Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 augustus 2017, 08:12   #781
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik moet geen opzoekwerk doen om te weten dat ongeveer alles wat bestaat gemaakt werd door mannen.

En toch zo efficiënt en zo vlijtig ? Noppes overal.....raar is en blijft dat toch ? Moeilijk te verklaren
behalve de relativiteitstheorie dan?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 11:08   #782
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
in 9 op de 10 gevallen werken vrouwen gestruktureerder, harder en efficiënter dan mannen ...
Regeltjes volgen, kritiekloos bevelen uitvoeren en geen vragen stellen, dat is iets waar vrouwen inderdaad doorgaans beter in zijn dan mannen.

Inspelen op onvoorziene omstandigheden of improviseren, dat is wat anders.


Vrouwen zijn ook minder geneigd één front te vormen voor hun belangen en bv. te staken.
Nog een reden waarom vrouwen gegeerde werknemers zijn in de diensteneconomie.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 1 augustus 2017 om 11:09.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 12:00   #783
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Trololo
Was dat maar zo. Hij heeft dat met trots uit de doeken gedaan.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 12:02   #784
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Interesse in het privé leven van Fred ? Ben jij wel een kerel of werk je voor de Flair

Maar inderdaad om het meisje in U te plezieren licht ik graag een tipje van de sluier....

Het was inderdaad zo'n arme meid die zich moest tevreden stellen met 2 eigen huizen in het binnenland en een appartementje aan de kust.....die zich verplaatste met een Toyota Fortuner SUV....een paar gouden ringen om had....iedere week beauty salon voor 100 eurootjes....I pad nieuwste model.....siliconen tieten ter waarde van 2000 euro ( idd is in Thailand zo goedkoop) En uiteraard een paar Westerse sponsors die iedere maand dat arme meisje wat hielpen met de nodige Dollars om uit die armoede te raken
En daar heeft armoezaaier Fred misbruik van gemaakt....je moet maar durven he
En nu in het Nederlands?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 12:06   #785
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Regeltjes volgen, kritiekloos bevelen uitvoeren en geen vragen stellen, dat is iets waar vrouwen inderdaad doorgaans beter in zijn dan mannen.

Inspelen op onvoorziene omstandigheden of improviseren, dat is wat anders.


Vrouwen zijn ook minder geneigd één front te vormen voor hun belangen en bv. te staken.
Nog een reden waarom vrouwen gegeerde werknemers zijn in de diensteneconomie.
inclusief, beleid uitzetten, in meetbare stappenplannen gieten én georganiseerd en efficient de gestelde doelen halen ... mijn ervaring toch.

dan weer niet : het achter de schermen concelfoezen en één tweetjes opzetten om echt de directiefuncties die daarbij horen zelf binnen te halen ... dat dan weer net niet ... ook mijn anekdotische ervaringen, voor wat ze waard zijn.

maar pak die drie vrouwen hier, net onder de directie weg ... en t bedrijf ligt op zijn gat, dat garandeer ik u. ... mochten het mannen geweest zijn, die directeurs hadden er al uitgelegen en zij zaten al in die stoelen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 12:22   #786
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Hoe zit het ondertussen met de eeltplek op de rechterhand jongens ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 12:22   #787
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Zich bvb opstellen van 'ik wil voortaan enkel nog deeltijds of helemaal niet meer gaan werken omwille vd kindjes - eronder verstaan: manlief zal wel blijven werken, lees: afdokken', is zich niet in de moederrol wentelen? Wat is het dan? Een teken dat die vrouw zich o zo gelijkstelt aan een mannen/vaderrol ofzo, maak dat de kat wijs. Immers vinden die zogezegde feministes het plots als bij wonder ineens ok om de rol van vrouw aan de haard op zich te nemen. Ah ja, ze leven niet voor niets in Wonderland...

