![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder schreef is het geen overdreven optie om het eerst in de EASY mode te spelen want ondanks sommige mensen de game al eerder gedaan hebben (ouder spel) zitten er enorm lastige stukken in. Ik ben bijna door de EASY mode door en dan neem ik een zwaardere mode, opnieuw dus... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 maart 2023 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En als't ni gaat zet ge het lager. Genoeg ammo hebben mag geen optie zijn.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 7 maart 2023 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cities Skylines 2 ziet er ook nog de moeite uit.
https://m.youtube.com/watch?v=yDkRbkLGXp0
![]() |
#785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Beginnen op hard daar las ik van dat het praktisch onmogelijk was om het tot een goed einde te brengen. In de oudere games had je de mogelijkheid om verder te gaan met sterkere pakken en de nodige ammo. Geen idee of deze nieuwe game dat ook doet. Het laatste pak dat ik binnenhaalde met de nodige punten (30.000) was een goed maar er staat er nu eentje voor 60.000punten klaar. :s
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms is het geen overdreven optie om de automatische updates van Win10 of 11 even uit te zetten tijdens het gamen.
In sommige gevallen durven die als ze aanstaan de gamen al eens storen en laten crashen/blokkeren. Voor de fans om ze uit te zetten, dat doe je zo. How to turn off automatic updates in Windows 11 Ik knoei graag, u ook? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#787 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag de High Dragon verslagen. Lukte van de eerste keer. De twee mêlee’s gingen wel voor de bijl (zal de tactics moeten verbeteren) maar ik kon de job afmaken met twee mages.
https://dragonage.fandom.com/wiki/High_dragon_(strategy)
![]() |
#789 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik speel de games via de PC, waarschijnlijk zijn consoles daar niet zo onderhevig aan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2023 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik slaagde er in Dead Space Remake uit te spelen.
Opnieuw begonnen met de DSRemake + (plus) Enkele wapens hebben hun volle sterkte nu, best leuk. Zoals ik al eerder schreef, starten met de EASY versie en zo leren wat er komt of staat. De + versie gaat best vlotjes met wat ik al allemaal verzamelde van pakken en wapens. ![]() Als Isaac de shuttle neemt op het laatst is het wel spooky als Nicole een soort van zombie geworden is. Het blijft een prachtige game. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 maart 2023 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anno 1800
![]() |
#792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Instellingen voor virus- en bedreigingsbeveiliging Instellingen beheren Realtime-Beveiliging UIT?? Andere virusscanner gebruiken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand Dead Space Remake uitspeelde zoals ik kan je dus DS+ nemen. Die is echt zalig de "STORY" versie. Je maakt meer tijd om rond te kijken wat er allemaal zit of staat. Ik heb in de + versie dat rare pak van 99.000 punten, best leuk en sterk en bijna alle upgrades in de bench. Verder had ik gelijk om best tijdens het gamen Defender uit te zetten. Uitgezet en geen enkel probleem gehad tijdens het gamen tot die zich weer zelf inschakelde. (gewoon uitgezet, waarschijnlijk beter het programma aangeven dat hij niet moet testen) Verder is de Dead Space Remake meer dan zijn geld waard. (ik speel die via STEAM) Toch denk ik dat de niet echte gamers het snl voor bekeken zullen houden wegens sommige echt moeilijke stukken in het eerste spel, niet de + versie dus.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 maart 2023 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Minister
|
![]() Baldur's Gate 3 Early Access aan het downloaden. Kijken of het vlot speelbaar is op mijn oude Alienware, aangezien ze net de recommended specs verhoogd hebben.
Ik ga wel wachten tot de release in Augustus before venturing forth.
![]() |
#795 |
Minister
|
![]() Of legaal je games kopen...
![]() |
#796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de tijd van :
- DUKE NUKUM - WOLFENSTEIN - UNREAL TOURNAMENT |
![]() |
![]() |
![]() |
#798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik draai de game via STEAM waar ik hem ook gekocht heb?
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Older games?
Ik geloof dat ik van Myst nog ergens een luxe pakket het staan of liggen. DEUS EX ook nog ergens liggen maar dat kon mij niet echt bekoren. HALF Life speelde ik dan weer wel graag maar die zijn spijtig genoeg gestopt dacht ik. Alleen nog ALYX VR geworden p.s. Om nog even in te pikken op mijn reactie #798 Games die het waard zijn koop ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 maart 2023 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik blijf er mij toch van verbazen wat voor een zotte dingen ge in Minecraft kunt.
Clock circuits en logic gates bouwen in redstone, en dan vanalles automatiseren.