![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik dan even slecht bezig als de posters van paranormale stierestront?
![]() |
![]() |
![]() |
#782 |
Banneling
|
![]() Arme meneer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij = superslecht bezig. Totaal dieptepunt. De inhoud van je postings is ZO waardeloos, dat het bijna paranormaal is ! ![]() Stierenstront is veel waardevoller als jouw postings. Daar kan je tenminste nog het akker mee bemesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat een paranormale sjamaan komen, en die doet vruchtbaarheids-incantaties. En hij begraaft een afdrukje van jouw postings in het veld. Dat is de strafste stront die je je kan indenken. En groeien dat mijn patatten doen!
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U zult toch niet zeggen dat je in de mogelijkheid verkeerd ook maar iets te kunnen voelen? Ik dacht dat jij zo'n gevoelensloze mens was, met een hart van graniet? ![]()
![]() |
![]() |
#786 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien het onderwerp, parapsychologische nonsens, dikke shit is, kunnen we misschien beter spreken over gedrol?
Citaat:
Ik durf wedden dat als je het zachtjes tegen je kristallen bol fluistert, dat hij onmiddellijk fluweelachtige pastelkleuren vertoont, waar je zoetjes kan bij wegdromen, en onder leiding van hogere astrale wezens een sprirituele reis maakt, en je chackra's fris gewassen mee terugbrengt. En je onderbroek ook.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 9 september 2013 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou ik dan toch een paranormale zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komkomkom.
Gore scheldwoorden durf je dagelijks gebruiken, maar mij normaal noemen zou je dan niet durven. Raap je moed samen, en doe eens een poging. Ik zal het je makkelijk maken. Copy-paste onderstaande zin: De Supe®staaf is normaal. Druk op 'antwoord versturen' Geen kunst aan. 't Vergt echt niet zoveel moed als je denkt.
![]() |
![]() |
#793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder, nogmaals, jou normaal noemen is onmogelijk voor mij. Volgens mij is er grote schade , en grote kosten zonder garantie om u te kunnen opkalefateren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het meisje had zelfs volgens de gangbare statistische methoden een significant resultaat, maar de skeptici hadden de lat hoger gelegd, en dan geclaimed dat het bullshit was. Terwijl er redenen genoeg waren om verder te onderzoeken. Zulke mensen zijn niet geïnteresseerd in het zoeken naar de waarheid, enkel in het debunken, en daarom kan je ze ook niet serieus nemen. Citaat:
Studies met significante resultaten bestaan. Bekijk het. Je bent aan het zeveren in de lucht, claimen dat er iets niet is terwijl het al decennia bewezen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wet...oen-euro.dhtml Citaat:
Het kan inderdaad niet lukken omdat er niet mag bedrogen en gelogen worden, punt. Tough cookie, believers. Jullie krijgen geen centjes. ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is weer zo een bewering die (net als je parapsychologische claims) niet kan bewezen worden, en dus thuishoort in het rijk der fabelen.
Nochtans moet het heel makkelijk zijn om aan te tonen als ik een goor scheldorgel zou zijn. Je kan zoeken in duizenden berichten. Als je me tien links kan geven waar ik een forummer uitscheld, dan zal ik met plezier toegeven dat ik een vuilbekkende smeerlap ben, maar net als met je hocuspocus, kan je nix-nada-noppes bewijzen. Citaat:
Waar het hart van vol is... Citaat:
=>Aantonen dat ik een scheldorgel ben =>Je para-bullshit hard maken en ik denk niet dat het lijstje uitputtend is, maar wat ik hier al opsom, is klaar en duidelijk voor wie je tekst doorneemt in deze draad. Citaat:
En hij heeft nochtans bij een groot sjamaan homeopathische medische toverij en handoplegkunst gestudeerd, hij loopt met een bergkristal in zijn gat, en kan kleurenwiezen met de tarotkaarten. Zo iemand moet jij wel geloven. "Kerngezond ben jij, o, Grote Supe®staaf," dat zegt hij na het uitlezen van mijn aura en het beluisteren van mijn chakra's en het ruiken aan een hoopje verse Supe®stavelijke ochtendpoep.
![]() |
![]() |
![]() |
#798 |
Banneling
|
![]() Verbale diarhee mag je wel zeggen. Zoals je hier zeer dikwijls dumpt.
Laatst gewijzigd door meneer : 10 september 2013 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je witte vestje zou er niet fraai uit zien. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
Banneling
|
![]() Een witte vest hoeft geen spetters om er belachelijk uit te zien...
|
![]() |
![]() |