![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zijt gij gerust maar de gewone vogel. Mij niet gelaten. Maar als ze docu's maken is 't meestal over die rare soort en niet over die grijze mus. Dat je dat maar weet. ![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat puur om wie de macht heeft in het Midden-Oosten. Als Iran de bom krijgt, dan wordt het machtiger en dat wil de VS vermijden. Al de rest is bullshit en propaganda die door sommigen hier braaf wordt opgelikt. Het is trouwens gemakkelijk om te kappen op de democratie in Iran, maar ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit voor een olie-embargo tegen Iran heb gestemd. En toch wordt het beslist, boven onze hoofden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb geen beweegreden.
De VS gedraagt zich gewoon in een manier om er anti van te worden. Als de VS deed wat ze moeten doen, dan was ik zeker pro. Maar, in mijn optiek, doet de VS vooral dat wat haat geld-buideltje wilt. Het is zoals een jonge kerel die dringend eens een eerste keer moet vogelen. Of dat dat wijf nu schoon is of ni... D�*t maakt ... uiteindelijk ... niet zoveel meer uit. Wanneer ga je zeggen hoe oud je bent, zodat ik je levenswijsheid en dan ook je intelligentie wat kan inschatten?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 17 februari 2012 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
That's point
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 17 februari 2012 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 |
Staatssecretaris
|
![]() zoals ik al zei; liever een rare vogel van wie de schoonheid nog ontdekt moet worden) dan een grijze mus die jammerlijke pogingen doet om met de meute honden mee te blaffen.
Nu moet jij nog zover komen om te zien wat jìj bent -ik ben er al een rare snuiter, ok- Temeer dat ik wel eens wil weten hoe oud je bent. En zoals ik je al zei, een jonge leeftijd zòu een excuus kunnen zijn. (alleen als je oud genoeg bent kan je die dubbele bodem snappen. Wij, ouden, daarentegen hebben U altijd gesnapt)
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 17 februari 2012 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
da's al duidelijk en dat wordt ook niet ontkent. Maar er was 1) het topic en 2) ik vroeg beleefd naar je leeftijd. Je mag dat gerust voor jou houden zenne. No pun intended. Maar over uit de hoogte doen... Kunnen we van U nog iets leren denk ik. Zoals jij je hier gedragen hebt, in deze en andere draden; d�*'s uit de hoogte doen. Nu, ga je nog antwoorden op 't feit dat de US dat geld van de drie afgelopen oorlogen beter had kunnen spenderen dan aan het nòg rijker maken van die paar CEO's van die paar multinationals? Of ga je op de man blijven spelen?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 17 februari 2012 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het www en op politics.be is het wel steeds weer voorspeld en herhaalt dat de olieprijs ging stijgen. En de VS zal daar niet zozeer de dupe van zijn, maar wel de landen die olie kregen van Iran. Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 17 februari 2012 om 20:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door julian : 17 februari 2012 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En daarenboven is de EU en de VS financieel aan het instorten. Men stut, daar waar ze kunnen, liefst nog met de centen van een ander. Maar dat het aan het instorten is, is duidelijk. Of toch voor mij. De toekomst zal het uitwijzen. In elk geval, dat de touwentrekkers in de VS en de EU leugenaars zijn en corrupt. D�*t staat als een paal boven water. Enkel, genoeg mensen moeten het gaan inzien en het zal mss veranderen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 17 februari 2012 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 |
Staatssecretaris
|
![]() DOE HET DAN!
ik vraag er al 5 pagina's naar. Moest een wijveke zo naar mij roepen om gevogeld te worden, zoals ik naar U roep om argumenten... Het had bij mij nooit 5 pagina's geduurd! Soit. Geef een paar goei argumenten en je leeftijd (ik ben ook niet oud zenne) en we discussieren verder of verword stilaan tot die 5de man aan de tafel, die er wel zit, maar met wie niemand klapt, laat staan er naar luistert.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#797 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als ze zoiets nog lang durven/kunnen doodzwijgen: ![]() Het EU-Iran-embargo was in de laatste januariweek, ttz vanaf die laatste korte daling recht omhoog.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 17 februari 2012 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |