![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog een goed artikel: Exit Dyab Abou Jahjah?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Stamcafé's waar elke dag oudere Marokkanen hun koffie komen drinken, maar door Vlamingen uitgebaat worden. En als er VB-stamcafé's zouden beschadigd zijn, is het dan wel gerechtvaardigd dat die kapotgeslagen worden? Als ik die logica volg, is het dus perfect normaal dat linksen op straat in elkaar geslagen worden door rechtsen omdat ze niet akkoord zijn met hun ideologie. Dat is genoteerd.
Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 23 december 2007 om 19:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag u alleen om aan te tonen dat Jahjah 'verantwoordelijk' was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Ik wil dat gerust bevestigen. Ik heb Jahjah en zijn kornuiten de boel hier zien en horen opstoken met mijn eigen ogen en oren.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en jij bent een euh... onverdachte bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Aangezien ik letterlijk op minder dan tien meter stond van het hele gebeuren, ben ik veel beter geplaatst dan mensen die het allemaal van "horen zeggen" hebben.
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Eerst roepen en tieren tegen Lamine, met bedreigingen dat ze heel Borgerhout in vlammen gingen zetten. Vervolgens jongeren aanzetten tot het gooien van stenen naar de politie, stenen die ze trouwens opeens heel makkelijk vonden met hulp van sommige AEL'ers. De hoeveelheid stenen die de politie naar hun hoofd heeft gekregen, komt trouwens ook niet overeen met de hoeveelheid die van bushaltes e.d. is losgetrokken en de Turnhoutsebaan is van asfalt, daar vallen dus ook geen stenen te halen.
De gemoederen zijn pas echt verhit geraakt toen Abouh Jahjah op het toneel verscheen.
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() Een mirakel: Abouh veranderde asfalt in stenen ! Er zijn gasten voor minder gekruisigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Maar dat gaat hier helemaal niet op: er was immers geen aangevraagde betoging, dus geen organisatoren. Afhankelijk van hoe vooringenomen je bent was het samentroepen spontaan dan wel "spontaan", maar er was geen aangevraagde betoging dus ook geen organisatoren.
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() sorry dat ik het topic terug naar boven breng maar bart dewever heeft blijkbaar Jahjah verdedigd in ene open tribune in de morgen
kan iemand die posten/linken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge zou bijna nog sympathie krijgen met de vette vis uit t'stad...
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Hij blijft een rechtse tegenstander maar met dit standpunt toont hij wel dat hij een democraat is en dat hij meer lef heeft dan tal van zogenaamde progressieve politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() thnx@Jonas
en inderdaad bijna geen enkele "progressief" durft dit vonnis te veroordelen, toen het blok, veroordeeld werd was het land te klein |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Dewever heeft principieel gelijk in deze zaak natuurlijk, maar hij is toch niet geheel eerlijk in zijn weergave van bepaalde zaken.
Ik was aanwezig tijdens dat debat in het ICC waar hij over schrijft. En wat mij opviel is dat Dewever wel specifiek de "entourage van angry young men" vermeld als het over de AEL gaat, maar het niet nodig vindt om de entourage van Annemans te vermelden. Ik herinner mij nochtans dat er een tiental skinheads aanwezig waren, met kale koppen en getatuueerde nekken en hoofden. Tijndes het debat zat er een skin met hangsnor en odal-tattoo in mijn nek te hijgen. Gezellig... ![]() En dan die zogenaamde 'doodsbedreiging' door Ahmed Azuz, waar zoveel over te doen is geweest. Dat was helemaal geen doodsbedreiging, zelfs geen "halfbakken doodsbedreiging". Azuz zei iets in de tarnt van "dan zullen jullie niet meer bestaan'", sprekend over een hypothetisch moment waarop de voedingsbodem voor extreem-rechts was aangepakt enopgelost. Dan zou de noodzaak voor een partij als het VB verdwijnen, dat was Azuz bedoelde. Van fysiek elimineren van VB-kopstukken was geen sprake.De gespeelde verontwaardiging van Annemans en de klacht die hij daarna neerlegde, waren louter ingegeven door electorale en propagandistische motieven.
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 22 januari 2008 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementslid
|
![]() Die skinheads is De Wever allicht zo gewoon dat hij ze niet eens meer opmerkte: dat soort hoorde ooit tot zijn natuurlijk milieu
![]() |
![]() |
![]() |