En dan hebben we het niet eens gehad over het feit dat in geval van echtscheiding de vader veelal naar z'n kinderen mag fluiten omdat de moeder er meestal alles aan doet (wat zeg ik, er meestal niet veel voor hoeft te doen zelfs vermits ze grotendeels door het systeem wordt gesteund) om het meeste zeggenschap over de kindjes te krijgen, ze in nogal wat gevallen zowel kindergeld als alimentatie geniet, en er daarnaast niet voor terugdeinst zich in de slachtofferrol te wentelen van 'verlaten vrouw, ween ween ik ben alleen'. Sorry maar ik noem zoiets geen sterke feministische vrouw maar een toneelspeelster. Veel blabla van dat ze gelijk wilt behandeld worden als een man maar als het erop aankomt wel haar vrouwelijkheid uitspelen en er nog misbruik van maken ook. Het is nog erger dan een veredelde hoer, want die komen er tenminste nog voor uit dat ze in wezen golddiggers met een pussy zijn, lol.

Maw veel van die so called western feministes blazen dan wel fel van de toren, echter als het erop aankomt om hun eigen boontjes te doppen staan ze met de handjes open bij manlief.



Euh dat heb je verkeerd geïnterpreteerd vermits ik redeneerde als toekomstige BAM-moeder (aka bewust alleenstaande moeder) die zelf haar mannetje zal staan - en niet zoals de verdoken feministes nog eens extra op een man wens te parasiteren... Immers biedt het huidige sociale systeem genoeg kansen i.e. dat ik de middelen aan zou grijpen die me geboden worden kan je me moeilijk kwalijk nemen ook al verwondert het me niet dat je niet kon weerstaan om nog maar eens op mij te zitten kappen, maar goed back on topic pls...
1. Of er na de geboorte een van de ouders deeltijds, 4/5 de of stopt met werken is meestal een gezamelijke beslissing van beide ouders. Vaak is dit de moeder, haar loopbaan wordt onderbroken of beperkt, niet deze van de vader. Dit gelijk stellen aan mannen die "afdokken" getuigt van een wereldvreemheid die betreurenswaardig is, wie " afdokt" is meestal mevrouw, zij verdient minder, meneer kan gewoon zijn loopbaan verder zetten. Dat beiden afdragen naar vermogen is hun plicht als ouder.

2. Met feminisme wat het verlaten van principes verraadt heeft dit dan ook totaal niets te maken, feminisme verbiedt nergens om samen met je man te beslissen dat je omwille van kinderen, minder of stopt met werken, enkel wanneer je geen keuzevrijheid krijgt, omdat je moet, wordt er geraakt aan vrouwenrechten.

3 Bij een scheiding is co ouderschap de norm, en niet enkel de moeder, waarbij de vader enkel om de twee weken in het weekend de vaderrol vervult. Wakker worden schat!
Een rechter kijkt bij een scheiding naar de fin situatie op dat moment, bij co ouderschap is er gene alimentatie verschuldigd, kinderbijslag wordt of op een gezamelijke rekening, of aan de ouder met de minste inkomsten toegewezen. Dat kan dus ook de vader zijn, kennis is bij u duidelijk geen hinderpaal om op vrouwen te kappen en de ene domme opmerking na de andere los te laten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 12:25   #788
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Citaat:
Ik heb nergens gesteld dat ge stom zijt alleen dat ik niet stom ben.
Meestal als het tot een scheiding komt ontpoppen vrouwen zich als wolvinnen die negens voor terugdeinzen. Mijne kop eraf trouwens als een vrouw een groter bezit heeft dat ze zelf voor een contract van scheiding tot goederen zal kiezen.

Een vrouw is op dat gebied meer doortrapt dan haar oorspronkelijke lieve glimlach of fantastische pijpbeurten die ze gaf deden vermoeden. Hoe is het trouwens realiseerbaar dat iedereen exact 50 procent inbrengt?
goed zo.

en dan ;je moet eens bekijken wat een goede vrouw opbrengt in een goede relatie .... dan ga je wel snappen dat het soms méér dan 50 % is dat ze inbrengt ....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 augustus 2017 om 12:27.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 16:22   #789
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Regeltjes volgen, kritiekloos bevelen uitvoeren en geen vragen stellen, dat is iets waar vrouwen inderdaad doorgaans beter in zijn dan mannen.

Inspelen op onvoorziene omstandigheden of improviseren, dat is wat anders.


