Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2007, 02:50   #61
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

dus als je enigsinds wat inzit met het mogelijke leed dat erbij het slachten te pas komt dan ben je voor alle thuisslachtingen wegens niet goed controleerbaar
tegen alle rituele slachtingen wegens (misschien) net iets wreder
tegen alle andere wanpraktijken ook voor de 'lagere' ordes
en vóór strengere controles op slachthuizen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2007, 02:58   #62
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Selectieve verontwaardiging? Ik ben pro-(echte) jacht, opgegroeid op de boere-buiten, geholpen met het slachten van varkens enz. Dit werd niet gedaan uit religieuze plicht maar om eten op tafel te brengen. Hier gaat het over een offerfeest, een religieuze plicht van een religie die geen plaats heeft in Europa. Verder lijkt me het alternatief -'schenkingen'- aanvaardbaar volgens allah. De enige conclusie die ik jaarlijks trek uit het schapen-kelen is dat islam en haar gebruiken niet past in 21e eeuws Belgie.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2007, 06:32   #63
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Probleem met die thuislachtingen is de onkunde van de slachter,en het slechte matriaal die hij daar voor gebruik

Ook op erkende slachtplaatsen kunnen deze feiten zich voordoen,met als gevolg dat er een enorm dierenleed is

Ik vind dat er een einde moet komen aan deze barbaarse praktijken
Oud 22 december 2007, 12:04   #64
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Probleem met die thuislachtingen is de onkunde van de slachter,en het slechte matriaal die hij daar voor gebruik

Ook op erkende slachtplaatsen kunnen deze feiten zich voordoen,met als gevolg dat er een enorm dierenleed is

Vind je ook dat ze slachthuizen zouden moeten sluiten?
Oud 22 december 2007, 12:51   #65
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht

Gaia heeft die gruwelijke beelden van de reguliere slachthuizen ook bekend gemaakt, ik was er een week niet goed van, en wil zo'n dingen nooit meer zien. Ik vind ze onwijs moedig dat ze dat onder ogen kunnen zien en nog de kracht hebben om te reageren.

Voor mijn part wordt vlees en slachting helemaal opgedoekt. Het is NIET goed voor de gezondheid en vlees is véél vervuilender op grote schaal dan vegetarisch, als je ziet hoeveel plantaardige voeding een dier tot zich moet nemen om vetgemest te worden en in plakjes in de supermarkt te belanden. Om over het leed van de fokkerijen nog maar te zwijgen.

Wég die hele ellende.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2007, 13:12   #66
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht

Lakse houding politie
"Vier verschillende mensen, die getuige waren van het gebeuren, belden meerdere keren naar de politie maar ze werden telkens met een kluitje in het riet gestuurd", klaagt GAIA. Uiteindelijk is de politie nooit komen opdagen, hoewel het politiekantoor zich op een honderdtal meter van de plaats van de inbreuk bevindt, weet de organisatie. "Een politiewagen reed twee keer voorbij zonder te stoppen". GAIA is niet te spreken over de lakse houding van de plaatselijke politie en zal niet enkel de burgemeester hierover aanspreken, maar ook klacht indienen bij het comité P.

zie de kranten als bron

schandalig is dat,rij eens zonder licht of wat dronken op de velo en je hebt ervan... maar dit, o neen

Racist.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2007, 19:00   #67
Stardust
Burger

Stardust's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Ze doen het ook met katten en honden... ( waarom al die verdwijningen dacht je ) Er zijn verschillende horecazaken gesloten daar in kelders honden en katten al dan niet ingevroren zijn gevonden voor menselijke consumptie.
Links? Bewijzen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be