![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is helemaal geen sprake van onafhankelijkheidsstreven bij de VL. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is geen ontsnappen aan. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'weet ge wel met wie ge te doen hebt?' dan denk ik aan regi van milk inc. ofzo. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wij zijn de enige Vlaams-nationale partij. De N-VA bestaat uit een bende volksverraders en postjespakkers. De N-VA'ers : jullie doen niets behalve wat staan brullen aan de zijlijn, wij doen tenminste iets voor Vlaanderen. En zo gaat het hier maar door in verschillende draden, natuurlijk tot groot genoegen van de Belgicisten die bij dit miserabel schouwspel zich de bedenking maken : waarom moeten wij nog de moeite doen om het Vlaams-nationalisme te bestrijden als ze mekaar met haar en huid verslinden? Voor de partijslaafjes heb ik volgende boodschap : geen enkele partij heeft het alleenrecht op Vlaams-nationale zuiverheid, zowel in VB, N-VA, LDD en zelfs de CD&V zitten mensen die zich inzetten voor Vlaamse ontvoogding en de onafhankelijkheid. En hou er rekening mee dat een groeiend aantal separatisten en nationalisten zich van de partijpolitiek afgekeerd heeft en met afkeer jullie miserabele spelletjes bekijken. Vlaamse onenigheid : de beste waarborg voor het behoud van den Belgiek! |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft misschien al in de cel gezeten: http://www.jongnva.be/blikvanger.asp?id=127 |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vooral die laatste paragraaf. Als kiezer die zich bewust is van de miserabele invloed van zijn stem in een particratisch stelsel als het onze, ben ik bijzonder gevoelig voor wat de partij van mijn keuze met die stem aanvangt. Ik wil concrete resultaten in ruil, en geen uitvluchten. Samenwerking ook om die resultaten te bereiken. Partijen die hun falen op een ander steken, wekken alleen mijn minachting op. Dat de partijen - allemaal - dit onthouden: ze zijn totaal onbelangrijk. In het beste geval, dit is als ze resultaten boeken en/of een intelligente strategie op tafel zetten, zijn ze een instrument voor het realiseren van de politieke doelstellingen van hun kiezers. In het andere geval worden ze bij het groot vuil gezet. Het zijn louter gebruiksvoorwerpen, de tijd van de partijtrouw is al lang voorbij (en maar goed ook). Terzijde: vanuit dit oogpunt onthoud ik dat het kartel op zes maanden tijd de geesten in dit land tot op het allerhoogste niveau omgeturnd heeft. Ook dat is een concreet resultaat dat ik niet zal vergeten bij de afweging van mijn stem, zelfs al is het voorlopig afgelopen met de sisser van deelname aan de minabele noodregering Albert II. Ter attentie van de nieuwe partijen �* la LDD: u weet dat u maar één kans krijgt. Slaagt u erin om die te verknoeien, dan haakt de "nieuwe kiezer" af en mag u een ander tijdsverdrijf gaan zoeken. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Kortaf : 24 december 2007 om 10:56. |
||
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De hoofden zullen rijp zijn,als voor de 3X BHV gesplits is
![]() ![]()
#74 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoi hoi dan ken je de NV-A nog niet
![]() Wees bang want ze kunnen goed vissen ![]() BDW heeft een geit in zijn pan,een bedankje van CD&V DE FERME ![]()
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als er geen vette vis is
![]() ![]()
NV-A Bart De Bever ![]() Koos een plaatje van 2000Euro opbrengst van hun loterij ![]() ![]() Laatst gewijzigd door EXTREEM : 24 december 2007 om 12:32. |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In verband met je "terzijde": ik vermoed zelfs dat het sukses van het kartel het gevolg is van een bepaalde manier van kommunikeren van Leterme. Namelijk een soort van kommunikeren die door de modale Vlaming goed verstaan en begrepen wordt. Genre: 'het moet gedaan zijn met de Walen altijd hun goesting te geven' en 'ze zijn blijkbaar intellektueel niet in staat om Nederlands te leren', of ook ' het is belachelijk als Waals politikus om belgisist te zijn, als je geen behoorlijk Nederlands spreekt'. Dt die dingen tegelijk bij de Walen in het verkeerde keelgat geschoten zijn, is een leuk meegenomen spinn-off.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Maak eens een simpele denkoefening zelf. Zou Vlaanderen dan niet al onafhankelijk zijn geweest?
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het komt er geen fluit op aan wanneer het Weverke denkt dat de hoofden rijpe zouden zijn voor een onafhankelijk Vlaanderen. Het komt er wel op aan wanneer het stemgedrag van de Vlamingen zo zal zijn dat een onafhankelijk Vlaanderen mogelijk zal zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |