.Geschiedenis is niet mijn sterkste vak maar dat zijn dingen die ik wel weet en maar goed ook want mensen als u zouden mij al ferm blaaskes hebben wijsgemaakt. Laatst gewijzigd door Marlboro : 15 december 2007 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als we dezelfde affiche, zelfde slogan en al nu eens zouden gebruiken met een afbeelding van een Magreb-familie zoals ik ze daarnet zag in de Makro, zou dat dan ook mogen? Een van de zeven (7) kinderen was een maaltijdcheque van 6 euro aan het verscheuren voor de ogen van de pa en de caissière, kwestie van iets te doen te hebben... Het zal daar niet te nauw steken zeker?
Laatst gewijzigd door Animalman : 15 december 2007 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als eerste zal een VB kiezer nooit mon kannon gebruiken maar mijn kannon. U valt hier al door de mand als vlaming willen zijn. Het vreemdelingenprobleem in de schoenen willen schuiven van de enigste partij die hieraan iets wil doen is nog hilarischer. Jammer voor u maar u valt nogal hard door de mand.Dat marlientje hier als eerste op antwoord zegge genoeg.Leve vlaanderen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() ach zo gaan jullie met je ex-collega's VB stemmers om
![]() ![]() plots ps-er,links, achterlijk,verrader,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van euvere het woatere zekers? Dit is een Antwerpse uitdrukking - ANTWERPEN ONAFHANKELIJK - hier kan ik mij in vinden en eindelijk verlost van die bestweters van West-Vlamingen Zij doen er al 20 jaar iets aan keuterboerke en zullen er nog 20 bij doen - zojuist beslist door de penningmeester van het VB Laatst gewijzigd door MonKannon1 : 16 december 2007 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |