![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is duidelijk welke prijs hem beloofd werd om hem zover te krijgen.
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het doet me pijn vast te stellen dat er werkelijk slechts één alternatief is voor het Belgische wangedrocht.
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() ik ga voor het eerst in m'n leven eens lid worden van een politieke partij peins ik
|
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Kop op mensen, alles is nog niet verloren:
http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...071218_CDH_weg Citaat:
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Er dreigt inderdaad regeringsvorming, maar nu lees ik toch dat de CDH en waarschijnlijk ook de PS niet meedoen met een Verhofstadt III
Wat voor 1 regering wordt dat dan, vraag ik me af. http://www.hln.be/hln/nl/1274/Format...meer-mee.dhtml
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE, WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 18 december 2007 om 10:59. |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het uitzicht op een post van premier de Belgique mag blijkbaar wat kosten.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenmin als het imago van Belgique in het buitenland, want als er iemand NIET snel een regering nodig acht, dan zijn het de Franstaligen. Ik ga vandaag toch maar eens de champagne kopen die we binnenkort gaan nodig hebben. ![]()
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja, vooral zijn showke gisteren op Ter Zake vond ik ontluisterend. De man heeft geen enkele voeling meer met wat er leeft onder de mensen. De vragen die hij anderen voor de voeten wierp, krijgt hij nu terug in zijn gezicht geslingerd. WIE GELOOFT DIE MAN NOG?
|
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Een uitstelregering waarvan de levensduurte expliciet is vastgelegd, dat lijkt me allemaal zo dramatisch niet als veel mensen hier schijnen aan te nemen.
Het zal mij worst wezen dat Verhofstadt nog een laatste ererondje mag lopen: Zolang er geen nieuwe verkiezingen gehouden zijn is en blijft Paars zo dood als een pier en met Paars is ook Verhofstadt als figuur van belang een afgesloten hoofdstuk geworden. Drie maanden "noodregeren" zullen daar niets aan veranderen. Ondertussen verliezen al die belgicistische krachten als vakbonden en haute finance die al maanden de Vlaamse publieke opinie aan het bespelen zijn dat de koopkrachtdaling, de economische vertraging en desnoods het slechte weer allemaal de schuld van de aanslepende formatie zijn, hun argumenten om te schieten op de staatshervorming. Zij die geloofden de crisis tot in het oneindige te kunnen rekken dwalen: De publieke opinie begon af te haken en er trad zelfs een totale apathie op bij veel Vlamingen. Onze vijanden nog langer de kans gunnen om de communautaire onderhandelingen als grote verpester van de economische welvaart af te schilderen was dom geweest. De "druk op de ketel" die door de aanslepende formatie ontstond begon niet voor, maar tégen ons te werken. En dat wisten de belgicisten maar héél goed. Ik doe in elk geval een (ongetwijfeld vergeefse) oproep om niet in premature hysterie te vervallen over deze dooie mus: Afspraak op 23 maart. |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Op dit moment bestaat er nog een grote Vlaamse meerderheid voor een ingrijpende staatshervorming. Laat ons die nu nuttig inzetten, in plaats van ze bewust te laten verloren gaan in de hoop wat martelaarsbonus op te strijken. |
|
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat 'de échte forcing in 2007' betekent ook. http://forum.politics.be/showthread....59#post1515759
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 december 2007 om 12:03. |
||||
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() zorraoster heeft m.i. meer dan gelijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Denk je? Ik kan je natuurlijk niet tegenhouden, maar veel reden om ze te gebruiken zie ik niet onmiddellijk. Of het zouden de feestdagen moeten zijn die er aankomen. De lamlendige houding van het kartel draagt niet bepaald bij tot de feestvreugde of vergis ik me?
|
![]() |