Vrouwen zijn ook minder geneigd één front te vormen voor hun belangen en bv. te staken.
Nog een reden waarom vrouwen gegeerde werknemers zijn in de diensteneconomie.
Op de werkvloer zijn er veel neurotische vrouwen.... Ze hebben allemaal rare tiks. En "krokodillen"aka feministen zoals alice die heel der jaren wachten om wraak te nemen op het patriarchaat via indirecte methodes. Vooral op bureaujobkes.

Maar het is niet mijn probleem(ik werk niet op een bureau), ik heb al veel langer door dat er op bureaujobkes een walgelijke sfeer hangt...

En ja dan heb je nog die baas die heel de tijd in je nek hangt en rare taken verzint.

Ik heb het dan ook niet meer dan een week volgehouden; een bureaujob, maar iedereen zijn ding...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 16:34   #790
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Was dat maar zo. Hij heeft dat met trots uit de doeken gedaan.
Laat het me nog eens lezen....daar ben ik wel benieuwd naar...Anders mag je ons altijd iets laten lezen over jouw onbestaande seksleven....
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 16:35   #791
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Hoe zit het ondertussen met de eeltplek op de rechterhand jongens ?
Die van lieve jongen Nietzsche zou de grootste zijn volgens A Jack En ik ben geneigd hem nog te geloven ook.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  nerd.jpg
Bekeken: 52
Grootte:  163,8 KB
ID: 106605

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 augustus 2017 om 16:43.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 16:46   #792
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Ah, ik heb fred gekwetst . Geeft niets jonge. Vergrijp je anders nog eens aan een veel te jong Thais ding.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 16:46   #793
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Laat het me nog eens lezen....daar ben ik wel benieuwd naar...Anders mag je ons altijd iets laten lezen over jouw onbestaande seksleven....
Met mijn seksleven zit het goed. Heb een pracht vriendin van mijn eigen leeftijd.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 17:01   #794
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Met mijn seksleven zit het goed. Heb een pracht vriendin van mijn eigen leeftijd.
Weet zo niet. Zou je geen betere seks hebben met een wat oudere 'ervaren' MILF of zo ? Die seks onder 18 jarigen stelt naar het schijnt weinig voor

Neen maar anderzijds passen jullie goed bij elkaar en wens ik jullie alle geluk toe

Naam: media_xl_873408.jpg
Bekeken: 147
Grootte: 139,0 KB

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 augustus 2017 om 17:11.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 17:03   #795
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ah, ik heb fred gekwetst . Geeft niets jonge. Vergrijp je anders nog eens aan een veel te jong Thais ding.
Fred gekwetst ? Fred neemt die zever hier wat minder ernstig als jij hoor.

Verder moet je mij eens uitleggen wat veel te jong is ? 15 jaar jonger ? 35 ? Geen probleem toch ? Kijk weer zo een viezerik gesnapt met een veel te jong ding.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170801_02997060

En je had nog recht over wat meer info over mijn vriendin.....geluk voor jou ..ze stond zelfs in de gazet verleden week

http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisni...t-cursus.dhtml

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 augustus 2017 om 17:33.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 17:51   #796
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Met mijn seksleven zit het goed. Heb een pracht vriendin van mijn eigen leeftijd.
Zo hoort het.

Let the haters hate...
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 18:41   #797
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
goed zo.

en dan ;je moet eens bekijken wat een goede vrouw opbrengt in een goede relatie .... dan ga je wel snappen dat het soms méér dan 50 % is dat ze inbrengt ....
Ik hanteer alleen maar réele concrete waarden. Geen pseudo of sentimentele waarden. Een beetje zoals een vrouw doorgaans.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 19:39   #798
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
#wantpussy?becomeamalefeminist.
#schotelvod #feministenslaafje
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 19:40   #799
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
#schotelvod #feministenslaafje
#rukker #eternalsingle #lonely #maybegayisanoption #fleshlight
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 19:40   #800
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Met mijn seksleven zit het goed. Heb een pracht vriendin van mijn eigen leeftijd.
Nu nog trouwen, kindjes maken en scheiden.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be